Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Probleme la factură Orange Love!

Am şi eu o problemă...mi-am achizitionat noul abonament Orange Love (Home 500 şi TV Explore), înainte avand TV Global şi Home 1000 (îmi expiră astazi abonamentul precedent)...şi m-am trezit că factura mea este de 364 lei!!! De ce?

Nu m-a sunat nimeni pentru a le înmâna wi-fi-ul şi cardul acela. Ce fac?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 2

Ce fac cu abonamentul vechi...că văd că încă este la adresa mea? Se anuleaza direct? Sau mă pune să-l plătesc şi pe el, din nou? Cum fac cu router-ul vechi şi card-ul vechi? Mi s-a spus că o să mă sune pentru a-l duce la un Orange Shop...şi sunat am fost (deja o lună şi ceva...)

De asta spun, Vio73, eu ce să înţeleg?
Cât să mai aştept răspunsul...că imediat mă pot trezi cu internetul şi cablul blocat pentru că nu mi-am achitat factura?

delfinas: am aflat că factura este cea reala, precum urmeaza: taxa servicii fixe, adica 248 lei + ultima factura din abonamentul vechi + abonamentul actual. În plus, am aflat că voi plăti în luna următoare şi plata pentru abonamentul vechi...
Cică, taxa următoare se plateşte când se instaleaza din nou serviciile tv şi fibră.
Router-ul şi card-ul trebuie să îl duc la un Orange Shop.

Nu vine cineva sa-ti instaleze noul router si sa-l preia pe cel vechi?
Eu as merge la un magazin Orange, dar ca sa aflu daca imi ofera aceeasi explicatie.

Aşa era firesc, însă...doar pe foaie, căci am vrut să îl înmânez celui care mi-a instalat noul pachet (chipurile, instalat, daca instalare se numeste doar să scoţi cablul şi să îl introduci în router-ul nou), dar, nu, el mi-a zis că o să fiu sunat (a trecut mai bine de o lună). În fine... Nu prea îşi dau interesul, fără supărare!

Şi nu înţeleg totuşi ceva...din moment ce ţi-ai făcut un nou abonament, clar, cel vechi trebuie să fie anulat. Dar nu, cică, trebuie să dai un preaviz pentru a îţi închide abonamentul vechi. Şi culmea, deşi abonamentul cel vechi nu mai este activ, eu, da, eu trebuie să plătesc factura pentru că...degeaba, aşa, de pomană!

Exact! Nu e o prostie? Se poate verifica că eu folosesc doar Fibra 500 şi, respectiv TV Explore...şi nu Fibra 1000 respectiv TV Global!

Gata! S-a verificat şi am avut de plătit doar 69 lei! S-a rezolvat! Factura plătită! Caz închis! Vă mulţumesc pentru răspunsuri. Se poate închide!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!