Întrebare fară răspuns

CFR lanseaza aplicatia "CFR Călători mersul trenurilor și bilete online"

CFR Călători facilitează achiziționarea ușoară și rapidă a biletelor de tren prin lansarea în data de 24 iunie 2021 a aplicației mobile “CFR Călători mersul trenurilor și bilete online”.

 

Prin obiectivele propuse în cadrul Strategiei de Digitalizare a societății ne dorim să fim mai aproape de călătorii noștri, să extindem canalele de distribuție online, iar prin intermediul acestei aplicații cumpărarea biletelor să fie un proces accesibil.

 

Aplicația oferă o interfață intuitivă prin care utilizatorii au acces rapid la achiziționarea biletelor standard, dus-întors, dar și selectarea paturilor pentru vagoanele de dormit sau tip cușetă, adăugarea biletelor pentru animale de companie sau de bicicletă.

 

Proiectul este orientat către clienți și vine în întâmpinarea nevoilor și așteptărilor acestora.

 

Pentru început, aplicația va fi disponibilă pe dispozitivele cu sistem de operare Android (minim Android 5.1).

 

Instalarea aplicației mobile ”CFR Călători mersul trenurilor și bilete online” se poate face prin accesarea următorului link https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Infofer... sau prin căutare în Magazin Play (Ex: „bilete CFR online”).

 

Aplicația este disponibilă în testare deschisă pentru o perioadă de 30 de zile și va fi îmbunătățită în funcție de recomandările clienților.

 

Pentru o achiziționare ușoară și rapidă a biletelor de tren, aplicația mobilă ”CFR Călători mersul trenurilor și bilete online” oferă următoarele funcționalități:

 

  • Confirmarea email-ului direct în aplicație – deschiderea unui email din care se va accesa direct aplicaţia pentru confirmarea înregistrării sau resetarea parolei;
  • Autentificarea pe o perioadă nedeterminată, chiar și după actualizări ale aplicației. De asemenea, listarea biletelor nu mai presupune căutarea după o dată de început și una de final, ci sunt afișate ultimele 50 de comenzi descrescător;
  • Achiziționarea de bilete standard sau de bilete dus-întors, pentru toate categoriile de pasageri disponibile online.
  • Astfel, utilizatorii aplicației pot realiza selecții ale paturilor, adăuga bilete pentru animale de companie sau de bicicletă, pot prelua/salva datele călătorilor din/în preferințe, pot vedea plecările și sosirile din stații;
  • Oferă link-uri rapide pentru funcțiile care sunt disponibile doar în varianta web pentru biletele deja achiziționate (modificarea călătoriei, renunțarea la călătorie sau emiterea de facturi);
  • Autentificarea automată în aplicația web la accesarea funcțiilor Modifică biletul, Renunțare la călătorie, Factură bilet din aplicația mobilă;
  • Notificări în aplicație în legătură cu biletul achiziționat și informații utile în ziua plecării trenului referitoare la începerea călătoriei (Ex: cu 1 oră înainte de plecarea trenului, călătorul primește mesaj că are cumpărat un bilet la trenul X cu plecare din stația Y);
  • Permite accesul la călătoriile curente – prin prezentarea în pagina „Rute + cumpără” de informații rapide privind plecarea și sosirea, cât și vagonul și locurile unde utilizatorul are biletul. La pagina “Trenul meu” sunt afișate următoarele trenuri cu care se va călători și data de călătorie asociată.
  • Sugerează, în baza istoricului de bilete cumpărate, locațiile de plecare /sosire pentru următoarea călătorie a utilizatorului;
  • Prezintă în pagina comenzii, prin intermediul unui buton direct, schița vagonului în care se află locurile înscrise pe bilet, fără a mai fi necesar a se căuta vagonul în cadrul listei compunerii de la pagina „Trenul meu”;
  • Funcționalitate offline – odată încărcată lista comenzilor și vizualizat PDF-ul biletului, aceste operațiuni pot fi făcute și fără conexiune la internet, spre exemplu la prezentarea în tren către conductor într-o zonă fără semnal.

 

Sursa - https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/instaleaza-aplicati...

 

Mai bine mai târziu decât niciodată.

