Întrebare cu răspuns(uri)

Numar prepay suspendat

As vrea sa stiu si eu dece un numar prepay caruia i-a expirat extraoptiunea, dar care nu se afla in perioada de gratie, este suspendat?
Nu mi se pare normal, ultima reîncărcare a fost făcuta in luna mai, iar in iulie m am trezit ca am numărul suspendat :)

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Știu că pentru prelungirea valabilității unui număr de telefon trebuia efectuată o reîncărcare de minimum 5 euro. Știu că așa erau trecute informațiile când alegei valoarea pentru reîncărcare.
Am remarcat acest aspect pentru că am 2 numere de prepay pe care le încarc ocazional astfel încât să nu pierd numele.
Deci dacă ai încărcat cu 4 euro nu s-a luat în calcul pentru prelungirea valabilității

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Îți apare suspendat, dar se află în Perioada de gratie. Poți primi apeluri/sms-uri pe acel număr.
Poți verifica perioada de grație din MyOrange.

Da, suna ocupat si intra direct căsuța vocala :) dupa ce am reîncărcat cartela, nu a mai fost suspendat (asa aparea si in aplicatia my orange)

cartela Orange PrePay beneficiază de:

  • 60 de zile perioadă de activitate, în timpul căreia poți efectua apeluri, poți trimite SMS sau poți accesa internetul.
  • 360 de zile perioada de graţie, în timpul căreia poți doar să primeşti apeluri şi SMS.

Perioada activă a creditului inițial începe din ziua activarii cartelei SIM, ora 00:00.

Perioada de activitate şi perioada de graţie se pot prelungi la fiecare reîncărcare, în funcţie de valoarea reîncărcată, dar cumulat, nu se pot depași180 de zile de perioada de activitate sau 360 de zile de grație.

Chiar dacă mai ai credit în contul tău PrePay dar te afli în perioada de grație îl vei putea folosi doar dacă faci o nouă reîncărcare.

Poți verifica perioada activă și de grație a contului tău in My Orange sau la *100#, ramura Contul meu sau din My Orange
https://www.orange.ro/help/ce-nseamn-perioad-de-activitat...

Ideea este ca nici in aplicatie nu imi apăreau detaliile, ultima zi in care cartela mea a avut o optiune activa a fost 29 mai 2021. Dupa ce am reîncărcat cu 4 euro am reusit sa primesc si apeluri, pana atunci nu primeam nici apeluri... Nu este prima data cand am probleme la Orange

Știu că pentru prelungirea valabilității unui număr de telefon trebuia efectuată o reîncărcare de minimum 5 euro. Știu că așa erau trecute informațiile când alegei valoarea pentru reîncărcare.
Am remarcat acest aspect pentru că am 2 numere de prepay pe care le încarc ocazional astfel încât să nu pierd numele.
Deci dacă ai încărcat cu 4 euro nu s-a luat în calcul pentru prelungirea valabilității

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!