Întrebare fară răspuns

Internet de mare viteza ?

Același domiciliu ... Același număr de 17 ani .... telefon ultraperformant iar internetul cel mai.prost posibil . Dacă suni la companie o dau din colț în colț . Am stat sa ma conectez pe aceasta pagina câteva minute ! Uraaaaaa Cel mai rapid net ! Cine își asuma calitatea de internet ?

Florin M.
Florin M.

Florin M.

User level
Nivel
0
2 / 100
puncte
Custom field 2
Florin M.
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Bun venit in Comunitate, Florin M. !!!
In ce zona a patriei te afli si de cand ai problema asta?

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Ca sa-ti raspund punctual la intrebare: nimeni. Nimeni nu-si asuma responsabilitatea pentru calitatea internetului, sau a semnalului.

Din mai multe motive. Cateodata intr-adevar nu depinde de operator. Dar si cand depinde direct de operator, nu se vrea, si ca atare, nu se face nimic. Nu intereseaza pe nimeni ca tu n-ai net, ca merge pro*st, ca n-ai semnal, sau ca iti termina bateria faptul ca n-ai semnal. Nu intereseaza. Intotdeauna o sa incerce sa-ti spuna de ce NU se poate ceea ce vrei tu, in loc sa lucreze la o solutie si sa faca acel lucru posibil. Daca ai plati serviciile dupa calitatea lor, ai plati probabil o fractiune din ceea ce platesti. Dar pentru ca, atunci cand vina vorba de luat, se ia integral, dar cand vine vorba de oferit, se ofera "in limita stocului disponibil", si "nu garantam functionalitatea", se intampla ceea ce vezi. Daca eu as plati optiunea aia in functie de cate liniute de semnal am in 90% dintre cazuri, as plati probabil jumatate sau chiar un sfert. Dar evident ca nu asa merg lucrurile. Nu poti sa platesti pentru ceea ce primesti. Trebuie sa platesti integral, si apoi sa stai la mila operatorului sa ofere ce poate, cat poate, daca poate, si mai ales, daca vrea.

Intotdeauna o sa faca tot posibilulul:
1. sa nu poti sa iei legatura direct cu cineva care sa-ti poata rezolva efectiv problema. Intotdeauna trebuie sa treci prin intermediari, pentru ca nah, asta e politica companiei. Pe timpul si pe nervii tai, binenteles.
2. daca reusesti cumva sa iei legatura cu cei care se ocupa de problemele astea, o sa faca tot posibilul sa nu-ti rezolve problema, sa dea vina ba pe tine, ba pe vremea de afara, ba pe telefon, ba pe casa in care locuiesti. Pe orice numai pe reteaua lor nu. Vor face tot posibilul sa nu rezolve problemele de genul asta. Pentru ca de cele mai multe ori necesita o investitie, necesita efort in plus, si...pur si simplu nu se vrea a se face acel efort, sau acea investitie.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Din păcate, așa este, nimeni nu-și asumă. Cel mai enervant lucru este când suni sau discuți cu cineva, pentru că văd că și de sunat a devenit ceva ieșit din comun și nu prea se mai poate, și ți se spune că vitezele sunt în parametri, îți spune povești cu vegetație, etc. Sunt și alea adevărate oarecum și influențează semnalul, dar acela este deja sugrumat de cele mai multe ori până să aibă de-a face cu alte obstacole. Dacă vocea funcționează pe 3g/4g, e clar că e vreo congestie de rețea și asta nu se rezolvă până în momentul în care nu se mărește capacitatea în zona respectivă. Poți încerca să comuți între 3g și 4g și să vezi cum este mai bine, pentru că s-ar putea să ai surpriza să funcționeze mai bine pe 3g.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Ce scrie in contract ?!
Viteze GARANTATE de XXX zzz/sec ???
Sau viteze de la XXX la YYY zzz/sec ???
Gaseste ce scrie si te vei lamuri.
Altfel, daca nu ai contractul la indemina sau nu vrei sa cauti, ai 2 optiuni:
1. reclamatii la Orange
2. reclamatii la ANPC
Nu te opreste nimeni (deocamdata) sa faci cite 100 de bucati pe luna din fiecare.

queensoft
queensoft

queensoft

User level
Nivel
1
706 / 750
puncte
Custom field 2
queensoft

Probabil singura chestie "garantata" din contractul ala e pretul. Si nici ala, pentru ca aparent operatorul poate oricand modifica (de obicei ascendent, pentru ca de ce ar scadea vreodata?) unilateral pretul. Asa ca, atunci cand vine vorba de "garantii" cu privire la calitatea serviciilor, dupa cum ziceam si mai sus, nimeni nu garanteaza nimic.

