Întrebare cu răspuns(uri)

Modificare adresa de e-mail in YOXO

Salut! Mi-am facut abonament YOXO, portare din Vodafone. Din greseala am anulat abonamentul. A trebuit sa-mi fac alta adresa de mail si sa reiau tot procesul de portare si acum astept curierul. Intrebarea este daca imi pot modifica adresa de mail din YOXO si cum?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut!
Pentru a schimba adresa de e-mail Yoxo, trebuie sa urmezi pasii:

  • Acceseaza pagina https://sso.orange.ro/wp/oro?jspname=login.jsp&action...
  • Logheaza-te cu datele contului tau;
  • Intra la "Setari cont";
  • Da-i click pe tab-ul "Date personale";
  • Acceseaza sectiunea "Date de contact si newsletter";
  • Modifica adresa;
  • Dupa ce completezi noua adresa, vei primi un link de validare;
  • Confirma adresa.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@costirobert: Bun venit în Comunitate. Yoxo nu s-a gândit că este necesară schimbarea adresei de email, legând oarecum emailul de identitatea contului, adică unic. Doar parola îți este permis să o modifici. Altă adresă de email înseamnă alt cont.
Încearcă să întrebi pe chat cu ei, poate modifică ei direct.

Salut!
Pentru a schimba adresa de e-mail Yoxo, trebuie sa urmezi pasii:

  • Acceseaza pagina https://sso.orange.ro/wp/oro?jspname=login.jsp&action...
  • Logheaza-te cu datele contului tau;
  • Intra la "Setari cont";
  • Da-i click pe tab-ul "Date personale";
  • Acceseaza sectiunea "Date de contact si newsletter";
  • Modifica adresa;
  • Dupa ce completezi noua adresa, vei primi un link de validare;
  • Confirma adresa.

@Orange Assistant: Vreo idee pentru care cu adresa de email si parola de cont Yoxo nu ma pot conecta la pagina din link-ul prezentat? O fi din cauză că acel link este pentru contul MyOrange în loc de Yoxo? Pentru că doar acele date de conectare sunt "valide".... în cazul verificării de către mine.
Totuși intenția este aprecibilă. Mulțumesc.

@FLo_1, ai încercat să resetezi parola? Poți atașța o captură de ecran să vedem ce se întâmplă la conectare? Mulțumim.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@Daniela: Un screen-shot nu ajută. Motivul: Răspunsul returnat de pagina de logare este standard: ”Adresa de email nu corespunde unui cont Orange”. Ok, am înțeles. O fi din cauză că a fost un număr Yoxo asociat unui cont de email, dar am renunțat la acel număr, aplicația rămânând activă și cu aplicația Yoxo ”logată”. Problema (dilema) în acest caz este: de ce pe aplicație ești conectat dacă nu mai există contul? Mențiune: Este o problemă pe care ”developerii” Yoxo ar trebui să o analizeze și să o rezolve: un cont de Orange inexistent nu poate să rămână conectat (chiar dacă adresa de email este validă), chiar și după o multitudine de update-uri ale aplicației.

@FLo_1, îmi cer scuze ca insist, dar nu înțeleg exact ce vrei să faci și în ce cont/ aplicație vrei să te loghezi - în My Orange sau în Yoxo? Era unul din motivele pentru care te rugasem să atașezi un screenshoot.
Ai deja un cont sau vrei să faci unul nou?
Dacă ai avut un abonament Yoxo pe care l-ai închis, nu te mai poți autentifica cu aceeași adresă pe un cont nou.
Îmi dai, te rog, mai multe detalii?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@Daniela: Întrucât atașamentele pentru relevanță conțin date personale, au fost trimise privat. Revenind la ideea discutată în topic, am vrut să testez funcționalitatea link-ului transmis. Însă la un număr yoxo închis, deși aplicația Yoxo este cu cont de email nedeconectat și cu update-uri la zi, se pare că și contul Yoxo creat pentru acel număr este de fapt.... inexistent, însă aplicația Yoxo ”zice” altceva. Prin "cont" nu mă refer la număr ci la contul accesat cu adresa de email. Aceasta era ideea. Ca observație era faptul că datele unui cont de My Orange sunt valide și acceptate în acel link de schimbare parolă. That's all. :)

Nu reușesc nici eu sa schimb adresa de mail pentru conectare, am urmat pașii și nu găsesc date personale și sa modific, ma poate ajuta cineva ?

Salut, Raulytos99!
Poți atașa, te rog, o captură de ecran din "Setări cont" ca să vedem exact despre ce este vorba?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!