Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Bună seara! Este a doua lună când încerc să reîncarc cartela prin intermediul MyOrange cu un card de credit urmând pașii și autorizând tranzacția însă banii nu sunt luați din cont iar creditul 0. Astfel sunt obligată să reîncarc prin alte intermedii pierzând beneficiile suplimentare, vreo idee de ce nu pot reîncărca?
Răspunsuri
Bun venit in Comunitate, Cxdi !!!
Nu apare mai tarziu creditul pe care ai vrut sa-l incarci? Pentru reîncărcările efectuate în intervalul 21:00 – 07:00, creditul sau opțiunea reîncărcată se va aloca după ora 07:30.
Primesti vreun mesaj cand reincarci?
Eu ii incarc tatalui meu tot prin MyOrange, cu cardul si a fost cu succes.
Bună!
Ai incercat și alt card?
Sau, cu acest card ai mai făcut plăți pe internet?
@Cxdi: cu "banii neluați din cont" e clar că nu are cum să apară creditul pe cartela SIM. Ce presupune "autorizarea"? Ceva nu completezi (sau nu în totalitate) la datele cardului. Parola statică? Parola dinamică? Mesaj de confirmare incarcare pe email /telefon?
@Cxdi, te așteptăm să revii cu mai multe detalii ca să te putem ajuta.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.