Întrebare cu răspuns(uri)

Reziliere contract internet fix 4G

Doresc sa reziliez contractul de internet fix 4G, mai am 18 luni de contract. Vreau să știu dacă voi achita Taxa de reziliere?

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2

Nu vei plăti taxa de reziliere pe perioada de 18 luni rămasă, însă probabil vei plăti discountul primit la achiziționarea routerului, de această taxă nu vei putea scăpa nici la Anpc. Dacă Orange facturează despăgubiri pe cele 18 luni, atunci acea taxă poate fi anulată cu o reclamație la autoritatea competență. O zi armonioasă! Succes! Dacă în zona domiciliului tău sunt probleme de semnal și sunt demonstrate prin măsurători specifice efectuate de către ANCOM și/sau Orange România, poți rezilia contractul fără penalizări, inclusiv a discountului primit la achiziția routerului, deoarece se consideră forță majoră, serviciul nu poate fi utilizat.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (4)

100%

4 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Buna @Mario 0407. Din ce cauza vrei sa reziliezi contractul?
Pentru a afla daca vei plati sau nu taxa de reziliere suna la 300 la relatii cu clientii pentru a verifica contul tau. Doar ei iti pot spune daca vei plati si ce suma va fi.

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Salut!
Contractele nu au taxa de rezilere si nu se mai platesc lunile ramase, insa, daca ai beneficiat de ceva reduceri, care au fost valabile in cazul unui contract incheiat pentru 24 de luni, iar tu renunti mult mai devreme, este posibil sa ti se ceara sa achiti acele beneficii..

Pentru reziliere trebuie sa trimiti o cerere pe mail, accesand sectiunea contact https://www.orange.ro/contact/ sau din contul tau My Orange, cu 30 de zile inainte de data la care vrei rezilierea si, dupa expirarea celor 30 de zile, la urmatoarea data de facturare, abonamentul se va inchide.. Va trebui sa predai si echipamentele primite..
https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-oran...

"8. Încetarea Contractului
Contractul poate înceta după cum urmează:
a) prin acordul părților;
b) prin reziliere conform art.1.16 din TCG. În aceste situații Clientul va datora Orange România despăgubiri în valoare egală
cu cuantumul prejudiciului cauzat.
c) prin denunțare unilaterală solicitată de Clientul persoană fizică, în timpul Perioadei minime contractuale, și cu plata de
juste despăgubiri, conform art.1.17 din TCG, calculate după cum urmează:
(1) În cazul achiziției unui Pachet format din echipament (telefon, tabletă, modem etc.) și Servicii:

  • Valoarea Beneficiilor acordate, așa cum sunt acestea evidențiate în secțiunea de descriere a ofertei comerciale, raportat
  • la numărul de luni executate din Perioada minimă contractuală,
    la care se adaugă

Nu vei plăti taxa de reziliere pe perioada de 18 luni rămasă, însă probabil vei plăti discountul primit la achiziționarea routerului, de această taxă nu vei putea scăpa nici la Anpc. Dacă Orange facturează despăgubiri pe cele 18 luni, atunci acea taxă poate fi anulată cu o reclamație la autoritatea competență. O zi armonioasă! Succes! Dacă în zona domiciliului tău sunt probleme de semnal și sunt demonstrate prin măsurători specifice efectuate de către ANCOM și/sau Orange România, poți rezilia contractul fără penalizări, inclusiv a discountului primit la achiziția routerului, deoarece se consideră forță majoră, serviciul nu poate fi utilizat.

Salutare!
Mai întâi, te vor întreba probabil care sunt cauzele. Și dacă reușești să dovedești că sunt probleme în zona ta, vei rezilia fără probleme. Este posibil însă să îți ceară să returnezi routerul 4g. Asta ți-o spun pentru că mai știu persoane care au reușit să rezilieze, dar li s-a cerut returnarea routerului.
Așa cum ți s-a spus deja, trebuie discutat la 300 sau mai bine, depusă o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro, în care să explici detaliat problemele, cu teste de viteză, ping, etc. Sper să reușești!
Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!