Întrebare cu răspuns(uri)

Cum pot schimba o comanda deja plasata in magazinul online?

Buna ziua, am comandat si eu un smartwatch, dar am gresit culoarea. Cum pot schimba comanda ca sa primesc culoarea dorita?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut @Cristian1804 ii,
‏‏‎ ‎
Bun venit in comunitate!
Va trebui sa anulezi comanda si sa o plasezi din nou.
Anularea comenzii se poate face prin apel la serviciul clienti 300, pe chat Djingo( https://www.orange.ro/servicii/chatbot/ ), email la magazinonline@orange.ro sau mesaj de aici https://www.orange.ro/eContact/.
‏‏‎ ‎
Sa ne spui daca ai rezolvat.
Daca te-a ajutat acest răspuns sau oricare altu oferit de colegii mei nu uita sa apeși ❤ sau sa il marchezi ca soluție.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut @Cristian1804 ii,
‏‏‎ ‎
Bun venit in comunitate!
Va trebui sa anulezi comanda si sa o plasezi din nou.
Anularea comenzii se poate face prin apel la serviciul clienti 300, pe chat Djingo( https://www.orange.ro/servicii/chatbot/ ), email la magazinonline@orange.ro sau mesaj de aici https://www.orange.ro/eContact/.
‏‏‎ ‎
Sa ne spui daca ai rezolvat.
Daca te-a ajutat acest răspuns sau oricare altu oferit de colegii mei nu uita sa apeși ❤ sau sa il marchezi ca soluție.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!