Întrebare fară răspuns

Azi am renuntat la yoxo si nu imi merge *100#

Buna. Azi am renuntat la yoxo si nu imi merge *100# . Oare de ce?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

pai ai renuntat la yoxo si mai ai semnal de la orange ?

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

Bun venit in Comunitate, RoLeXxX!!!
Ca sa ai acces la *100#, trebuie sa ai PrePay.
"După închiderea abonamentului, numărul de telefon este păstrat în carantină pentru 60 de zile. Dacă nu soliciți reactivarea lui în această perioadă, numărul de telefon se va realoca altui client."
DETALII: https://www.yoxo.ro/help/ce-se-intmpla-cu-numarul-meu-dac...

@RoLeXxX: bun venit în Comunitate. Orice schimbare de statut al numărului (în cazul tău migrare de la Yoxo la Prepay) necesită obligatoriu un restart la telefon. De asemenea, serviciile vor funcționa integral doar din ziua următoare. Deci mai încearcă și revino pe topic cu statusul numărului tău.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!