Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Pentru lipsă semnal la TV. și internet fix de două zile, remedierea fiind de la caseta unde s-a făcut legătura, eu ca consumator trebuie să plătesc reparatia?
Răspunsuri
Salutare!
Nu trebuie să plătești nimic, stai liniștit! Doar trebuie să anunți incidentul respectiv prin Chat Djingo, din My Orange ( secțiunea Contact/ Contactează-ne) său la 300, pentru a veni echipa tehnică. Cu cât mai repede, cu atât mai bine și mai repede rezolvată problema și la tine!
Baftă!
Din cate stiu eu, pana la intrarea in locuinta / proprietate (daca srai la curte) reteaua cu toate echipamentele aferente apartine operatorului. Orice interventie, modificari, upgrade sunt suportate exclusiv de catre operator.
@dan_56, s-a remediat problema cu semnalul TV?
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.