Întrebare cu răspuns(uri)

Achiziționare telefon in rate cu prelungirea contractului

Salutare,

Contul meu este eligibil pentru achiziționarea unui telefon in rate din 02.07 sau cel puțin era. Azi am întrat în Magazinul Online sa discut cu cineva pe chat și mi s-a spus ca nu pot beneficia de plata în rate deoarece am avut o suspendare a abonamentului în ultimele 12 luni. Am sunat la 300 apoi și mi s-a spus ca nu este asa și ca eu de fapt pot achiziționa un telefon in rate din 02.07 și ca doar trebuie sa sun pe 02.07 pentru ofertare. Am fost și într-un magazin fizic și la fel, mi-a zis ca se poate.

Acum eu întreb. E o diferență intre magazinul online și magazinul fizic sau dacă sun? Ca nu mai înțeleg nimic.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut! Una dintre conditiile achizitiei unui telefon cu plata in rate pe factura este sa nu fi avut abonamentul suspendat pentru neplata in ultimele 12 luni. Toate conditiile care trebuie indeplinite le poti vedea si aici https://www.orange.ro/help/vreau-sa-imi-cumpar-un-telefon...

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (3)

Da (1)

25%

1 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

25% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 2

Mai conteaza si cine iti raspunde, din pacate, unii consultanti stiu ceva, altii altceva. Daca ai avut o suspendare a abonamentului s-ar putea sa conteze dpdv al increderii ca esti client de buna credinta.

Ca mie primul consultant mi-a zis ca trebuie ca 12 luni de acum trebuie sa fiu la zi cu plățile. Cum as putea sa fac asta dacă mie îmi expira contractul în ianuarie 2022. Și i-am zis, ok, achit 12 luni in avans abonamentul și nu a putut fi în stare sa zică măcar ca întreabă sau ca înregistrează o sesizare.

Salut!
Exista un topic mai vechi in comunitate al unui reprezentant Orange, in privinta achizitiei in rate, din magazinul online, unde specifica faptul ca nu trebuie sa fi avut abonamentul suspendat in ultimele 12 luni, pentru a fi eligibil..
Aici.. https://comunitate.orange.ro/questions/2322933-achizitionarea-produselor-rate-factura-magazinul-online

Mai departe, nu stiu daca un consultant poate face ceva, daca ai fost in situatia de a avea abonamentul suspendat, dar, da, ar putea sa intrebe daca, se poate gasi o solutie, sau, este batuta in cuie conditia..

Teoretic, cele 12 luni ar trebui sa se calculeze din momentul cand a fost suspendat.. nu de acum.. decat daca acum a fost si suspendarea..

"E o diferență intre magazinul online și magazinul fizic sau dacă sun?"

Raspuns DA. Magazinul online si cel fizic sunt 2 entitati diferite (2 societati diferite) fiecare cu patratica lui si din acest motiv nu stie stanga ce face dreapta.

Salut! Una dintre conditiile achizitiei unui telefon cu plata in rate pe factura este sa nu fi avut abonamentul suspendat pentru neplata in ultimele 12 luni. Toate conditiile care trebuie indeplinite le poti vedea si aici https://www.orange.ro/help/vreau-sa-imi-cumpar-un-telefon...

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

Eu as vrea sa știu dacă tipul de la telefon a dat o informare corecta, cum că pot suna pe 02.07 și sa achiziționez un telefon in rate. Ca asa a spus. A zis ca nu contează ca am avut abonamentul suspendat. Singurul lucru posibil, a zis, e că va fi posibil sa achit un avans.

Eu zic sa incerci o simulare pe site, sa vezi daca te lasa sa cumperi telefonul in rate. Daca nu, mergi in magazinul in care ti s-a promis ca acea suspendare a abonamentului nu conteaza.

Consultantii din prima linie, adica cei care raspund la 300, nu au acces prea adanc pe contul de abonat din motive care tin de GDPR si dublat de faptul ca este un serviciu externalizat.

Cel mai probabil, respectivul consultant a oferit un raspuns mecanic.

Mecanic, nu cred, pentru ca m-a pus în așteptare, a întrebat și a răspuns. Am cerut sa-mi confirme dacă 100% voi putea face asta. Nu mai bine, ca să fie elucidat misterul depun o reclamație la ANPC?! Ba da, pentru ca deja e absurd ce se întâmplă. As fi fost de acord sa achit și abonamentul în avans 12 luni, dar tipa de pe online nu a știut sa întrebe măcar....

Pai vineri este in 02.07 si vei afla daca poti lua in rate, sunand la ofertare sau mergand intr-un magazin fizic..
Tu poti face o reclamatie, dar, vei reclama ce, la momentul asta? Ca asta este "bucataria lor" si nu iti dau in rate din magazinul online pentru ca ai avut abonamentul suspendat, dar, nici nu vor sa se plieze pe oferta ta? Tu faci cum crezi, dar, daca faci o reclamatie, nu vrei sa ai si sanse sa ti se dea dreptate?
Eu as astepta sa vad cum se rezolva si cat de multumita sunt de rezultat, inainte sa fac o reclamatie..

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!