Întrebare cu răspuns(uri)

Cand revine internetul dupa ce ai platit factura?

Ieri la data scadentei am ramas fara internet pe telefon poate pentru ca nu am platit factura. Am platit-o ieri seara, mi s-au trimis ca de obicei 2 mesaje (pe telefon si un mail) de multumire, dar internetul nu a revenit. Oare ce pot sa fac? Cand dau pe google, imi scrie ''datele mobile sunt dezactivate'' si dau pe elementul ''activati datele mobile''. Acolo ma anunta ca utilizarea de date este de 4,04 GB, dar eu am in contract 8 GB. Se mai arata ca pot accesa internetul din date mobile, dar ma anunta ca se pot genera costuri suplimentare si nu vreau, platesc deja un abonament.
Cand revine internetul dupa ce ai platit factura? Cred ca aici e treaba, nu am primit internetul dupa plata facturii la scadenta.
Va multumesc frumos!

Luminita3
Luminita3

Luminita3

User level
Nivel
0
54 / 100
puncte
Custom field 2
Luminita3
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Plata respectiva nu este procesata instant. De regula dureaza 1 - 2 zile, dar fiind faptul ca este si week-end plata ta va fi procesata abia maine sau chiar marti.

Pentru a grabi putin lucrurile, cel mai indicat ar fi sa suni la 300 pentru a confirma plata si implicit pentru a debloca numarul.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Plata respectiva nu este procesata instant. De regula dureaza 1 - 2 zile, dar fiind faptul ca este si week-end plata ta va fi procesata abia maine sau chiar marti.

Pentru a grabi putin lucrurile, cel mai indicat ar fi sa suni la 300 pentru a confirma plata si implicit pentru a debloca numarul.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Buna ziua,

Multumesc frumos pentru raspunsuri. Intre timp am sunat la 300 si au spus ca nu este nici o problema ca nu orange a dezactivat internetul chiar daca am platit factura in ziua scadentei seara, ci ca nu aveam activata in telefon varianta date mobile.
Dar eu folosesc acest abonament de 1 an si o luna deja si nu s-a mai intamplat asa. E drept ca ieri in timp ce vorbeam la telefon mi se tot lumina ecranul si aparea 4, 04 GB scris mare iar apoi acele categorii economizor de date, apl.care ut.doar datele mobile, utilizare date mobile, avertism.ciclu facturare si date, wi-fi, aceste toate cand incercam sa intru pe google. Cumva au fost dezactivate datele mobile, iar eu nu le-am activat de ieri pana sa sun la numarul 300 fiindca se spunea ca se pot percepe costuri suplimentare. Sunand am aflat ca nu se vor percepe si se poate verifica online un eventual cost suplimentar sau sunand la *115£ si ca oricum am cost control. Eu nu prea credeam, dar domnul a insistat ca asa stau lucrurile.
Dar si utilizatorul FaraUNi are dreptate, au fost cazuri cand chiar am asteptat sa se deplocheze numarul, mai demult, chiar am crezut ca si acum e la fel.
Buna si tie, nu sunt in strainatate.

Luminita3
Luminita3

Luminita3

User level
Nivel
0
54 / 100
puncte
Custom field 2
Luminita3

Buna ziua, da. Si am reactivat datele mobile si am din nou internet. Sa fi fost o coincidenta intre ziua scadentei, si faptul ca ,, cumva s-au dezactivat datele mobile? Si eu stiam ca utilizatorul de mai sus ca trebuie sa se proceseze plata. Va multumesc,

Luminita3
Luminita3

Luminita3

User level
Nivel
0
54 / 100
puncte
Custom field 2
Luminita3

@Luminita: Nu e nici una si nici... alta. Simplu, te-ai "jucat" la optiunea de "monitorizare trafic date" , respectiv "economizor date mobile". In momentul atingerii acelui prag impus (ca dată calendaristică și volum de date), chiar cu "date mobile" activate, internetul nu va fi funcțional, traficul fiind restricționat. Simplu.

Buna, multumesc pentru raspuns. Nu am prea butonat pe acolo. Spuneam ce am vazut scris in momentul in care google nu mergea. Nu inteleg deloc termenii folisiti din dorinta dvs de a ma ajuta( si va multumesc mult), chiar nu ii inteleg si cum functioneaza . Daca o sa am curaj va mai intreb cum functioneaza si cum se pot influenta.

