Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Vreau bani inapoi 14€ care mi au luat si nu pot folosi opțiunea. cum pot lua legatura cu cineva ?
Salut,
Ținând cont de faptul ca Marea Britanie si Gibraltar au ieșit din SEE la inceputul anului 2021 compania Orange a făcut demersurile necesare pentru a putea oferi clienților posibilitatea utilizării opțiunilor și il aceste țări până pe data de 1 iulie 2021. Toturor clienților indiferent ca sunt abonati sau pe cartela ppy li s-a trimis mesaj prin care sunt înștiințați despre aceste modificări, pentru perioada 1.07-30.09 se aplică următoarele tarife: 0,1€/minut pentru apeluri primite/efectuate sau mesaje trimise către Romania sau alte țări membre UE respectiv 1,3€ pentru apeluri catre alte tari nonSEE iar pentru internet se aplică tariful de 0,01€/MB. Dacă reîncărcarea a fost făcută dintr-un magazin Orange poți merge la acel magazin cu bonul care sa dovedească că de la ei s-a reîncărcat și pot anula reîncărcarea dacă nu au fost folosite resursele acesteia, dacă ai reîncărcat online atunci ia legatura cu un operator prin chatul disponibil pe site(este mai rapid decât să stai in așteptare prin apel la +40374300300 mai ales in roaming) iar aceștia la fel vor putea să îți returneze suma reîncărcata(banii fizic nu ti poate oferi dar iti poate anula optiunea si pune credit in locul acesteia).
Update: Din 15 octombrie 2021 a fost introdusă și Marea Britanie în lista de țări în care se pot consuma unitațile și GB incluși în opțiunea de 14 euro credit.
Alte răspunsuri
Bun venit in Comunitate!!!
Nu ai cum sa primesti banii inapoi! Cum ai facut incarcarea si de ce nu o poti folosi?
Incearca sa vorbesti la 300 sau pe Chat pe MyOrange, dar slabe sanse sa obtii restituirea sumei.
Sunt in anglia am luat opțiune online 14€ mi-a trimes mesaj opțiune activa si nu merge sa sun sau internet si sa imi dea bani inapoi pentru ce mi a luat ?
Salut!
Variantele de contact sunt aici.. https://www.orange.ro/contact/
Esti cumva plecat din tara de cateva luni? Ca este foarte posibil din acest motiv sa nu mai poti folosi resursele..
De la 1 iulie Anglia nu mai este in SEE, deci ai nevoie de credit, optiunea nu te mai ajuta..
Tarife roaming valabile pana in septembrie, deocamdata.. https://www.orange.ro/roaming/marea-britanie#prepay
În roaming, Serviciului Clienți poate fi apelat la numărul +40 374 300 300, taxat ca apel internaţional către România. Accesul la acest serviciu este gratuit de luni până vineri între 8:00 și 20:00, sâmbătă – duminică și sărbatori legale între 09 :00 – 17 :00. În afara orelor de program, abonații vor fi redirecționați către Serviciul Clienți la numărul 401, apel taxabil cu 0.14 euro/minut. Transferul către un operator pentru clienți PrePay este tarifat cu 0,55 euro credit/apel.
Asa ca daca ai acces la un wifi, intra in contul tau MyOrange, ca sa discuti pe chat, macar sa-ti transforme optiunea de 14 euro in credit.
Din pacate, de ieri in UK nu mai merge roamingul pe care il stiai, trebuie sa-ti iei cartela cu numar din Anglia.
"Incepand cu data de 1 Iulie 2021 conditiile de consum și de tarifare in Marea Britanie si Gibraltar nu mai sunt aceleasi aplicabile în țările membre SEE. Astfel, Marea Britanie și Gibraltar-ul vor fi incluse în zona 2 de taxare pentru serviciul roaming.
Optiunea ti-ai platit-o cu cardul sau de pe abonamentul cuiva?
M-am interesat si am aflat ca, daca reincarcarea a fost facuta de pe abonament in ultimele 24 de ore, atunci se poate anula si se poate reincarca cu credit, daca doresti.
Daca plata a fost facut cu cardul, din pacate, deocamdata, nu se poate restitui suma sau converti in credit.
Ba poti sa folosesti optiunea, bineinteles, cum sa nu poti !!!!
O poti folosi fix in conditiile in care functioneaza optiunea.
NU o poti folosi asa cum crezi tu ca functioneaza sau asa cum vrei tu sa functioneze - nu exista asa ceva.
Trebuia sa citesti paremetrii de functionare inainte de activare.
Mai ales ca e vorba de UK, deja Brexitul e anuntat din 2016 si a intrat in vigoare din 2020.... deci trebuie sa fim de 5 ori mai atenti la chestii legate de UK!!
Salut,
Ținând cont de faptul ca Marea Britanie si Gibraltar au ieșit din SEE la inceputul anului 2021 compania Orange a făcut demersurile necesare pentru a putea oferi clienților posibilitatea utilizării opțiunilor și il aceste țări până pe data de 1 iulie 2021. Toturor clienților indiferent ca sunt abonati sau pe cartela ppy li s-a trimis mesaj prin care sunt înștiințați despre aceste modificări, pentru perioada 1.07-30.09 se aplică următoarele tarife: 0,1€/minut pentru apeluri primite/efectuate sau mesaje trimise către Romania sau alte țări membre UE respectiv 1,3€ pentru apeluri catre alte tari nonSEE iar pentru internet se aplică tariful de 0,01€/MB. Dacă reîncărcarea a fost făcută dintr-un magazin Orange poți merge la acel magazin cu bonul care sa dovedească că de la ei s-a reîncărcat și pot anula reîncărcarea dacă nu au fost folosite resursele acesteia, dacă ai reîncărcat online atunci ia legatura cu un operator prin chatul disponibil pe site(este mai rapid decât să stai in așteptare prin apel la +40374300300 mai ales in roaming) iar aceștia la fel vor putea să îți returneze suma reîncărcata(banii fizic nu ti poate oferi dar iti poate anula optiunea si pune credit in locul acesteia).
Update: Din 15 octombrie 2021 a fost introdusă și Marea Britanie în lista de țări în care se pot consuma unitațile și GB incluși în opțiunea de 14 euro credit.
Din păcate, au trecut mai mult de 24 de ore și nu-și mai poate recupera banii, dacă plata a fost făcută de pe un abonament. La fel, dacă plata era făcută la un magazin Orange, trebuia să treacă maxim 24 de ore, dar a zis că a plătit online.
Dacă suni la ei de vreo 10 ori o să-ți dea 5 euro în scârbă sa poți apela. Eu am pățit-o în belgia de 2 ori. Mi-au luat banii dar nu puteam nici sa apelez pe cineva. Din 28 de euro reîncărcati mi-au dat 5 euro înapoi.
Lenuta Lenuta a răspuns
Adrian.Calin a fost desemnat cel mai bun respondent
delfinas a răspuns
Adrian.Calin a răspuns
queensoft a răspuns
delfinas a răspuns
delfinas a răspuns
Jay a răspuns
Alexoo a răspuns
delfinas a răspuns
Alexoo a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.