Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Nu pot folosi datele mobile deși mi-am reîncărcat cartela cu 5 euro credit

Bună tuturor.

Astăzi mi-am reîncărcat cartela cu 5 euro credit, direct de pe site.
Am primit mesajele cu opțiunile disponibile, inclusiv acei 10 GB de internet national. Însă nu îi pot folosi când activez datele mobile. Am dat restart la telefon de nu mai știu câte ori. De ce nu pot utiliza Internetul mobil?

Va rog să mă ajutați, întrucât sunt utilizator nou la Orange și nu le știu pe toate.
Mulțumesc.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Multunesc tuturor pentru ajutor.
Am rezolvat.
A avut loc o eroare la activarea opțiunii și nu putea fi rezolvată decât prin deplasare la un Orange Store.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 2

Salutare!

Intră la setări- conexiuni- rețele mobile și selectează mod automat. Poate ai setat 2g sau 2g/3g. Sper să îți funcționeze, dar vezi și dacă ai semnal bun.

Baftă!

Ești în țară sau în străinătate?

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

La setări e totul în regulă. Am verificat. Și am semnal bun, când activez datele îmi afișează 4G, dar nu Ie pot folosi.

Și da, sunt în țară.

@cnuc14, poți sa ne spui ce model de telefon ai?
E prima data când folosești o cartela Orange in acest telefon?
Este un telefon nou?
Este un model dual-sim? Daca da, mai ai si alta cartela in telefon?

Revino cu un răspuns la aceste întrebări pentru a te îndruma mai departe. Merci!

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

@cnuc14 pentru iPhone încearcă pașii de mai jos:
‏‏‎ ‎

  • Verifică dacă există o actualizare pentru configurările operatorului de telefonie
  • Pentru a verifica și a instala manual o actualizare a configurărilor pentru operator:
    Asigură-te că dispozitivul este conectat la o rețea Wi-Fi sau celulară.
    Atinge Configurări > General > Despre. Dacă este disponibilă o actualizare, vei putea vedea o opțiune pentru actualizarea configurărilor pentru operator.
    Pentru a vizualiza versiunea configurărilor pentru operator pe dispozitivul tău, atinge Configurări > General > Despre și apoi Operator.
    Dacă introduci o nouă cartelă SIM în dispozitivul tău iPhone sau iPad, va trebui să descarci configurările pentru noul operator.
    ‏‏‎ ‎

    • Resetează configurările de rețea.
    • Accesează Configurări > General > Resetați > Resetați configurări rețea. Astfel, se vor reseta inclusiv rețelele Wi-Fi și parolele pentru acestea, configurările de rețele celulare și configurările pentru VPN și APN pe care le-ai folosit înainte.
      ‏‏‎ ‎

      • Actualizează dispozitivul iPhone sau iPad
      • Actualizează dispozitivul iPhone sau iPad la cea mai recentă versiune de iOS. Vezi pasii de aici: https://support.apple.com/ro-ro/HT204204
        ‏‏‎ ‎
        Sa îmi spui daca funcționează după aceste verificări.

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

Am urmat pașii sfătuiți.
Am făcut resetările necesare.
Am telefonul setat la cea mai noua versiune de IOS.
Însă nu m-a ajutat. Tot nu pot folosi datele, chiar de îmi arată 4G activ.

@cnuc14, îmi pare rau, cu mai mult nu te pot ajuta.
Va trebui sa suni la 300 mâine si sa rogi sa verifice situația ta punctual sau sa mergi intr-un magazin Orange.
Imi poti spune de unde ai luat aceasta cartela si de cat timp o ai?

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

Cartela cu număr o am de acum un lună. Pe 19 iunie am cumparat-o, de la un minimarket.
Iar astăzi (ieri) am reîncărcat-o online, de pe site-ul orange.ro, cu cardul personal.
Menționez ca minutele și mesajele sunt active, le pot folosi.
Doar datele mobile nu.

Mulțumesc pentru ajutor.

Cu drag! Sa ne spui cum ai rezolvat problema.

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

@cnuc14: Pentru că analiza e diversă și sofisticată, cel mai bine te prezinți la un sediu de Orange Shop, iar acolo unul dintre pricepuții reprezentanți ai rețelei #1 îți va remedia problema. Cel mai simplu, mai sigur și mai bine, atât pentru tine cât și pentru telefon. Iar pe data viitoare vei știi dacă ceva din configurarea telefonului nu este ok. Pe de altă parte, este interesant cum a funcționat la achiziția numărului nou, iar acum la reîncărcare cu opțiune de 5 euro.... nu mai fucnționează. De aceea îți recomand o plimbare până în Orange Shop.

Multunesc tuturor pentru ajutor.
Am rezolvat.
A avut loc o eroare la activarea opțiunii și nu putea fi rezolvată decât prin deplasare la un Orange Store.

@cnuc14: E bine ca nu a fost ceva dificil si acum ai datele mobile funcționale. Te-a ajutat vreun răspuns oferit? Alege-l ca soluție pentru alți clienți care vor întâmpina o problemă similară cu a ta.

@cnuc14, ne bucurăm că s-a rezolvat și mulțumim pentru feedback.
Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de folos și altor utilizatori.
Te mai așteptăm în Comunitate.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!