Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Bună ziua, ieri eram la servici. pe la ora 4 am primit un mesaj, nu m-am uitat să văd ce scrie, după 10 minute am mai primit un mesaj, când am avut timp am deschis mesajul și scria așa " comanda dumneavoastră în google play 24.99 a fost efectuată cu succes, la al doilea mesaj la fel, comanda dumneavoastră în google play 19.99 a fost efectuată cu succes... deci cineva din Orange care are acces la datele mele a cumpărat ceva din google play, nu are nimeni acces la conturile mele doar eu și voi... nu mi se pare normal să se întâmple așa ceva, nu aveți dreptul să faceți așa ceva, in aplicația MyOrange îmi apare cost suplimentar... să ne înțelegem eu nu plătesc așa ceva... azi mă duc la Orange să văd care e treaba.....va rog sa remediați problema, dacă nu se rezolvă eu vă dau in judecată fără nici o supărare! Nu glumesc!!!!!!
Salut,
Am verificat cu colegii nostri si, din pacate, a fost vorba despre o eroare de la Google. Colegii ne-au confirmat ca vor fi efectuate corectii pentru toti clientii impactati.
Alte răspunsuri
Pagina 1 din 2
Salut! Noi nu avem acces la datele tale, suntem clienți Orange ca și tine .
Cel mai probabil costurile pt care ai primit respectivele mesaje sunt taxării pt diverse jocuri pe care le ai pe telefon sau dacă mai exista și alte abonamente pe numele tău ( de exemplu pt copil), pot fi generate de pe acel abonament. Suna la 300 - Relații Clienți și te vor lamuri cu siguranță. Între timp verifica și in meniurile jocurilor sa nu ai bifata vreo plata lunara , iar din Google Play poți seta sa nu se facă vreo plata fără sa iti dai tu acordul.
Poți verifica pt ce s-a făcut plata în meniul Google Play -> Plăți și abonamente -> Buget și istoric . Acolo vei vedea exact pt ce ti-au fost luați banii. Dacă nu ai instalat nimic din ce e acolo pe telefon sau pe un alt telefon pt care ai abonament , atunci exista și varianta ca cineva sa iti fi spart contul , situație în care îți recomand să schimbi imediat parola și datele pt recuperarea parolei.
Sunt mai multe ipoteze de luat in calcul in cazul tau:
La punctul 3, in momentul in care partajezi conexiunea la internet, indiferent cine se va conecta la acel Hot-Spot, sistemul te va identifica pe tine ca fiind sursa conexiunii de internet. Prin urmare orice achizitie efectuata de persoanele care s-au conectat la Hot-Spot-ul tau va aparea pe factura ta.
Si eu am primit de 2 ori (o data pe 10 si o data ieri) mesaj pt plata AntenaPlay, desi primeam doar o data, pe 10 ale lunii. Sunt curioasa cate abonamente o sa-mi apara pe abonament. Plata e pt Google Play, pe abonamentul Orange. Eu am doua abonamente, dar doar unul e prin Google Play, celalalt e cu logare prin contul de Orange, apare distinct pe factura. Deci am impresia ca o sa platesc cel putin trei abonamente AntenaPlay luna asta. E ceva in neregula ori la Orange, ori pe Google Play...
In Google play se vede că am doar o plată luna asta, pe 10 iulie, cum era normal, dar ieri am primit SMS de la Orange că s a mai făcut o plată, dovada că și în MyOrange apar tot cu sumă dublă. Să înțeleg că problema e la Orange?
Nu știu la cine e problema,chestia e că eu nu am făcut acele plati,cont am doar eu pe telefon,nu are nimeni acces la el....copii nu am , hotspot ul nu a fost pornit ca să poată cineva avea acces,e foarte ciudată treaba,oricum nu mă las până nu primesc niște răspunsuri de la Orange!!!
Leta, vezi ce iti apare in istoricul de plati, cum te-a indrumat mihai_13!
E foarte ciudat,nu îmi apare!!!!
Deci nu iti apare in Google Play plata asta, doar ai primit sms de la Orange si-ti apare in contul MyOrange... Inseamna ca e un bug undeva, nu cred ca e ceva voit din partea Orange sau a cuiva din companie!
Îmi apare așa!!!!
@Leta, cel mai bine, trimite-le un email de pe https://www.orange.ro/contact/ cu toate capturile de ecran si sa verifice de ce ai extracostul acela.
Salut,
Am verificat cu colegii nostri si, din pacate, a fost vorba despre o eroare de la Google. Colegii ne-au confirmat ca vor fi efectuate corectii pentru toti clientii impactati.
Orange Assistant, multumim pt raspuns si pt rezolvare!!!
Orange Assistant sper sa se rezolve cât mai repede!! Mulțumesc pt înțelegere și mulțumesc tuturor pt ajutor!
DanielaH a răspuns
Leta a răspuns
delfinas a răspuns
Leta a răspuns
Leta a răspuns
Orange Assistant a fost desemnat cel mai bun respondent
Leta a răspuns
delfinas a răspuns
Orange Assistant a răspuns
delfinas a răspuns
Leta a răspuns
delfinas a răspuns
Leta a răspuns
delfinas a răspuns
Leta a răspuns
delfinas a răspuns
mihai_13 a răspuns
delfinas a răspuns
FaraUnID a răspuns
The Special List a răspuns
The Special List a răspuns
Leta a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.