Întrebare fară răspuns

Probleme cu reteaua Orange in Sannicolau Mare, Timis - 04.07.2021

Mai, Orange... iar o luam de la capat. Am deja vreo doua subiecte pe tema asta, cu reteaua care isi tot da in petic la 3-4 luni si astazi toata ziua am avut conexiuni mizere pe toate numerele, am incercat si sa dau restart la telefoane, am incercat si pe telefoanele prietenilor... la toti merge netul in suturi.
Cand merge, cand nu merge... si tot asa.

Ce se tot intampla?! De ce naiba nu se rezolva odata pentru totdeauna problema asta? Chiar asa carpe de echipamente si retea ati ajuns sa aveti?
Las cateva capturi de ecran de astazi care exemplifica foarte bine ce mult ma pot baza pe reteaua voastra.
Una e din Telegram, care a fost blocat a nu stiu cata oara in ''connecting'', la fel si in alte aplicatii. Cand merg mesajele si apelurile, cand tre' sa incerci de 3-4-5 ori sa reusesti.

Vreau sa stiu ce se intampla!

Pe bune de nu va reclam la ANCOM, e bataie de joc deja, nervii mei sunt la pamant cu voi.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 3 din 4

El spune ca nu a resimțit problema asta.

Relu9
Relu9

Relu9

User level
Nivel
0
72 / 100
puncte
Custom field 2
Relu9

O fi picat serverul de date de la CJ, sau de la swap-ul pe Ericsson li se trage.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Nu stiu ce sa zic, chiar daca ar fi asa ar fi trebuit sa anunte clientii de impact, dar la noi nu anunta astia nimic. Un SMS era de bun simt, macar. Se puteau pune niste status-uri live de retea pe harta... multe solutii, doar sa se vrea.

Săptămâna trecută au fost probleme pe zona Moldovei și nu au mai fost oamenii atât de vocali. În perioada următoare vor mai fi zone cu probleme, pe măsură ce swap-ul continuă.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

@simple_dreams, am revenit cu răspunsul colegilor noștri de la departamentul tehnic care îți mulțumesc pentru testele efectuate. În urma verificărilor făcute la ora testelor din printscreen-urile atașate de tine, nu au fost identificate probleme de semnal radio în localitate și nici incidente pe antenele care acoperă localitatea nu au fost înregistrate în ultima săptămână. Deci, din punct de vedere rețea (calitate și acoperire radio) nu sunt detectate probleme în zonă.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Multumesc pentru raspuns, insa clar au fost probleme. Cu asa colegi care nu vad nimic... ce sa mai zic. Noroc ca spre seara s-au rezolvat, dupa ce m-a tot aruncat pe EPC-ul din Cluj, Brasov, Iasi. Nu are cum sa nu fie ceva.

Azi dimineata am primit un bip (ca nu pot sa zic altfel) de pe un numar de fix Orange. Eram cu telefonul in mana si cand sa raspund, intr-o fractiune de secunda, a inchis. Inca se mai practica metoda bipul?

Pe zi ce trece cei care se ocupa de reteaua Orange sunt tot mai slabi si lipsiti de interes... asta e, ma gandesc la o portare la altii unde e si mai ieftin si nu au asa probleme. N-am cum sa accept asemenea raspunsuri cand eu dau lunar 300+ lei.

E cel putin stanjenitor. Cu ata mai mult cu cat Orange se vrea a fi premium...

Nu sunt probleme in zona. Cu toate asta, problema e cat se poate de vizibila in screenshot. :(
@simple_dreams, pe 3G ai incercat cumva?
De asemenea, pe 4G cu alt server ai incercat?
Ma indoiesc ca nu e o problema de retea, pentru ca presupun ca nu se manifesta doar in speedtest, nu? Banuiesc ca nu stai toata ziua buna-ziua sa faci teste de viteza.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

N-am incercat pe 3G, dar da, evident ca acele probleme erau pentru toate aplicatiile care necesita conexiune stabila la net, nu doar in Speedtest. Am pus aplicatia aia si Telegram pentru ca se vede clar ca nu se conectau la retea.
Ce sa zic, imi e scarba de Orange tot mai mult, pe zi ce trece... si de acest comportament dispretuitor fata de client. La Digi Mobil n-am vazut asa ceva, desi au cele mai mici preturi. Fac cu ce au si cat pot. Cred ca acolo ma indrept. Macar nu ma mai enervez la 10 lei pe numar.

