Întrebare fară răspuns

Nu-mi merg datele mobile

De 2 zile nu-mi merg datele,paginile se încarcă greu și nici în aplicați nu merge!
Am dat la *100# sa primesc setări, gândindu-mă ca poate asa rezolv, primesc setările, le activez și același rezultat.
Zona: Iuresti,Todireni,Botoșani
Va las și un speed test mai jos
Mă gândesc ca ar putea fii o problema tehnica

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

0.05 MB/s down si 0.25 MB/s up e "in parametri normali". :)) Ai incercat sa te muti in alt oras sa vezi daca persista problema? Eventual sa-ti schimbi telefonul cu unul de 100 mil? Nu? Eh, atunci asta trebuie sa faci. Problema nu e la operator, problema e la tine. Ai asteptari prea mari.

Glumesc, evident. Cu toate ca as vrea sa nu fie bazat pe situatii reale. Da, este o problema tehnica, cu siguranta. Se va rezolva? Nu stiu. Esti norocos din fire? Daca da, s-ar putea. Daca nu, well, ai sanse mai mari sa castigi la loto decat sa-ti rezolve Orange problemele de semnal.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Salutare!
E ciudat că ai semnal maxim, deci e probabil vreo limitare sau congestie de rețea. Poate fi și o problemă tehnică, așa cum bine zici!
Ar trebui contactați prin Chat Djingo și cerut ajutorul.
Baftă!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Posibil sa fie congestii in retea, posibil sa fie si o problema de SIM. Ai incercat sa muti SIM-ul in alt telefon, sa vezi daca atigi aceleasi viteze demne de reteaua #1?

Ca si solutie de avarie poti incerca sa comuni conexiunea din 4G in 3G. Daca pe 3G reteaua este ceva mai libera poti avea surpriza sa prinzi viteze ceva mai civilizate si demne de retelele #2 si #3 din Romania.

Personal, cand am semnala o situatia asemanatoare, la mine in oras, "specialistii" operatorului francez cu sigla portocalie au ajuns la concluzia ca acele viteze sun normale in indoor, pe o conexiune 4G si am fost acuzat voalat ca este si din vina mea deoarece trebuia sa am un telefon CAT16.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

3 din 5 liniute e un pic peste medie. Mai e un pic pana la maxim. :)) Dar nu cred ca asta e problema. Problema e, probabil, intr-adevar, o congestie de retea pe zona respectiva. Banda putina, multi utilizatori conectati in acelasi timp => foarte putina banda pentru fiecare. Si posibil sa fie o avarie in zona care sa fi cauzat problema asta. Trebuie vazut.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
  • Prietenii tai au acelasi rezultat in speed test ?
  • daca Da este problema portocalei , daca Nu probabil ai tu probleme cu telefonul...
  • vezi ce setari ai la limita de internet consumat , setari din telefon care sunt limitate setate din "fabrica" la 2gb ( cu problema asta te confrunti daca folosesti un telefon nou)
mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!