Întrebare fară răspuns

Cum pot activa optiunea 10 euro credit cu roaming in SEE folosind creditul disponibil?

Buna ziua.
Cum pot activa optiunea Orange 10 euro credit cu roaming in SEE folosind creditul disponibil in euro (CREDITUL EURO, nu Phone Creditul acumulat in timp)?
Mentionez ca in aplicatia MyOrange nu este disponibila optiunea la categoria "tarife si optiuni"!
Multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Bun venit in Comunitate!!!
Incearca sa fii mai explicit, la care credit te referi!
As putea sa te indrept spre *100# , ramura Promoții/Opțiuni
sau
Pentru opțiunile cu trafic de internet inclus - prin mesaj scris la numărul 321, cu fiecare cuvânt cheie specific, astfel :

  • Opțiunea Internet de 10 € credit – SMS cu textul "net10"

La activarea unei opțiuni din creditul pe care tocmai l-ai reîncărcat, prin apel/SMS gratuit la numerele dedicate sau apel la 100#, asigură-te că în prealabil ai închis orice sesiune de internet. Astfel, creditul necesar activării opțiunii nu va fi consumat pentru traficul de internet.

Detalii: https://www.orange.ro/prepay

Din cate vad eu, ai deja o optiune activa pe cont. Cred ca trebuie dezactivata aia sau astepti pana la momentul expirarii pentru folosi resursele deja platite, dupa care activata optiunea de 10 euro cu roaming SEE.

" Din cate vad eu, ai deja o optiune activa pe cont. Cred ca trebuie dezactivata aia sau astepti pana la momentul expirarii pentru folosi resursele deja platite, dupa care activata optiunea de 10 euro cu roaming SEE."

Am procedat in felul acesta cu un alt numar de telefon zilele trecute, insa optiunea tot nu aparea in categoria mentionata anterior.

@Radu ND: Pentru că ai fost "cât se poate de explicit" încât ai fost trimis la "opțiuni de internet", recomandarea mea este să mai vezi o dată optiunile cu minute disponibile din MyOrange și vei găsi acolo ceea ce interesează. Însă o specificare: din credit existent (adică nu plată nouă), vei putea activa opțiunea doar din meniul *100#, ramura de opțiuni.

Salut! Am verificat la colegii nostri si exista situatii in care anumitor utilizatori PrePay nu li se afiseaza anumite optiuni in MyOrange pentru activare sau reactivare, din pacate. :-(
Ne cerem scuze pentru aceasta situatie. Departamentul Tehnic face demersurile necesare pentru remedierea acesteia intr-un timp cat mai redus.
Daca este vorba despre contul online MyOrange cu e-mail-ul cu care te-ai inscris in Comunitate, optiunea de 10 euro este afisata in momentul de fata.
Iti recomandam sa te deconectezi si sa te conectezi din nou. Suntem aici, daca intampini dificultati, dupa ce te autentifici. Multumim!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!