Daca am avea si niste trenuri care sa ofere conditii civilizate de transport, pe rutele interne iar viteza medie de deplasare pe caile ferate de la noi sa fie mai mare de 30 km/h ar fi si mai bine.

Daca gasesti informatia utila nu uita sa apeși ❤

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Buna aplicatie!
Eu am mai luat bilete de tren online, dar de pe site-ul CFR-ului. O sa o descarc, sa vad cum functioneaza.
Da, problema cea mare o reprezinta infrastructura, din pacate, parca se vrea ingroparea CFR-ului. :(

I-a luat ceva timp.. in ultimii ani, am mers destul de rar cu trenul.. cam o data pe an, sa zic, dus-intors.. dar, imi place sa admir, macar o data pe an peisajul..
Este o idee buna aplicatia, cu conditia sa fie functionala.. fara erori care sa-ti incerce nervii prea tare.. eu am avut o surpriza anul trecut cu bilete achizitionate printr-o casa de bilete privata..

Am fost relativ recent (dupa ani de zile) si mai mult din curiozitate cu trenul pana in Bacau (Piatra Neamt - Bacau - Piatra Neamt) pentru rezolvarea unor probleme de ordin personal, iar conditiile sunt execrabile.

Pe distante scurte, garniturile puse la dispozitie de CFR sunt adevarate haznale. Si asa, spre suprinderea mea, lumea inca mai merge cu trenul, garnitura in care m-am urcat a avut un grad de ocupare undeva pe la 80%.

Distanta Piatra - Bacau insumeaza 60 km, pe care i-am facut in 2 ore. Adica o viteza medie de deplasare de cca 30 km/h si asta in anul de gratie 20-21.

Da, pt ca sinele nu au mai fost schimbate demult si este riscant sa mearga cu viteza, sa nu deraieze cu si mai multa viteza. Eu folosesc trenul cam de cate ori plec din oras, mai ales spre mare. Macar pe ruta aia s-au schimbat sinele, trenurile sunt destul de civilizate... mai conteaza si cum respectam noi curatenia...
Mai e o mare pb, peroanele care sunt, in multe gari, chiar sub nivelul sinei, iar cea mai joasa treapta e la aproape 1 m de peron si trebuie sa sari la coborare si sa fii alpinist la urcare. Un cheferist de la Mangalia mi-a zis ca peroanele nu tin de CFR, ci de primarie...ca la nebuni...

80% dintre calatori sunt elevi sau studenți, pensionari, angajați proprii sau angajați care beneficiază de reducere transportului cu CFR, deci persoane care plătesc mai puțin sau deloc pe acest serviciu de transport. La ce condiții oferă CFR, da, ar trebui sa fie gratis transportul. Procentul de 80% provine dintr-un sondaj de pe site-ul CFR.
Nu o sa poți cumpăra bilete intre 0:30 - 2:30(parca) pentru ca zilnic aplicația este in mentenanța.
Ma bucur ca exista si firme private care oferă servicii de calitate.
UPDATE: mentenanța de noapte este intre 1:15 si 3:00.

Sincer, n-am mai călătorit cu trenul de peste 22 de ani și nici nu aș face-o, pentru că nu văd nimic ce m-ar atrage să fac așa ceva. Că se oferă bilete de călătorie online este un lucru foarte bun, dar trebuie să se modernizeze multe la CFR, pentru că ei sunt în Evul mediu din punct de vedere al infrastructurii. Am văzut locuri și unde se lucrează la modernizarea căilor ferate, prin vestul țării, dar este puțin dacă ținem cont de necesități!

Infrastructura va rămâne și în următorii 10 - 20 ani aceiași. Să ne bucurăm că nu auzim de poduri prabușite, sau de unele tronsoane cu viaducte care încă mai... .rezistă. Dar vorbind despre tehnologie, când ajungi în Agenția CFR și achitând biletul ți se răspunde ”Doar cu card fizic!”.... eu unul am rămas ca la dentist, gândindu-mă și consolându-mă cu gândul de ce este și va fi CFR mereu cu decenii în urma prezentului. Noroc că avionul este aproape la un tarif standard apropiat de cel de lux al CFR-ului.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!