Întrebare fară răspuns

Felicitări pentru că încercați să mențineți această comunitate

Vă felicit pentru că încercați să mențineți această comunitate, oferind în acest sens și premii..

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Stelian2021, bun venit în Comunitate și mulțumim pentru aprecieri!
Dacă ai o întrebare despre produsele și serviciile Orange sau despre tehnologie, în general, ceilalți membri vor veni în ajutorul tău. Sau dacă îți dorești să îi ajuți pe ceilalți membri din Comunitate, poți oferi și tu răspunsuri la întrebările lor.
Te așteptăm.

Adevarul e ca unii se afla aici strict pentru premii. Adica sunt activi exclusiv pe topicurile care implica organizarea unor consursuri si oferirea unor premii.

Propun pe aceasta cale implementarea unor noi level-uri exclusiviste si implicit asocierea unor badge-uri speciale: "Participant la concursuri" sau "Expert in Like"

Bun venit in Comunitate, Stelian!
Sper sa-ti placa aici si sa fii activ, sa nu te feresti sa intrebi, daca ai o problema legata de Orange si tehnologie sau sa oferi ajutor.
Sa nu te sperii daca mai intalnesti mici intepaturi, asa se intampla in orice comunitate. :)

La cate probleme sunt In "reteau nr #1"(vorba lui FaraUnID :) ) si la cat de "inteligenti" sunt cei care au "probleme" comunitatea traieste foarte bine - si mult si bine- nu mai zic de cei care au "raspunsurile la ei" la toate intrebarile :)

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

Sunt convins că lucrurile nu stau întotdeauna așa cum ni le dorim sau așa cum ni se prezintă, dar cred că atunci când există o astfel de aplicație unde ne putem exprima anumite lucruri, este totuși un pas înainte..

Daca nu ar fi avut avantaje materiale de pe urma acestei comunitati, nu ar fi existat.
Manualul de economie: scopul principal al unei societati comerciale este obtinerea de profit.
Ca profitul se obtine de pe urma clientilor si trebuie sa ai grija de ei, asta e altceva.
Si nu neaparat obligatoriu, asa cum este perceputa, gresit, de multi clienti!!

queensoft
queensoft

queensoft

User level
Nivel
1
706 / 750
puncte
Custom field 2
queensoft

@queensoft: o mica rectificare comentariului tau: Profitul firmelor se face NU "prin grija față de client" , ci prin EXPLOATAREA acestuia. Mai ales în domeniul telecomunicațiilor și mai ales în România. Și știi cum? Oferindu-i altceva decât a cumpărat și asigurându-l că e cea mai bună alegere făcută de client.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Cred că scopul principal al acestei Comunități este a a-i ajuta pe cei care au nevoie și de a fi mai aproape de aceștia, răspunzând la nevoie întrebărilor care se pun.

"Cred că scopul principal al acestei Comunități este a a-i ajuta pe cei care au nevoie și de a fi mai aproape de aceștia, răspunzând la nevoie întrebărilor care se pun."

Depinde pe cine intrebi si din ce unghi privesti problema.

In momentul in care un utilizator inregistrat (adica detine un cont Orange) adreseaza o intrebare legata de serviciile de internet fix si televiziune, iar un helper de proximitate intreaba daca are Cont Orange si ce telefon mobil utilizeaza dupa care se asteapta sa primeasca like, nu stiu daca "scopul principal este a a-i ajuta pe cei care au nevoie" .

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!