Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Abonament yoxo, viteza de internet mobil limitata la h+

Salut. Am o nelămurire. Până astăzi am avut un telefon foarte vechi, un allview a5 smiley. Acum l-am înlocuit cu un xiaomi poco m3. Dar văd o chestie ciudată la datele mobile, nu am 4g, nici volte, am doar h+. Am făcut o probă, am băgat cartela sim a fiului meu în telefonul meu și totul era ok. Îmi apăreau simbolurile de 4 g și volte. De asemenea, am mai făcut o proba. Am băgat simul meu în telefonul fiului meu și la fel...el nu mai avea 4g sau volte...doar h+. Amandoi avem exact acelați tip de telefon și în mod sigur nu e o problemă de acoperire 4g in zona respectiva. Cartela sim a fost inlocuita recent, acum 2 luni cu aproximație pentru că cea veche nu se mai conecta la rețea.
Ce ar trebui să fac? Setările cred că le-am facut bine, am setat să prefere conexiunile LTE, am activat și volte...dar mai mult de h+ nu am. Am restartat de mai multe ori telefonul, dar nimic. La setarile apn nu am modificat nimic, dar oricum, toate setarile erau identice cu cele din telefonul fiului meu. Am lăsat un mesaj folosind yoxo messenger, toată ziua am așteptat un răspuns de la ei dar până acum nu au răspuns. Să vedem când vor răspunde...dacă vor mai răspunde.
Are cineva o idee? A mai pățit cineva asta?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

În cele din urma a raspuns un operator pe yoxo care a efectuat o resetare a serviciilor de sistem. a fost în regulă. Problema nu ținea de mine, setările mele sau capacitățile telefonului, era o problema tehnica de la orange. Numai că, probabil fiind weekend, am primit un raspuns cu peste 24 de ore întârziere. Ăsta ar fi un inconvenient la serviciul yoxo, timpul posibil lung de raspuns al serviciului cu clienții.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Da. Și fiul are tot yoxo. Chiar el mi-a făcut abonamentul. Daca ar fi sa dau o scanare manuala a rețelelor, reteaua orange 4g poate fi vazuta (evident alături de vodafone 4g, digi 4g, sau telekom 4g). Dar în momentul in care selectez manual reteaua orange 4g...pur si simplu da eroare, nu se conecteaza. Daca aleg orange 3g, se conecteaza fara probleme. Ori simul e de vina, ori e o eroare, limitare undeva la operator. Problema e ca suportul clienti yoxo este foarte lent...cel putin astazi așa a fost.

SIM-ul spui ca are 2 luni, deci nu ar trebui sa fie el problema sau, cel putin, nu direct. Ma gandesc ca e aceeasi pb ca la al doilea link pe care ti l-am postat mai sus si ca se poate rezolva doar cu ajutorul cuiva de la Orange, printr-o resetare facuta de ei. Acum e weekend si ti se va raspunde mai greu pe messenger, dar zic sa insisti. Daca poti, de luni mergi la un Orange Shop, sa rezolve ei problema, pt ca e una tehnica, care tine de Orange.

@Măriuca212, înțeleg că ai luat legătura cu colegii noștri. S-a rezolvat problema? Te așteptăm să revii cu vești bune și mai multe detalii. Mulțumim.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

În cele din urma a raspuns un operator pe yoxo care a efectuat o resetare a serviciilor de sistem. a fost în regulă. Problema nu ținea de mine, setările mele sau capacitățile telefonului, era o problema tehnica de la orange. Numai că, probabil fiind weekend, am primit un raspuns cu peste 24 de ore întârziere. Ăsta ar fi un inconvenient la serviciul yoxo, timpul posibil lung de raspuns al serviciului cu clienții.

@Măriuca212, ne bucurăm că s-a rezolvat și mulțumim pentru feedback!
Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori.
Te mai așteptăm în Comunitate.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!