Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Last Line No Longer Available

Salut! In mometul in care apelez un contact din agenda (nu patesc si la nr formate) imi apare un mesaj “Last Line No Longer Available” trebuie sa apas ok si apeleaza, insa este foarte stresant. Am observat ca apre mesajul la contacte pe care le apelez mai rar si cred ca a inceput sa apara acest mesaj de cand am trecut de la sim normal la eSIM. Ce pot sa fac sa nu mai apara acest mesaj? Tel. Iphone XR, abonament. Multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut!
Se pare ca nu esti singurul cu aceasta problema, pe Iphone.. si are legatura, intr-adevar, si cu trecerea la e-sim..
Ai in link o informatie, sper sa te ajute, spune ca daca stergi istoricul apelurilor recente (efectuate/primite/pierdute), se rezolva.. telefonul nestiind care linie s-o foloseasca pentru apel, pe cea de acum (e-sim), sau, pe cea folosita anterior (sim normal), de aici si problema..
https://discussions.apple.com/thread/8610278

@Mishai, ne bucurăm că ai rezolvat.
Te rugăm să marchezi răspunsul lui Jay ca soluție pentru a fi de ajutor și celorlalți membri din Comunitate. Mulțumim.

Este un bug mai vechi al Iphone legat de e-sim..
Mai gasesti niste informații in link-ul acesta..

https://iosdebug.com/last-line-no-longer-available-how-to...

Si, daca tot nu merge, poți încerca sa afli și răspunsul celor de la Apple.. poate au mai avansat în rezolvarea situației..

https://support.apple.com/ro-ro/contact

Uneori, prea multe e-uri fac rau. :))) Serios vorbind, mai bine pe clasic, daca ceva functioneaza, nu-l schimba cu ceva mai nou, mai ales daca e prea nou si netestat in timp!
Si mai e ceva: "Orange România garantează posibilitatea instalării și utilizarea profilelor sale de eSIM doar pe dispozitivele mobile compatibile cu tehnologia eSIM aflate în oferta sa comercială."
Detalii: https://www.orange.ro/pdf-102019/servicii/esim/termeni-co...
Adica e preferabil ca si telefonul sa fie achizitionat de la Orange.

@Mishai, o să rugăm colegii de la departamentul tehnic să ne ajute cu situația ta. Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim.

Bine că s a rezolvat, Mishai!!! Ce a trebuit să faci ca să nu mai ai pb asta, ce te-au sfatuit cei de la Orange? Poate ajuți și alte persoane care au sau vor avea aceeași problemă.

Ai facut cumva asa?

  • ai verificat daca ai ultimul update de iOS
  • ai curatat lista apelurilor recente
  • ai restartat telefonul
  • apoi ai resetat setarile de retea, dupa care
  • ai resetat telefonul si gata. :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!