Poate cu câteva feedback-uri negative le-ar trezi interesul

Relu9
Relu9

Relu9

User level
Nivel
0
72 / 100
puncte
Custom field 2
Relu9

Niciodata nu e de vina reteaua, ci telefoanele si terminalele clientilor... Da, ele sunt mereu vinovate. Culmea, ca la altii nu e placa asta. Si chiar exista interes pentru rezolvarea sesizarilor clientilor.

Mda, nu-ti recomand Digi. La Digi, 1Mb/s download si 0Mb/s upload este considerat: "reteaua functioneaza in parametri normali". Cred ca cu asta am spus tot.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

In experienta mea, si nu pot sa zic ca e foarte vasta, dar sunt intotdeauna dornic sa invat lucruri noi si utile, problemele pe care le descrii tu (semnal bun, dar fara trafic) sunt cauzate de congestii de retea. Cu alte cuvinte, prea multi utilizatori conectati la aceeasi antena in acelasi timp. De-aia se si intampla din cand in cand. Si nu face fata reteaua.

E o problema de retea? Cu siguranta. Este (probabil) o limitare a infrastructurii din zona respectiva. Se poate face ceva in sensul asta? Absolut. Daca se vrea.

Evident ca n-o sa te apuci sa muti oamenii mai departe, ca sa-ti fie reteaua mai libera. Presupun ca exista solutii tehnice pentru problema asta. Ca nu e o chestie noua. Congestii de retea au tot fost, si tot o sa fie. La orice operator. E o chestie absolut normala. Dar pe cat de normala e, pe atat de suparatoare.

Deci, DA, este o problema, si DA, este de retea. Deci, cine trebuie s-o rezolve? Reteaua #1. Logic, nu?

Nu poti sa vii cu sloganul "reteaua #1" si sa ai probleme de genul asta de retea.
Nu poti sa te lauzi cu date de genul asta (https://www.orange.ro/noutati/certificare/) si sa le intorci spatele clientilor cand iti vin cu probleme de semnal. Nu e posibil asa ceva.

Daca vrei sa fii "#1", atunci fii "#1" pana la capat. Nu doar pe hartie, nu doar pentru unii. Fa-ti un obicei (bun) din a pune pe primul loc solutionarea problemelor de semnal. Pentru ca daca nu ai semnal, poti sa-mi dai tu luna de pe cer la oferte cu minute si net. N-o sa le pot folosi!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Cum sa nu se poata? :) La Orange se poate orice. De mult timp deja se baga pe fata placa cu ''telefonul dvs. e vinovat'', apoi cea cu bipurile, cum am mai zis si multe alte faze care se tot repeta desi e plin netul de ele.

Stiu de vitezele Digi, dar cum am zis, una e sa dai 10 lei pe numar si alta e sa dai de 5-6 ori mai mult, macar nu te mai enervezi pentru bani de o ciocolata si un suc.

Astfel de abordari n-am avut nici la Digi, nici la Vodafone.
Oricum, nu ii intereseaza pentru ca, asa cum am mai scris, sunt deja foarte multi clienti, deci are balta peste. De asta nu iau telefoane de la operatori niciodata, ca pot rezilia oricand si daca cer taxe abuzive ii reclam si se rezolva. :)
Noroc ca nu am si alte servicii portocalii, in speta fibra lor sau ceva... ca mai aia imi lipsea. Am avut odata si nu imi mai trebuie, experiente groaznice.

Iti dai seama ce comportament au si la serviciile fixe cand reclami nefunctionarea in parametri. Din nou, nu renunt la fibra Digi pentru nimic. Echipe teritoriale (singurii care mai au asa ceva), sunt prompti oricand si suport 24/7 fara taxe suplimentare.

Intr-adevar, cu Digi Fix (fibra), nici eu n-am avut probleme. Si atunci cand au fost, s-au remediat relativ repede. Am avut fibra de la Vodafone (fost UPC) o perioada, si n-a fost fun deloc. :)) Pica foarte des, iar viteza de reactie si reparatie era ingrozitoare.

Ce pot sa zic? As vrea ca Orange sa dea mai multa atentie si importanta problemelor astora care tin de retea. Pentru ca, dupa cum ziceam, daca aia nu e, n-ai ce "floricele" sa adaugi peste, pentru ca structura lipseste, sau e foarte fragila si sta sa cada. In cazul tau concret, cum se strang un numar mai mare de clienti in acelasi timp, cum gata, nu mai poti folosi reteaua.
Dar daca echipa tehnica a efectuat verificari (remote), si sistemul lor spune ca nu sunt probleme, sigur e de la tine. :) Cum zicea un mare om, mare caracter: "you're holding it wrong".

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!