Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Nu pot folosi datele mobile deși mi-am reîncărcat cartela cu 5 euro credit

Bună tuturor.

Astăzi mi-am reîncărcat cartela cu 5 euro credit, direct de pe site.
Am primit mesajele cu opțiunile disponibile, inclusiv acei 10 GB de internet national. Însă nu îi pot folosi când activez datele mobile. Am dat restart la telefon de nu mai știu câte ori. De ce nu pot utiliza Internetul mobil?

Va rog să mă ajutați, întrucât sunt utilizator nou la Orange și nu le știu pe toate.
Mulțumesc.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Multunesc tuturor pentru ajutor.
Am rezolvat.
A avut loc o eroare la activarea opțiunii și nu putea fi rezolvată decât prin deplasare la un Orange Store.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 2

Așa cum mă repet: Pentru promtitudine și simplificare există telefon. Însă unele cazuri se pot clarifica și rezolva doar cu prezența fizică la un SHOP. Când trebuie.... trebuie.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!