Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Salut! In mometul in care apelez un contact din agenda (nu patesc si la nr formate) imi apare un mesaj “Last Line No Longer Available” trebuie sa apas ok si apeleaza, insa este foarte stresant. Am observat ca apre mesajul la contacte pe care le apelez mai rar si cred ca a inceput sa apara acest mesaj de cand am trecut de la sim normal la eSIM. Ce pot sa fac sa nu mai apara acest mesaj? Tel. Iphone XR, abonament. Multumesc!
Răspunsuri
Salut!
Se pare ca nu esti singurul cu aceasta problema, pe Iphone.. si are legatura, intr-adevar, si cu trecerea la e-sim..
Ai in link o informatie, sper sa te ajute, spune ca daca stergi istoricul apelurilor recente (efectuate/primite/pierdute), se rezolva.. telefonul nestiind care linie s-o foloseasca pentru apel, pe cea de acum (e-sim), sau, pe cea folosita anterior (sim normal), de aici si problema..
https://discussions.apple.com/thread/8610278
Am rezolvat urmand pasii din link, multumesc! Sper sa nu se repete
@Mishai, ne bucurăm că ai rezolvat.
Te rugăm să marchezi răspunsul lui Jay ca soluție pentru a fi de ajutor și celorlalți membri din Comunitate. Mulțumim.
Se pare ca problema persista chiar daca am sters istoricul convorbirilor recente.
Este un bug mai vechi al Iphone legat de e-sim..
Mai gasesti niste informații in link-ul acesta..
https://iosdebug.com/last-line-no-longer-available-how-to...
Si, daca tot nu merge, poți încerca sa afli și răspunsul celor de la Apple.. poate au mai avansat în rezolvarea situației..
Uneori, prea multe e-uri fac rau. :))) Serios vorbind, mai bine pe clasic, daca ceva functioneaza, nu-l schimba cu ceva mai nou, mai ales daca e prea nou si netestat in timp!
Si mai e ceva: "Orange România garantează posibilitatea instalării și utilizarea profilelor sale de eSIM doar pe dispozitivele mobile compatibile cu tehnologia eSIM aflate în oferta sa comercială."
Detalii: https://www.orange.ro/pdf-102019/servicii/esim/termeni-co...
Adica e preferabil ca si telefonul sa fie achizitionat de la Orange.
@Mishai, o să rugăm colegii de la departamentul tehnic să ne ajute cu situația ta. Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim.
@Mishai, s-a rezolvat cu eroarea? E totul OK?
Da, am fost sunat din call center si m-au ajutat cei de la dep tehnic
Bine că s a rezolvat, Mishai!!! Ce a trebuit să faci ca să nu mai ai pb asta, ce te-au sfatuit cei de la Orange? Poate ajuți și alte persoane care au sau vor avea aceeași problemă.
Sincer, nu mai stiu… Ceva prin setari, apoi un restart. Nici ei nu se mai intalnisera cu acest bug
Pacat ca nu mai tii minte ce mutari ai facut, ar fi fost de folos si altora. Macar stii in care zona a setarilor ai umblat?
Ai facut cumva asa?
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.