Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Nu pot fi sunat de unele persoane

Buna, mi-am pus cartela într-un telefon dual SIM in care era și o altă cartelă Orange, ulterior după ce mi-am cumpărat un telefon unele persoane nu mă mai pot apela. Nu am numere restricționate. Am o cartela Prepay. Mersi

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Rezolvat la 0312295467

Response By Email (Dragos) (02/07/2021 02.57 PM)
Numărul de referință al clientului: 210702-003986

Stimate client,

Vă mulțumim că ați contactat serviciul clienți Moto & Lenovo

Îmi pare rău să aud că întâmpinați o problemă cu Moto E6i ; Voi încerca să vă ofer cea mai bună asistență pentru a putea remedia problema prin pașii de depanare de mai jos:

1.Restartati telefonul

2. Verificati daca optiunile VoLTE, 4G calling sau/si Wifi calling sunt dezactivate. Intrati in Setari> Retea si internet> Retea mobila> Avansat. Daca aveti una dintre aceste optiuni active, va rog sa le dezactivati

3. Stergeti datele stocate de pe aplicatia "Telefon". Intrati in Setari> Aplicatii si notificari> Afisati toatel cele xx aplicatii> Telefon> Spatiul de stocare si memoria cache> Stergeti datele stocate

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 2

@delfinas: Nu e nimic personal, dar eu cu carte mai puțină nu înțeleg ce are 4G-ul, wifi-ul și apelarea ..... cu "ștergerea TUTUROR datelor cache ale aplicațiilor". Sigur o fi de la niște jocuri instalate cu o săptămână în urmă. E ca și cum ai recomanda: "Dacă n-ai curent verifică-ți instalația de gaz (că tot energie e....)". Unele explicații lipsite de argumente mă lasă în ceață.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

@Flo, întreabă-i pe ăia de la Moto& Lenovo, că ei l-au sfătuit așa!
Îmi pare rău pt tine, dar nici acum nu e vina mea! :)

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Alea sunt raspunsuri mecanice si fara gandite oferite de helperii angajati sa ofere helpdesk prin diferite multinationale. Biblia lor consta in:

  • Ce telefon ai
  • Esti in tara sau in strainatate
  • Ce problema ai
  • Cum se manifesta
  • De cand a aparut problema
  • Stergeti cache si cookies
  • Dezinstalate / Reinstalare aplicatie
  • Incercati restart echipament
  • Incercati revenire la setarile din fabrica
  • Dupa care escladeaza catre un superior ceva mai tehnic

N.B. - La inceputul saptamanii am avut un deranj cu Telekom si dupa ce am trecut prin biblia helperul de proximitate (asta dupa ce, in prealabil, am incercat eu toate restert-urile si resetrat-urile posibile) fatuca de la "celalant" capat al firului a deschis un tichet de asistenta cu despasare echipa tehnica la adresa si m-a pus in asteptare.

  • Ulterior am fost preluat de o "alta fata" care m-a informat asupra faptului ca este o problema regionala, nu sunt singurul client afectat si ca echipele sunt pe teren.
  • Am rugat-o fata nr 2 sa anuleze tichetul de asistenta deschis de fata nr 1 din motive cat se poate de corecte corecte.
  • Fata 2 confirma faptul ca tichetul deschis de fata 1 a fost anulat si ca voi primi o notificare pe SMS in momentul in care serviciile devin functionale.
  • A 2-a zi ma suna o a 3-a fata care ma intreaba daca situatia persista si daca tichetul de asistenta ramane valabail sa stie daca mai trimite echipa sau nu.
  • Reiau toata povestea pentru ca final fata 3 sa-mi spuna sec "Noi nu stiam. La noi in sistem tichetul apare ca fiind deschis cu deplasare echipa tehnica in cursul zilei de astazi, la adresa."

Intelegeti faptul ca o parte din oamenii acestia, in curand, vor face helpdesk pentru reteaua #1 !!!

@Bobanezu, ma bucur ca s-a rezolvat si ca am putut sa te îndrum către ei.
Va marca un moderator răspunsul oferit de la Motorola ca si soluție.
‏‏‎ ‎
@FLo_1, soluția oferita de Motorola mi se pare foarte logica. Telefonul suporta apel 4g si apel wifi dar nu este compatibil cu aceste servicii in rețeaua Orange. Aceasta incompatibilitate creează probleme ca si cea raportata de Bobanezu si pentru ca aplicația "Telefon" e responsabila de administrarea acestor servicii au cerut sa se facă o curățare de date pentru a o reseta.

@Bobanezu, îți mulțumim pentru feedback și ne bucurăm că ai rezolvat.
Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori și (sper că avem permisiunea ta) vom adăuga la răspuns numărul de telefon oferit de rafa.helper (mulțumim!).
Te mai așteptăm în Comunitate!

@rafa si @delfinas: eu in neștiința mea vroiam să știu de ce este nevoie să fie "șterse datele cache aferente TUTUROR aplicațiilor", iar voi fluturați trimițându-mă la soluția lu' Moto si lenovo legată de dezactivarea LTE. Vă mulțumesc pentru sprijin și cooperare. Sunteți de un real ajutor, ca atunci când omu vă cere pâine și voi îi ziceți să-și cumpere făină.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

@FLo_1, in soluție se menționează doar aplicația "Telefon". Sa imi spui daca iti este clar acum.
"3. Stergeti datele stocate de pe aplicatia "Telefon". Intrati in Setari> Aplicatii si notificari> Afisati toatel cele xx aplicatii> Telefon> Spatiul de stocare si memoria cache> Stergeti datele stocate"

@Flo, eu inteleg ca imi apreciezi cunostintele, dar, repet, de data asta, solutia la care te referi NU e data de mine, NU am nici o treaba cu acele sfaturi date de specialistii Moto&Lenovo. Vrei explicatii, cere-le celor care au oferit solutia! Stiu, nu ai nimic personal cu mine... :))

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!