Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Buna. Azi am renuntat la yoxo si nu imi merge *100# . Oare de ce?
Răspunsuri
pai ai renuntat la yoxo si mai ai semnal de la orange ?
Bun venit in Comunitate, RoLeXxX!!!
Ca sa ai acces la *100#, trebuie sa ai PrePay.
"După închiderea abonamentului, numărul de telefon este păstrat în carantină pentru 60 de zile. Dacă nu soliciți reactivarea lui în această perioadă, numărul de telefon se va realoca altui client."
DETALII: https://www.yoxo.ro/help/ce-se-intmpla-cu-numarul-meu-dac...
@RoLeXxX: bun venit în Comunitate. Orice schimbare de statut al numărului (în cazul tău migrare de la Yoxo la Prepay) necesită obligatoriu un restart la telefon. De asemenea, serviciile vor funcționa integral doar din ziua următoare. Deci mai încearcă și revino pe topic cu statusul numărului tău.
@RoLeXxX, funcționează acum *100#? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii. Mulțumim.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.