Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Bună tuturor.
Astăzi mi-am reîncărcat cartela cu 5 euro credit, direct de pe site.
Am primit mesajele cu opțiunile disponibile, inclusiv acei 10 GB de internet national. Însă nu îi pot folosi când activez datele mobile. Am dat restart la telefon de nu mai știu câte ori. De ce nu pot utiliza Internetul mobil?
Va rog să mă ajutați, întrucât sunt utilizator nou la Orange și nu le știu pe toate.
Mulțumesc.
Multunesc tuturor pentru ajutor.
Am rezolvat.
A avut loc o eroare la activarea opțiunii și nu putea fi rezolvată decât prin deplasare la un Orange Store.
Alte răspunsuri
Pagina 1 din 2
Salutare!
Intră la setări- conexiuni- rețele mobile și selectează mod automat. Poate ai setat 2g sau 2g/3g. Sper să îți funcționeze, dar vezi și dacă ai semnal bun.
Baftă!
Ești în țară sau în străinătate?
La setări e totul în regulă. Am verificat. Și am semnal bun, când activez datele îmi afișează 4G, dar nu Ie pot folosi.
Și da, sunt în țară.
@cnuc14, poți sa ne spui ce model de telefon ai?
E prima data când folosești o cartela Orange in acest telefon?
Este un telefon nou?
Este un model dual-sim? Daca da, mai ai si alta cartela in telefon?
Revino cu un răspuns la aceste întrebări pentru a te îndruma mai departe. Merci!
E un IPhone6.
Nu, nu e prima data când folosesc o cartela Orange în acest telefon.
Nu, nu e telefon nou.
Nu, nu e dual-sim.
@cnuc14 pentru iPhone încearcă pașii de mai jos:
Am urmat pașii sfătuiți.
Am făcut resetările necesare.
Am telefonul setat la cea mai noua versiune de IOS.
Însă nu m-a ajutat. Tot nu pot folosi datele, chiar de îmi arată 4G activ.
@cnuc14, îmi pare rau, cu mai mult nu te pot ajuta.
Va trebui sa suni la 300 mâine si sa rogi sa verifice situația ta punctual sau sa mergi intr-un magazin Orange.
Imi poti spune de unde ai luat aceasta cartela si de cat timp o ai?
Cartela cu număr o am de acum un lună. Pe 19 iunie am cumparat-o, de la un minimarket.
Iar astăzi (ieri) am reîncărcat-o online, de pe site-ul orange.ro, cu cardul personal.
Menționez ca minutele și mesajele sunt active, le pot folosi.
Doar datele mobile nu.
Mulțumesc pentru ajutor.
Cu drag! Sa ne spui cum ai rezolvat problema.
Salut! Poți să scoți cartela și să o pui in alt telefon, sa vezi daca nu e problema de la sim?
@cnuc14: Pentru că analiza e diversă și sofisticată, cel mai bine te prezinți la un sediu de Orange Shop, iar acolo unul dintre pricepuții reprezentanți ai rețelei #1 îți va remedia problema. Cel mai simplu, mai sigur și mai bine, atât pentru tine cât și pentru telefon. Iar pe data viitoare vei știi dacă ceva din configurarea telefonului nu este ok. Pe de altă parte, este interesant cum a funcționat la achiziția numărului nou, iar acum la reîncărcare cu opțiune de 5 euro.... nu mai fucnționează. De aceea îți recomand o plimbare până în Orange Shop.
Multunesc tuturor pentru ajutor.
Am rezolvat.
A avut loc o eroare la activarea opțiunii și nu putea fi rezolvată decât prin deplasare la un Orange Store.
@cnuc14: E bine ca nu a fost ceva dificil si acum ai datele mobile funcționale. Te-a ajutat vreun răspuns oferit? Alege-l ca soluție pentru alți clienți care vor întâmpina o problemă similară cu a ta.
@cnuc14, ne bucurăm că s-a rezolvat și mulțumim pentru feedback.
Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de folos și altor utilizatori.
Te mai așteptăm în Comunitate.
FLo1 a răspuns
cnuc14 a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
FLo1 a răspuns
cnuc14 a răspuns
FLo1 a răspuns
teacher_ a răspuns
rafa.helper a răspuns
cnuc14 a răspuns
rafa.helper a răspuns
cnuc14 a răspuns
rafa.helper a răspuns
cnuc14 a răspuns
rafa.helper a răspuns
cnuc14 a răspuns
delfinas a răspuns
Vio73 a răspuns
cnuc14 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.