Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Bună ziua. Am o nelămurire și vreau să o împărtășesc voi. Am încărcat ieri și i-am explicat vânzătoarei foarte clar ce tip de opțiune vreau (cu credit) și ea mi-a încărcat direct cu minute. (Precizez că opțiunea a fost de 4 €) Ce pot face în acest caz având în vedere că am păstrat chitanța? Mulțumesc anticipat.
Răspunsuri
Salutare!
Dacă nu ai consumat din resurse, poți încerca la Serviciul clienți, prin Chat Djingo sau din My Orange să le explici și să vezi ce se poate face. Ai șanse de reușită dacă te grăbești!
Sper să reușești!
Baftă!
Mergi la magazin inapoi si ceri sa vorbesti cu cineva mai mare in "grad" decit vinzatoarea.
La incarcare, nu ai verificat cum a incarcat ?!
Bun venit in Comunitate, VeNoM!!!
Daca nu ai consumat din resurse si ai bonul, poti cere, in maxim 24 de ore de la efectuarea platii, sa ti se returneze suma sau sa ti se transforme in credit.
Aici s-a discutat o tema asemanatoare: https://comunitate.orange.ro/questions/2719370-vreau-bani-otiunea-14-folosi-anglia
@VeNoM_007, ai reușit să recuperezi creditul?
Daca vrei cei 4€ in locul opțiuni primite , trimite SMS la numarul 321 cu textul CREDIT . Evident daca nu ai consumat din resurse .
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.