Întrebare fară răspuns

Probleme cu reteaua Orange in Sannicolau Mare, Timis - 04.07.2021

Mai, Orange... iar o luam de la capat. Am deja vreo doua subiecte pe tema asta, cu reteaua care isi tot da in petic la 3-4 luni si astazi toata ziua am avut conexiuni mizere pe toate numerele, am incercat si sa dau restart la telefoane, am incercat si pe telefoanele prietenilor... la toti merge netul in suturi.
Cand merge, cand nu merge... si tot asa.

Ce se tot intampla?! De ce naiba nu se rezolva odata pentru totdeauna problema asta? Chiar asa carpe de echipamente si retea ati ajuns sa aveti?
Las cateva capturi de ecran de astazi care exemplifica foarte bine ce mult ma pot baza pe reteaua voastra.
Una e din Telegram, care a fost blocat a nu stiu cata oara in ''connecting'', la fel si in alte aplicatii. Cand merg mesajele si apelurile, cand tre' sa incerci de 3-4-5 ori sa reusesti.

Vreau sa stiu ce se intampla!

Pe bune de nu va reclam la ANCOM, e bataie de joc deja, nervii mei sunt la pamant cu voi.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 4 din 4

Raspusnul dat de DanielaH in celebrul limbaj de esenta tare l-am primit si eu pe acest topic https://comunitate.orange.ro/questions/2496157-calitate-conexiune-internet-4g-piatra-neamt

Un raspuns mecanic, un raspuns fara gandire, dar care defineste cel mai bine situatia actula din cadrul operatorului francez cu sigla portocalie.

Cândva mi-am dorit sa ajung sa lucrez la Orange. Eram și pe cale sa fac asta, deși nu a fost sa fie și mai bine asa.
Discutand și cunoscand persoane-cheie din mai multe companii telecom, am analizat situațiile în detaliu pe parcursul mai multor ani și am realizat ca la Orange nu e chiar mediul ala plăcut și prietenos pe care îl credeam posibil. Din păcate e trist și asta se vede și în rezultatele angajaților, lipsa de interes tot mai slaba de la an la an și mai sunt și alte aspecte mai personale.
Acum nu mi-aș mai dori sa am nicio legătură cu ei și cu alții asemenea, prefer alt domeniu și cu mai putini oameni, dar calitativi.
Am castigat, insa, oameni de valoare care sunt prietenii mei de ani buni si care m-au invatat chestii legate de viata si nu numai. Atmosfera lor de la munca se reflecta si-n viata personala si asta se stie de mult, in orice domeniu. :)

Asta ca o paranteza la tot subiectul.

Nu e vina managerilor Comunitatii. Si nu e nici job-ul lor sa se ocupe de problemele astea in mod direct.

Asta e chestia care ma enerveaza teribil la Orange (si nu numai). Nu ai posibilitatea sa iei legatura direct cu departamentul abilitat sa-ti rezolve problema. Tot timpul trebuie sa treci prin intermediari. Ba la 300, ba pe mail, ba in Comunitate. Toate piedicile din lume, numai sa nu cumva sa ajunga vreo solicitare de rezolvare a problemelor de semnal acolo unde trebuie sa ajunga astfel incat sa se si rezolve. Si nu zic ca nu ajung. Zic doar ca nu ajung eficient. Nu ajung direct.

Problema cu flow-ul asta e ca e total ineficient! Se pierde foarte mult timp. Iar persoanele cu care interactionezi direct, de cele mai multe ori, nu sunt persoane tehnice. Si e normal! Nu asta e job-ul lor. Nu intentionez sa jignesc pe nimeni. Ba din contra, imi sunt cat se poate de dragi persoanele de aici. Si am interactionat cat se poate de placut in trecut. :) Nu asta e problema. Asta incerc sa spun. Problema nu e pe partea lor. Problema e mai departe. La cei care ar trebui sa faca ceva in sensul asta, si n-o fac.

Asa ca, din pacate, mai mult decat sa trimita solicitarile noastre mai departe, si sa preia raspunsurile lor si sa ni le dea mai departe, nu cred ca au ce sa faca. E o problema de comunicare la baza. Si de lipsa de interes dupa aceea. Dar asta nu e vina lor. Din cate am putut eu sa vad, de fiecare data cand s-a raportat o problema, intotdeauna au raspuns, si au incercat sa ajute cum pot. In sensul de sa trimita mai departe solicitarile noastre. Asta e job-ul, si consider ca si l-au facut cat au putut de bine.

Dar ca o consecinta a acestui flow defectuos, pierzi o gramada de timp si nervi incercand sa rezolvi o problema tehnica cu cineva care nu are foarte multe cunostinte in sensul asta si care nu te poate ajuta in mod direct sa o rezolvi. Din nou, nu asta e job-ul lor, deci e normal sa nu le aiba! Nu judec pe absolut nimeni. Singura chestie care ma scoate din sarite e lipsa de eficienta, care duce la timp pierdut (si nervi) pe partea clientului. Asta pe langa faptul ca, daca la capatul acestei conversatii sinusoidale, sta cineva care n-are chef sa-ti rezolve problema, se va intoarce un raspuns la fel de sec si nu se va rezolva nimic. Din pacate, asta e flow-ul prin care trebuie sa trecem, si asta e politica Orange. Pana cand nu se va face ceva in sensul asta, si nu isi vor da interesul sa rezolve problemele de genul asta, noi o sa ramanem cu jelitul, si ei cu incasatul. "C-asa e in tenis."

