Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
am adaugat produsul in cos, Am bifat obligatoriu ca "am peste 16 ani si sunt de acord..." am adaugat adresa de livrare si facturare, plata card bancar
apoi cand apasa butonu "finalizeaza comanda"
apare urmatoarea eroare pe care nici consultantii Orange nu au reusit sa o rezolve de saptamnai bune desi mi-au promis ca imi da un link valid de pe care pot plati
"Validation error of type FieldUndefined: Field 'isSimo' in type 'OrderPlacedCommandResultResource' is undefined @ 'checkout/isSimo'"
doresc sa cumpar produsul online nu fizic din diverse motive pret si livrare direct acasa -nu mai trebuie sa ma deplasez cu masina ca sa-l ridic din magazin
stie cineva cum sa o rezolv, am incercat diverse Chrome, firefox, internet Browser , adrese de livrare facturare - apropo sunt din Timisoara nu cer livrare imposibila !
in urma postarii aici cei de la Orange au intrat cu contul meu, au constatat eroarea la plata cu cardul si au reusit sa rezolve eroarea, sper ca pt totdeauna si nu doar pt mine, Merci pt ajutor !!
Alte răspunsuri
Probabil ca e o eroare de sistem si doar cei de la Orange o pot rezolva...
Ce incerci sa cumperi?
Salut @Marcu Daniel,
O sa incerc sa te ajut eu, numai ca am nevoie de mai multe detalii de la tine.
Esti autentificat in contul My Orange? Ai un cont My Orange?
Despre ce produs este vorba?
@Marcu Daniel, ai rezolvat problema? Ai reușit să plasezi comanda?
in urma postarii aici cei de la Orange au intrat cu contul meu, au constatat eroarea la plata cu cardul si au reusit sa rezolve eroarea, sper ca pt totdeauna si nu doar pt mine, Merci pt ajutor !!
@Marcu Daniel, ne bucurăm că s-a rezolvat. Te mai așteptăm în Comunitate.
Cu plăcere!!! Bine că s a rezolvat problema! Te mai așteptăm aici, poate reușești să ajuți și tu, la rândul tău, pe cineva. :) O zi bună!
Ce paradoxal este universul Orange:
@Marcu Daniel, tu ai avut o eroare in primul pas de comanda si nu la plata acesteia sau cel puțin așa reiese din captura ta de ecran.
Problema vine de la noua interfața a magazinului care nu este finalizata si nu de la plata cu cardul.
Marcu Daniel a fost desemnat cel mai bun respondent
rafa.helper a răspuns
FaraUnID a răspuns
FLo1 a răspuns
delfinas a răspuns
DanielaH a răspuns
Marcu Daniel a răspuns
delfinas a fost desemnat cel mai bun respondent
rafa.helper a răspuns
rafa.helper a răspuns
delfinas a răspuns
Marcu Daniel a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.