Întrebare fară răspuns

Semnal Yoxo

Ok, am trei simuri Orange, folosite pe aceleasi telefoane/tablete. Problema este ca YOXO se comporta infinit mai prost decat celelalte doua. Ce inseamna 'infinit mai prost' in cazul meu? Ei bine, convorborilie se intrerup frecvent, am ajuns sa fac apeluri pe Whatsapp. Asta se intampla chiar cu numere din Orange. Si, nu, nu imi spuneti ca este de la telefon, repet, cu celelelte simuri orange functioneaza perfect.

viodragos
viodragos

viodragos

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
viodragos
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Acum sunt in Cluj, numarul pe YOXO a fost portat doar de doua zile. Semnalul este foarte bun pe Orange, folosesc un sim Orange pentru internet care functioneaza impecabil, aici mai sunt cel putin doua persoane cu Orange care nu au nici cea mai mica problema.

viodragos
viodragos

viodragos

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
viodragos

@viodragos: Yoxo este un experiment nereusit. Dacă vrei să nu mai ai probleme revino la ce ai avut înainte sau alege portarea. Este simplu. Orice încercare de îmbunătățire a rețelei (dacă este vorba de rețea, în locul serviciilor sau configurărilor făcute) va fi preconizată ca rezolvată favorabil în termene de ordinul anilor.
@delfinas: Din momentul în care utilizatorul are abonamente Orange standard funcționale fără probleme, excepție Yoxo, atunci ce legătură are ”zona” sau momentul? Domiciliul sau ziua? La nord, sud, est sau vest, in trecut și în prezent problema există și depinde de Orange să o rezolve.... dacă vrea. Dar un client în minus nu e pagubă. Totuși răspunsul cu flit va fi formulat puțin mai diplomatic de către cei în cauză (aka cei vizați de problemă).

LE: Poți încerca o schimbare de SIM, o reconfigurare a SIM-ului sau chiar încercă în prealabil cartela întrâun alt telefon. Probabilitatea unei probleme legate de configurări / HW este mai mare decât oricare altă cauză.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Flo, poate zona nu e foarte relevanta, desi ma gandeam ca serviciile YOXO au probleme in anumite arie. Momentul chiar conta, pt a vedea daca de la inceput au fost probleme sau au aparut dupa o vreme.
Ca sa rezolvi o problema, trebuie sa stii cat mai multe detalii. Iarta-ma pe mine daca te-am deranjat!

@delfinas: nu o lua personal, departe de mine vreo astfel de intentie. Dar cum scriam mai sus: reteaua este aceiasi, semnalul acelasi, alte abonamente perfect functionale, (si nu de ieri, de azi), deci care e legatura cu zona sau momentul zilei....eu personal nu mi-am dat seama nici macar acum. Sorry.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Internetul pe YOXO este ok, media este cam de 200/50 (Mbps), aici in Cluj. La telefonie se intampla un lucru ciudat, pe care, pur si simplu, nu il inteleg. Este cu intermitente, partea de emisie. De receptionat, receptionez perfect dar in 100% dintre apeluri aud ceva de genul: 'nu te aud, mai esti?' etc etc. Nu stiu care e cauza, dar este evident ca este ceva acolo, in folosirea retelei, diferit fata de alte abonamente/prepay Orange. Testat pe dooua telefoane si 10 (aprox) convorbiri.

viodragos
viodragos

viodragos

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
viodragos

Aici nu te poate ajuta decât un reprezentant Orange, pt că sunt probleme și detalii tehnice la care noi, clienții Orange, nu avem acces.

Aș fi vrut să n-am dreptate, dar Orange îmi oferă motive zilnice de a petrece viața.... online.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Buna intrebarea; acum da (de acum cateva ore), mi-au trimis un sms prin care ma informau ca au facut ceva modificari in setari si trebuie sa repornesc telefonul; asta am facut ; acum telefonia este ok dar internetul nu functioneaza deloc; am mai primit un sms in care ma anunta ca voi primi instructiuni de setare a conexiunii la internet si mesajelor multimedia dar inca nu l-am primit :)))

viodragos
viodragos

viodragos

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
viodragos

Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Acum totul functioneaza perfect, Orange m-a derutat cu ultimul mesaj referitor la setarile de internet si multimedia. Nu era nevoie de vreo setare suplimentara, am schimbat sim-urile asa de mult intre diverse dispozitive (pentru teste 'stiintifice' :))) ) incat la un moment dat am dezactivat datele mobile :( . O seara frumoasa :)

viodragos
viodragos

viodragos

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
viodragos

@viodragos ma bucur ca s-a rezolvat. Deci ai activat sau dezactivat apelul wifi si apelul 4g si acum nu se mai întrerup apelurile?

@rafa.helper l-a activat Orange, eu doar am repornit telefonul. La wifi i-am dat deny pentru ca nu ma intereseaza hotspoturile lor.

viodragos
viodragos

viodragos

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
viodragos

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!