Nu garanteaza ca primesti serviciile pentru care ai platit, pentru ca, daca stai in casa si n-ai semnal, e vina casei ("operatorul nu garanteaza semnal indoors"). E vina ta ca nu stai la cort, eventual, sau cu antena in brate in varf de munte. Singurul lucru pe care il garanteaza e ca iti vor inchide abonamentul daca nu-l platesti. Ala e un lucru sigur, 100% garantat. Restul...e cancan.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Buna,
am portat nr la Orange pentru internet, intrucat la Vodafone unde internetul mergea super odata s-au prostit si am fost nevoit sa plec.
Ajuns la Orange am zis wuau! 5g 321mbs in casa este ceva....(asta se intampla prin aprilie). Acum pe mobile sau pe laptop am 0,7-0,8mbs pe 5g viteza la care nu poti face nimic, nu se incarca nici pagina orange sa te loghezi in cont ce sa mai zic de alte pagini sau de a muncii(Vpn, baze de date etc). Am sunat de nenumarate ori la Orange si am facut recalamatii, nici una solutionata. Ultima a fost ieri cand am atins viteza de 6,72mbps si mi-au zis ca este in parametrii pt 5g ..vedem ce se mai intampla dar RUSINE!!!!

edw_gaby
edw_gaby

edw_gaby

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
edw_gaby

Intoarce-te la 4G+, edw_gaby, e mai sigur! :)

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Da, nu stiu.... Cateodata ma intreb ce anume NU e in parametri pentru cei care dau raspunsuri de genul asta. Daca 6Mb/s (adica 750 KB/s) e in parametri pentru 5G....nu stiu ce sa mai zic. Alea sunt viteze mici si pentru 4G.

Nu stiu, cred ca Orange are nevoie sa accepte reclamatiile de genul asta ca si constructive, si sa faca ceva in sensul asta. Nu stiu la cata lume merge placa asta cu "e in parametri", dar chiar si daca ar fi in parametri (ceea ce mie nu-mi pare a fi), cred ca nu strica o dorinta ceva mai mare de imbunatatire. Daca initial ai avut aprox 300 Mb/s, si acum ai doar 6, e clar ca reteaua NU e in parametri. Asta daca nu cumva parametri sunt de forma: orice e mai mare decat 0 e ok. Daca asta e nivelul de calitate acceptat, atunci da, reteaua e cu siguranta "in parametri".

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

am facut test si pe 4g, am macar 20mbs acolo
imagini cu speetest de azi, ping aprox 120ms, speedtest nu este posibil din cauza vitzei scazute;
in aprilie aveam 320mbs pe 5g eram happy se incarca orice instant

edw_gaby
edw_gaby

edw_gaby

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
edw_gaby

da... Cu siguranta reteaua NU e in parametri. Dar din cate pot eu sa-mi dau seama, nu viteza e problema. E o problema de socket/server. Iar ping-ul mare e de asteptat in cazul asta.

Deci...cum am zis, reteaua nu e in parametri. Nu e normal sa-ti dea eroarea aia. Decat daca ai vreun firewall sau antivirus sau ceva care sa-ti blocheze conexiunea. Ceea ce nu cred ca e cazul. Nu cred ca ti-ai instalat nimic in plus din Aprilie. Dar daca da, atunci incearca sa-l dezinstalezi. Vezi daca face vreo diferenta.

Oricum, problema cea mai mare nu e asta. Problema e standardul de calitate acceptat de Orange. Adica, daca ideea e sa fie orice peste 0, atunci poti sa spui ca reteaua e in parametri. Abia acum e in parametri. Ceea ce, prin comparatie, da de inteles ca atunci cand ai avut 300Mb/s, reteaua nu era in parametri.
Ce pot sa zic? Bine ca "s-a rezolvat". Nu stiu ce ne-am fi facut cu atata viteza.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Clar a intervenit ceva intre timp, daca viteza a scazut asa mult, aproape de tot.
Intai verifica asa cum ti-a scris arsradu. Daca nu e de la tine, atunci trebuie insistat la tehnic pana se misca la tine sa verifice pe teren.
Acum se schimba si echipamentele de la Huawei cu unele nu asa performante. Poate asta se intampla si in zona ta, dar trebuie sa verifice cei de la Orange pe teren si sa nu spuna ca ce trece de 0 e in parametri!

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Nu am instalat nimic, testele sunt facute pe multiple device uri, imposibil sa fi pus ceva pe toate acelasi soft nefast. Unele sunt de munca si nu poti pune nimic. Pe telefoane la fel nu am pus nimic recent din aprilie. Am sesizari facute si pt date mobile si pt Internet fix. Momentan au confirmat ca de 3 zile au alarme pe antena, sunt rezolvate alarmele de 2 zile insa antena este inca congestionata. Treb sa astept pana luni,insa pb sunt de minim 2 luni nu de2,3 zile...
Azi am fost in oras pe Iuliu maniu si pe 5g abia aveam 40mbs...

edw_gaby
edw_gaby

edw_gaby

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
edw_gaby

In ce zona locuiesti? Poate asa sesizarea ajunge mai rapid la Orange...

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Nu cred ca este cineva interesat de la ei de problemele noastre. Militari Residence, teritorial Chiajna.

edw_gaby
edw_gaby

edw_gaby

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
edw_gaby

@edw_gaby, îmi pare rău pentru situația întâmpinată de tine. Am transmis mai departe feedbackul tău colegilor noștri.
Mulțumim mult pentru sesizare.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!