Întrebare fară răspuns

Bonus la reîncărcare cu o opțiune de 14 euro

Mi-am reîncărcat telefonul cu o opțiune de 14 euro de aproape 3 zile si inca nu am primit bonusul de 50 de gb, imi iau tot netul ăștia. De ce optiune am nevoie pentru bonus?

Dumitrucj001
Dumitrucj001

Dumitrucj001

User level
Nivel
0
2 / 100
puncte
Custom field 2
Dumitrucj001
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut!
Bonusul de 50 gb se acorda inclusiv la opțiunea de 5€.. si, daca încărcarea se face din My Orange, bonusul este de 100gb.
Ar trebui sa scrii pe chat sau sa suni, sa nu fie o eroare..
Dacă ai încărcat cu opțiune de 14€, sa înțeleg ca aveai nevoie de acces la roaming? Ești cumva plecat din tara? Roaming ul este pentru uz ocazional.. nu permanent..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Pentru a primi bonusul trebuie sa te înscrii mai întâi la tombola, accesand meniul self care la *100#, ramura 7, Tombola prepay. Mult succes!

Salutare!

În mod normal, se primește automat! Eu încarc din My Orange un prepay de 6 euro și e în regulă de fiecare dată! Bonusul se primește de la 5 euro în sus, la orice opțiune. Ai verificat cronosul?

Citește toate detaliile pe aici:

https://www.orange.ro/prepay/

Este indicat să iei legătura cu un consultant Orange! Dacă ai încărcat cu credit și nu ai activat nicio opțiune, este posibil să fie o explicație. Poți intra la *100#, ramura Bonus și activezi opțiunea dorită, în funcție de creditul disponibil și de dorințe! De acolo te poți înscrie și la tombolă!
Din ce spui, eu cred că ai consumat deja din credit, pentru că dacă nu ai activat opțiune ( ai spus că se termină netul), e clar că se duce repede. Trebuie să nu folosești din resurse dacă nu ai primit mesaje de confirmare că s-a încărcat și că ai disponibile bonusurile aferente.
Vezi ce faci!
Baftă!

@Dumitrucj001, s-a rezolvat problema bonusul?

Revino, te rog, și oferă-ne mai multe detalii. Cu siguranță răspunsul tău îi va ajuta și pe alți membri ai Comunității.

Iar dacă răspunsurile primite aici te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție.

Te așteptăm cu vești bune!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!