Întrebare fară răspuns

Am două zile și două nopți de când nu am semnal pe TV internet fix. Eu trebuie sa platesc remedierea?

Pentru lipsă semnal la TV. și internet fix de două zile, remedierea fiind de la caseta unde s-a făcut legătura, eu ca consumator trebuie să plătesc reparatia?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!
Nu trebuie să plătești nimic, stai liniștit! Doar trebuie să anunți incidentul respectiv prin Chat Djingo, din My Orange ( secțiunea Contact/ Contactează-ne) său la 300, pentru a veni echipa tehnică. Cu cât mai repede, cu atât mai bine și mai repede rezolvată problema și la tine!
Baftă!

Din cate stiu eu, pana la intrarea in locuinta / proprietate (daca srai la curte) reteaua cu toate echipamentele aferente apartine operatorului. Orice interventie, modificari, upgrade sunt suportate exclusiv de catre operator.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!