Întrebare fară răspuns

De ce departamentul tehnic nu executa instalarea la timp?

Am prelungit contractul in magazin cu încă 24 de luni, solicitând sa merg in continuare pe aceleași servicii Orange: mobil, internet și tv. Din data de 19 Iunie 2021, tot aștept rezolvarea situației pentru instalarea serviciilor fixe. Pe 19.06.2021 a fost in tehnician și nu a putut instala, fiind singur, iar in data de 22.06.2021, au venit 2 tehnicieni care au refuzat instalarea pe motiv ca nu exista securizare. Întrebarea e: “Cine sa facă securizarea, eu?” Tot departamentul tehnic, așa cum fiecare operator face când vine cu o instalare. Din data de 22.06.2021, lucrurile sunt complicate astfel încât ma întreb cât sa mai aștept și câta răbdare sa mai am, deoarece am nevoie de internet acasă pentru activitatea profesională. Zilnic discut cu persoana care mi-a oferit acel pachet de servicii, am sunat in call Center la tehnic, am trimis email cu acordul asociației pentru securizare și instalarea, numai spun ca ieri 15.06.2021 mi-a trimis un idiot de la vanzari un email ca a găsit ca găsit el o solicitare pentru instalare internet și tv, dar tipul ma sunase sa imi vândă un pachet nou, nu sa imi rezolve problema. Observ ca este lipsa comunicare, bătaie de joc la adresa clienților Orange și, toate acestea datorita unora care neîntrebuințate sa fie acolo și a departamentului tehnic. Orange, de ce nu intri in acțiune și de ce nu faci curățenie in departamentul tehnic? Ce înseamnă aia sa-mi spună un agent din departamentul tehnic ca adresa mea nu este eligibila (și pe un ton ridicat) fără sa verifice informația?! Cum este posibil sa fiu contactat de un agent de vanzari pentru ofertare internet și tv, când eu am deja încheiat un contract in magazin și aștept instalarea serviciilor de 1 luna de zile? Stau și ma gândesc, ce se întâmpla dacă acceptam acea oferta, se instala mai repede? Oare, care dintre echipe ajungea mai rapid? Este rasu’ plansu’! Sa renunț la Orange și sa merg la Digi? Eu am fost foarte multumit pana acum de serviciile Orange atât pe mobil cât si fixe, dar situatia actuala ma determina sa renunț si sa ma adresez Digi. Deci, Orange România, cu cine sa discut sa îmi instaleze serviciile fixe acasă, conform pachetului din contractul actual? Cât trebuie sa mai aștept acest moment? Oare, vede cineva situatia mea de când tot strig ca am nevoie sa fie instalate serviciile fixe?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Daca ai infrastructura pentru fibra de la Digi in zona, nici nu stiu de ce mai stai dupa Orange. E intr-adevar bataie de joc, din ce scrii tu aici. Oricum, daca vrei sa continui cu Orange, sper sa iti rezolve cineva pana la urma situatia. Pentru ca, asa cum ai zis si tu, ar fi nostim, daca n-ar fi trist.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!