Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Probleme cu plata Yoxo

Buna ziua! Astăzi mi-a ajuns prin curier cartela Yoxo. Am deschis aplicația, am scanat codul cartelei iar apoi primesc o eroare ca nu am conexiune la internet si sa mai încerc o data. Am încercat inca o data, dar din nou aceeași eroare. La un restart al aplicației, si-a revenit de la sine si aveam acces la contul Yoxo.
Dupa aceea, am intrat in aplicația bancii ca sa constat ca am fost taxat de 2 ori 19 lei, la aceeași ora!!
Am plasat un mesaj pe secțiunea Messenger a aplicației. Mai târziu, cand voiam sa vad statusul mesajului sunt întâmpinat de eroarea :Ne cerem scuze, momentan a intervenit o eroare si nu pot accesa abonamentul meu.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Suna la banca si fa negatie pentru una din acele plati, motivand faptul ca plata a fost dublata.

Problemele semnalate de tine si care tin de gateway-ul de plata integrat in Yoxo nu sunt de ieri sau de astazi. Aceste probleme sunt inca de la lansarea aplicatiei si vand ca la cca 1 an distanta inca persista.

Legat de messenger-ul din Yoxo..... foarte multi utilizatori au raportat faptul ca primesc raspunsuri dupa cateva zile bune, dar antedatate astfel incat sa para ca ti-au raspuns la interval de cateva ore de la momentul postarii primului mesaj.

Mulțumesc pentru răspuns! Dar ce pot face in legătură cu eroarea pe care o primesc in aplicație? Nu pot vedea cat internet sau minute mai am si nu pot adauga nicio opțiune din cauza acelei erori.

@realtheodor, bun veenit în Comunitate!
Într-adevăr, în acest moment o parte din clienți nu pot accesa aplicația. Serviciile de voce/ date nu sunt afectate.
Vom reveni aici imediat ce vom avea confirmarea că situația a fost remediată.
Mulțumim pentru înțelegere.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Aplicația este din nou funcțională.
@realtheodor, poți încerca din nou s-o accesezi?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim că ai revenit cu feedback. Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori.
Te mai așteptăm în Comunitate.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!