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Exact, sunt proceduri din ce in ce mai greoaie si prost gandite in corporatiile astea, totul se imbarliga la maxim. Nu mai zic ca din dorinta de a avea profit cat mai mare au externalizat mult... e varza totul cand vine vorba de suport tehnic.

As vrea sa mentionez referitor la ce ai zis tu ca, spre deosebire de Orange, la un alt mare furnizor am reusit sa intru in contact direct cu un membru din conducere care a preluat solicitarea si mi-a oferit o solutie imediat, deci nu doar vorbe. Si s-a facut pe teren ceea ce am discutat. Ce zici de asta? :) Nici mie nu mi-a venit sa cred!

Sa stii ca nici mie nu-mi vine sa cred! :)) Foarte tare! Tot respectul.

Deci, altfel spus, daca se vrea, se poate. Si se face. Pai nah, bine ar fi sa fie asa si la Orange. Si nu cred ca are nimeni nevoie sa ia legatura cu conducerea Orange. Dar macar sa nu trebuiasca sa faci toate acrobatiile astea ca sa ajungi sa iti rezolvi (sau nu) problema.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Asta ar fi ideea, sa ajunga problema reclamata unde trebuie, fara alte invarteli. In cazul meu, persoana din conducere a pastrat contactul permanent cu mine, astfel ca am venit cu o sugestie pe parcurs si in maxim 1 ora deja era implementata in retea. :) Daca asta nu e rapiditate, atunci nu stiu ce. :D

Waw! Aia da. Asa mi-ar placea si mie. Pentru ca nu asta e job-ul meu. Sa stau toata ziua sa sun la relatii clienti sau pe mail sa fac reclamatii de semnal la care sa mi se raspunda cu intarziere, si vorba lui FaraUnID, intr-un limbaj de esenta tare. :)) Nu asta e ideea. Incerc sa ajut, si implicit, sa ma ajut si pe mine, facandu-mi timp sa comunic toate problemele astea, in speranta (de cele mai multe ori desarta) ca se vor si rezolva.

Am lucruri mai bune de facut cu timpul meu, si as aprecia foarte mult daca nu mi s-ar pune piedici cand incerc sa rezolv o problema. Din punctul meu de vedere, un flow eficient ar arata cam asa:
1. raportez problema acolo unde stiu ca se poate remedia
2. toate investigatiile si testele se fac pe partea departamentului abilitat, ca pentru asta e! Nu ma plateste nimeni sa testez reteaua! Nu e treaba clientului sa faca testele astea. O fac pentru ca vreau sa ajut, nu pentru ca am vreo obligatie. Nu e treaba mea sa fac asta.
3. cand e rezolvat sau s-a ajuns la o concluzie, let me know. YOU let me know. Nu sa trebuiasca sa sun eu din nou, sa imi pierd timpul sa repet din nou pentru ce am sunat. Ca sa nu mai zic ca la prepaid, asta inseamna si apeluri consumate aiurea. Si cand sunt doar 2, se consuma al dr*cului de repede.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

@arsradu, oricând se poate trimite un mail la un director Orange, orice adresa de mail se poate afla.
Procedura lor este alcătuită pe mai multe etape: etapa 1 - tichet la 300, cei de acolo li se recomandă să îl închidă, etapa 2 - merge la un nivel mai sus, care la rândul lui va face tot ce este posibil să îl închidă și etapa 3 - dacă cei din etapa 1 și 2 nu reușesc să mulțumească clientul să închidă tichetul problema ajunge în final la tehnic și poate mai sus, timp mult pierdut și omul poate are nevoie de conexiune pentru care plateste mulți bani.
Orange este o companie care urmărește profitul, o parte din clienți mulțumiți, alții nemulțumiți, dar când trag linie la final tot ce contează sunt zerourile după prima cifra.

Well, sa nu-i fie de deochi, astazi m-a sunat cineva de la Orange sa ma intrebe de problemele de semnal. :) Si cu toate ca n-am rezolvat nimic efectiv, macar am inteles de unde vine problema in zona mea (avarie la releele din apropiere). Problemele nu sunt atat de antene (aparent exista deja un repeater in localitate), cat de alimentare cu curent electric. Si daca isi ia semnal de la mare departare, evident ca nu va mai da acelasi randament ca atunci cand s-ar conecta la o antena de aproape.

Cu ocazia asta ,as vrea sa le multumesc Danielei si/sau Mihaelei pentru ca au facut posibila conversatia de azi. :) Am un feeling ca au avut un pic de legatura cu asta. Chiar daca n-au mentionat nimic in sensul asta, rezultatul ajutorului lor s-a vazut. So...thank you! Big time. :)

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!