Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Mi-a venit factura foarte mare - 2 taxe de instalare

Factura eronata ce pot sa fac ?
Cum as putea sa iau legătura cu un consultant de la ofertare ?!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Nu cred ca ai nevoie de cineva de la ofertare. Asta daca nu cumva intentia e sa ai o factura si mai mare. :)) Pentru probleme de facturare, ai nevoie sa iei legatra cu cineva de la relatii clienti (apel la 300), sau pe chat-ul djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/).

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Bun venit in Comunitate, Nyk0009!!!
Ce cuprinde factura? Trebuie sa fie o explicatie pt acea suma...
Poti intra in legatura cu un consultamt pe chatul MyOrange sau la 300.

Factura cuprinde 2 taxe de instalare in ciuda faptului ca mi.a fost transmis in apelurile care sunt înregistrate cum ca nu se percepe nici o taxa de instalare din cauza faptului ca sunt client foarte vechi. O sa.mi contactez avocatul sa vad ce se poate rezolva . Nu am crezut ca Orange se poate preta asa de jos .

Da ce mi.au bagat ei pe gat . Eu am solicitat internet și tv . In convorbirile care au fost nimeni nu mi.a zis de vreo taxa de instalare. Refuzam frumos și luam legatura cu cei de la Digi

Cred ca esti in aceeasi situatie ca geanimorandi1. Subiectul se discuta si aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2732697-probleme-factura-orange-love
Cred ca taxa de instalare e gratuita, daca e ca in cazul lui geanimorandi1. Taxa de instalare apare de doua ori, dar una e pe plus și una pe minus, adică e 0 lei. Celelalte taxe la fel...

Plata pare a fi pt Pachetul Healthy Home, daca suma de plata e in jur de 364 lei...

Salutare!
Exact cum s-a spus, taxa de instalare este pe minus. Nu înțeleg de ce ai factura așa de mare. Probabil că există ceva erori prin calculatoarele lor, dacă încep să introducă pachete de lucruri care nu sunt cerute la mai mai multe persoane! Eu așa cred!

Acum am vorbit cu un consultant care desigur m.a amânat din nou ba chiar mi-a.a făcut o amanare de plata pe banii mei adica 0.5 la suta din factura pe zi întârziere.

Nu mi.a explicat nimic concret dar a zis ca o sa fiu sunat și o sa se rezolve cu factura într-un viitor apropiat. Am făcut amanare de plata .Vom vedea ce va fi.

@Nyk0009, s-a clarificat situația cu factura și cu taxa de instalare?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Da si va mulțumesc foarte mult. In schimb aceasta situație persista la parintii mei care au tras aceleasi servicii ca si mine si acum au exact aceeași problema care am avut-o eu.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!