Luminita3
Luminita3

Luminita3

User level
Nivel
0
54 / 100
puncte
Custom field 2
Luminita3

Atunci, ori s a jucat altcineva cu telefonul tau și ți-a setat limitarea traficului de net, ori avea telefonul aceasta setare.
Nu știu ce telefon ai, Luminița, la mine (Huawei) e așa: intru in "Setări", aleg "Retea mobilă", apoi "Utilizare date", apoi "Mai multe setări de date" și acolo găsesc "Limita de date lunară", de unde pot seta la câți MB de trafic sa se oprească accesul la netul mobil.
Data când s au oprit datele mobile a fost doar o coincidență, atunci s a terminat traficul ne net la care a fost limitat.

Bună! Și cum ai făcut să activezi internetul pe date mobile? Aceeași problemă o am și eu de 3 zile. De 1 an am abonament, nu am pățit niciodată așa...de fiecare dată când plăteam factura revenea internetul 15 GB. Am plăti factura cu 2 zile înainte de data scadentă, având încă 2.5 GB și tot nu a revenit până am rămas cu 144 MB și bineințeles că am făcut și cost! În fine, am sunat și eu dar tipa de acolo mi-a zis ca dacă am terminat netul din resurse... nu am decât să reactivez opțiunea, adică cumva să fac o altă plată... pe lângă costul pe care îl am +factura de luna viitoare. Poate și la mine e chestia ca la tine si aș vrea să știu cum ai activat internetul... am dat și eu la setările acelea pt net dar le-am instalat acum 10 minute dar degeaba...

Buna!
Mie mi s-a explicat ca internetul la mine nu a mers din cauza ca datele mobile nu imi erau activate. Dar tot timpul imi erau activate si nu ramanean fara internet la sfarsitul lunii niciodata sau in preajma termenului de plata al facturii.
La un moment dat cand vorbeam cu cineva la telefon mi se tot lumina ecranul si aparea scris date mobile si am dat acolo cu intentia de a putea vorbi la telefon, dar nu de a le dezactiva. Nici nu mi-am dat seama. Apoi am cerut sfaturi aici, am sunat si la 300 si au fost convinsi ca din telefon nu imi merge netul. Pe primul ecran al telefonului, eu am samsung, daca dai pe el, il luminezi, iti apar ora, data, si o serie de cercuri care inseamna wi-fi, sunet, bluetooth, portret, mod avion, lanterna, mod alimentare, date mobile si se continua. Daca apesi cercul cu date mobile se face albastru ai ai net, daca dai pe ceea ce este scris dedesuptul cercului si anume date mobile, iti va scrie mare date mobile si pornit cu bila spre dreapta daca este pornit. Tot aici la detalii, pot sa vezi cat internet ai folosit. Ti se arata clar. Eu asa am facut.
Sa ne scrii parerea ta.
Dar e drept, ca asa cum spunea primul utilizator, la un alt telefon am asteptat chiar si o zi procesarea facturii si revenirea internetului.

Luminita3
Luminita3

Luminita3

User level
Nivel
0
54 / 100
puncte
Custom field 2
Luminita3

Mariaaa14, bun venit in Comunitate!!!
La Luminita era o limitare a traficului de internet din setarile telefonului.
La tine e altceva. Tu ai platit la timp abonamentul, dar ti-ai consumat traficul de net inclus inainte de data la care iti incepe abonamentul, cand primesti acces la beneficiile incluse in abonament. La mine, incepe abonamentul pe 22 ale lunii, cand mi se emite si factura, si am data scadentei pe 6. Chiar daca platesc pe 4, eu primesc resursele abonamentului pe 22, nu imediat dupa ce am facut plata. Tu ai reusit ca in jumatate de luna sa consumi aproape tot traficul inclus in abonament pt 1 luna! Normal ca ai facut extracost! Asa ca ar trebui sa faci ce avea Luminita, o limitare a traficului, din setarile telefonului, ca sa fii avertizata, pe viitor, cand te apropii de terminarea traficului inclus.
Dacă ai nevoie de mai mult internet pe mobil pana vine data la care primesti resursele incluse in abonamentul tau, poți activa, de ex, opțiunea Orange Net 6, care costa 6 euro/lună si include 3 GB trafic internet. Consum mai moderat, sa nu-l termini si pe asta pana la data cand iti incepe abonamentul!!!

DETALII: https://www.orange.ro/abonamente/orange-net-6/

Buna Maria,

Ne spui ce ai facut?

Luminita3
Luminita3

Luminita3

User level
Nivel
0
54 / 100
puncte
Custom field 2
Luminita3

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!