Întrebare fară răspuns

Cum se poate lua legatura cu cei din magazinul online?

Cum se poate lua legatura cu cei din magazinul online? La 300 nu se poate, chat-ul nu apare - solutii careva? Este genial sa stai 2 ore in telefon cu cei de la 300 sa ti se spuna ca magazinul online nu "poate" prelua apeluri.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut ! În josul paginii ai o secțiune "Contact" și acolo sunt mai multe modalități, cea mai la îndemână fiind Djingo .
Dar spune ce problema ai întâmpinat poate te putem ajuta aici în Comunitate.

Acel buton nu este ceea ce trebuie. L-am incercat de 100 de ori - duce doar la consultanti Orange care iti spun ca magazinul online nu poate fi contactat prin Djingo . Problema mea nu o voi dezbate aici - sa zicem doar "reclama mincinoasa" - va fi dezbatuta de ANPC!

@SimonaL, ne pare rău pentru situația descrisă de tine.
Dacă deja ai depus o sesizare la noi la 300, înseamnă că situația ta este cunoscută și colegii noștri te vor contacta. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.
Ne-am bucura dacă ne-ai spune totuși despre ce este vorba și să transmitem mai departe feedbackul tău colegilor noștri.
Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate când se va rezolva.

SimonaL, bun venit in Comunitate!!!
Ca sa primesti un ajutor, e bine sa dai detalii, sa explici care e problema, altfel e greu de gasit o solutie.
DanielaH stie ce spune cand te roaga sa dai un feedback aici, ai sanse mai mari sa se rezolve cazul.

Nu am ce detalii sa ofer nimanui - am pus o simpla intrebare la care bineinteles nu am primit un raspuns clar! Si daca acea doamna e din Orange ar fi ideal sa verifice informatiile pe care le ofera si ce face acel chat Djingo samd. Nu e treaba mea sa le rezolv probleme interne celor de la Orange. Reclamatia a fost deja trimisa catre ANPC, cu filmari, chaturi si printuri la reclama mincinoasa facuta de Orange, la care se poate adauga si refuzul celor de la magazinul online de a prelua apeluri telefonice.

@SimonaL, mai există un topic în Comunitate pe acest subiect aici https://comunitate.orange.ro/questions/2367649-contact-magazin-online unde vei găsi mai multe modalități de contact pentru magazinul online. Sper să îți fie de ajutor.

Există mai multe modalități de contact pentru Magazinul Online:

pentru sesizări postvânzare, bug-uri și informații generale despre magazinul online puteți scrie la magazinonline@orange.ro (program L-V 9-18), sau prin forma de contact online (https://www.orange.ro/contact/) sau puteți apela numărul 300
echipa de vânzare și suport pentru plasarea comenzilor în magazinul online poate fi contactată fie prin apel la 300, fie prin chat-ul de pe site-ul Orange. Programul pentru chat este L-S 10-19.

Eu zic sa mai verificati inca 1 data informatiile publicate! Am 4 chat-uri si 5 telefoane la 300 in care se comunica ca NU SE POATE transfera catre magazinul online!

Ca nu au posibilitatea :) Oricum m-am lamurit - am cerut rezilierea tuturor contractelor cu Orange dupa 12 ani (si nu sunt putine) - e prea trist ce se intampla si nu mai am rabdarea necesara sa pierd vremea cu tot felul de omuleti care nu stiu unde sa dea un click.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!