Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
salutare, incerc sa incarc o cartela prepay de pe un abonament si imi da o eroare constanta, si nu inteleg de ce, semnal am, internet am, abonamentul este achitat la zi, cartela o incarc in fiecare luna, numarul este activ, va rog help.
@costasgl, colegii ne-au confirmat că, într-adevăr, a fost un incident care a afectat reîncărcările PrePay din My Orange și că se vor efectua corecțiile necesare pentru toți clienții impactați.
Ne pare rău pentru această situație și îți mulțumim pentru înțelegere.
Alte răspunsuri
Bun venit in Comunitate, Costasgl!!!
Probabil e o eroare in sistem si trebuie sa incerci mai tarziu, cum scrie si acolo.
salutare, am incercat si acum si acelasi lucru se intampla.
Mda, doar cineva de la Orange iti poate raspunde care e cauza acestei erori si cand se va rezolva.
O fi ceva eroare de sistem, incearca eventual si din aplicatie de pe telefon sau din alt browser, poate reusesti asa
Salut @costasgl,
Daca nu ai reușit sa încarci cartela poți încerca sa ștergi datele de navigare din browser, iar ulterior sa încerci din nou sa încarci cartela.
Pentru a sterge datele de navigare in Chrome trebuie sa urmezi pasii de mai jos:
Revin cu update, incarcarea s-a facut de doua ori, cu aceeasi optiune, eu nu am primit nici un mesaj de confirmare a incarcarii, ci doar unul ca am depasit maximul de incarcari lunare.
Am sunat in call center si am cerut lamariri, mi s-a spus ca au avut probleme si ca s-au rezolvat, apoi am cerut ca cea de-a doua incarcare sa fie folosita pentru urmatoarea luna, mi s-a spus ca au inregistrat o sesizare si acum sa vedem mai departe.
Totusi mi se pare tare ciudata aceasta intamplare.
@costasgl, colegii ne-au confirmat că, într-adevăr, a fost un incident care a afectat reîncărcările PrePay din My Orange și că se vor efectua corecțiile necesare pentru toți clienții impactați.
Ne pare rău pentru această situație și îți mulțumim pentru înțelegere.
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
costasgl a răspuns
rafa.helper a răspuns
Vrajitoarea a răspuns
delfinas a răspuns
costasgl a răspuns
delfinas a răspuns
costasgl a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.