Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Internet foarte slab, semnal 5G ....dupa mai multe sesizari am constatat ca ma tot purtati de la un operator la altul .... cum pot face să scap de voi pe cale amiabila??? pentru ca imi oferiti servici de cea mai proasta calitate de le piata la un pret de 5ori mai mare
https://linksharing.samsungcloud.com/5CaaS93ucwkH
Răspunsuri
Salut @maghear,
Pentru a închide un abonament Orange este necesar să trimiți o cerere, cu 30 de zile înainte de data la care se dorește închiderea efectivă.
Acea viteza cum spuneam este inacceptabil de mică se incadreaza intre 2G si 3G .... orice am facut nu mi sa marit viteza la internet. Pentru ami inchide serviciile dumneavoastra eu va trebui sa platesc o suma de bani care nu mi se pare in regula. Plateac niste servici de care nu ma pot folosi. La acea viteza astept cateva secunde la o cautare pe Google, este foarte inervant, nu am mai avut asa servici de multi ani totusi suntem in 2021???
@,daca vrei sa faci o sesizare in legătura cu viteza internetului intra in secțiunea "Contact" si trimite un mesaj: https://www.orange.ro/contact/
In comunitate găsești doar clienți Orange, la fel ca tine, care te pot ajuta cu sfaturi.
Daca va trebui sa plătești o suma pentru încetarea contractului înainte de termen aceasta va fi comunicata de către un reprezentant Orange.
Nu scapi de ei ca de râie.... pentru clienti am scris, nu pentru mine sa nu faca greseala de a semna contractul cu ei..... sau daca le convine astfel de servici treaba lor, internet si semnal mai prost nu am gasit la vreo altă firma de telefonie
Sunt într-adevăr unele zone din Cluj unde semnalul, chiar și cel 4G lasă de dorit. Am făcut și eu câteva sesizări (însoțite de teste de viteza) pentru strada Baritiu, am fost sunat de unul dintre cei de la tehnic și după 2 zile semnalul și-a mai revenit. Îți recomand și ție să faci câteva teste de viteză, însoțit și de locația exacta, sunt sigur că în 2-3 zile o sa își revină semnalul.
@maghear Din pacate, singurele teste de viteza recunoscute de reteaua #1 sunt cele efectuate prin aplicatia Netograf respectand o serie de conditii care concureaza cu succes Luceafarul si Scrisoarea III.
Personal am semnalat o problema asemanatoare aici https://comunitate.orange.ro/questions/2496157-calitate-conexiune-internet-4g-piatra-neamt pe o conexiune 4G.
In prima faza, reteaua franceza cu sigla portocalie, a recomandat efectuarea unor teste de viteze de pe un telefon mobil din zona de pret 5000 lei si sa ma urce pe releul de pe Pietricica pentru a efectua un test de viteza in afara orelor de varf. Pentru ca in final sa-mi spuna viteza raporatat de mine este perfect normala, pe o conexiune 4G indoor.
Mie nu mi-au spus nimic despre ce aplicatie sa folosesc pentru testarea vitezei de internet. Cat ca ma poarta de la un operator la altul, ba la serviciul tehnic, ba la servicii etc.... de fiecare data le-am spus sa imi faca oferta de inchidere a abonamentului pe cale amiabila pentru ca nu imi furnizeaza servicciile cat de cat acceptabile. Au zis ca la 3Mbps ei se află in parametri, sa fac dovada ca merge sub 3Mbs (Le-am dat dovada) acum si acele viteze sunt in parametrii lor, să schimb cartela SIM (am schimbat-o), sa schimb dispozitivul (Doamna draga e un Samsung Note 10+ 5g), ca sunt in incapere, sa ies afara daca vreau semnal
Nu pot salva testele de pe Netograf doar sa le dau Share pe facebook.... Facem reclama macar daca nu vor intreruperea abonamentului mersi de informare sa le fac cateva teste si pe acel sait
Extras din Termeni si Conditii Generale ale retelei #1
Măsurarea de către Clienți a vitezelor de transfer al datelor pentru se realizează cu respectarea cumulativă a următoarelor condiții:
In plus față de condițiile de la alin. Precedent, Clientii sunt obligați să efectueze măsurătorile vitezei de transfer al datelor numai prin intermediul aplicației Netograf, care se poate descărca din magazinul Google Play (Android) sau magazinul App Store (IOS). Clientul trebuie să dețină sau să creeze cont pe aplicația Netograf și trebuie să fie conectat și autentificat în momentul realizării măsurătorilor.
Aplicația Netograf dedicată terminalelor mobile detectează și afișează o serie de factori ce pot afecta o măsurătoare, în următoarele condiții:
Măsurătorile vitezelor de transfer al datelor sunt considerate relevante dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
În cazul constatării unor diferențe importante, permanente sau care se repetă la intervale regulate, Clienții care au calitatea de consumatori au dreptul la despăgubiri. Se consideră o diferență importantă, permanentă sau care se repetă la intervale regulate cazul în care cel puțin jumătate dintre măsurătorile relevante, efectuate cu respectarea cerintelor mai sus menționate sunt sub valorile din tabelul urmator:
Clientii care au calitatea de consumatori pot solicita despăgubiri în termen de maximum 30 de zile de la data ultimei măsurători relevante. În acest scop Clienții vor trasmite Orange România, atașat reclamației, în scris, prin mijloacele specificate în Procedura de soluționare a reclamațiilor, următoarele documente/date:
Simplu, asa-i? Luceafarul este copil mic in comparatie cu procedurile operatorului francez cu sigla portocalie.
FaraUnID a răspuns
maghear a răspuns
maghear a răspuns
FaraUnID a răspuns
teacher_ a răspuns
maghear a răspuns
rafa.helper a răspuns
maghear a răspuns
rafa.helper a răspuns
maghear a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.