Întrebare fară răspuns

Internet de mare viteza ?

Același domiciliu ... Același număr de 17 ani .... telefon ultraperformant iar internetul cel mai.prost posibil . Dacă suni la companie o dau din colț în colț . Am stat sa ma conectez pe aceasta pagina câteva minute ! Uraaaaaa Cel mai rapid net ! Cine își asuma calitatea de internet ?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 2

Cei de la Orange sa zică mersi ca am wi-fi . Am încercat să întru pe myorange.ro din parcare și nu am reusit Asa de rapid e internetul. Îmi pare rău că am prelungit contractul dar bucuria e ca la anul scap și nu mai repet greșeală. Și am o mulțime de ani în Orange!

Buna, revin cu update in ce priveste semnalul 4g,5g... Pe date mobile 5g viteza ajunge acum la 150+mbps ceea ce este ok, chiar daca nu la fel de bine ca inainte.
In ceea ce priveste routerul 4g+ acesta merge in continuare cu o viteză < 2mbps cateodata si mai mica, viteza despre care Orange mi-a spus ieri, cand am sunat din nou la ei, ca este in parametrii, dar nici nu poti deschide o pagina 2 intr un timp rezonabil.

edw_gaby
edw_gaby

edw_gaby

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
edw_gaby

La fel am pățit eu la Vodafone. Mi-au oferit Red10 la 6 euro, cu net NELIMITAT. Am acceptat oferta, după ce am studiat o, pt că simțeam că-mi scăpa ceva, era prea frumos ca să fie adevărat. Am studiat contractul și-n dungă, in punctele unde credeam că se poate face o șmecherie din partea VF, de ex că netul nelimitat e valabil doar câteva luni.
La un moment dat, am observat că netul mobil are o viteză f mică, de maxim 256 kb/s, iar pe Wifi aveam și 4 MB/s. Am sunat la ei și cea de la Vodafone îmi spune, înțepată: "nu știați că aveți viteza limitata la maxim 2 Mb/s?". Nu știam, cea care îmi făcuse oferta de nerefuzat nu-mi comunicase acest aspect important, ci, firește, doar avantajele. Și, pt că aveam redus un abonament de 10 euro la 6, mi-au limitat viteza netului NELIMITAT. Noroc că folosesc acel număr f rar și numărul principal e cel de la Orange, altfel nu știu ce făceam cu net de Edge oferit că 4G+, in 2021, când a apărut 5G.
Mi s a promis că se va analiza discuția cu cea care mi-a făcut oferta și dacă nu mi s a explicat chestia cu limitarea vitezei, am dreptul, fiind în 60 de zile de la încheierea contractului, să renunț la el. Aștept de 10 zile un răspuns...cred că așteaptă să treacă cele 60 de zile...
Atenție la toate aspectele contractului!!!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!