Întrebare fară răspuns

Am reîncărcat un număr de două ori, din greșelă, ce se poate face?

Bună! Din greșeală am reîncărcat un număr de două ori cu aceeași opțiune. O dată s-a reîncărcat pe baza unui bon, scos dintr un POS iar a doua oară prin transfer de pe un număr cu abonament. Plata s-a efectuat în ambele locuri dar știam că nu poate funcționa o opțiune de două ori pe aceași număr, nu? Ce se poate face în această situație?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Bun venit in Comunitate!!!
Poate ai suma de 2 ori, dar nu cred ca s-a activat aceeasi extroptiune de 2 ori.

La https://www.orange.ro/prepay/ scrie asa:
"Dacă vrei să activezi una din opțiunile acestei oferte, dar ai deja activată o opțiune care este incompatibilă cu aceasta, trebuie mai întâi să o dezactivezi pe cea veche."

Cum poti dezactiva o optiune activa?
"Poți face acest lucru prin apel la *100#, ramura 3 Optiuni apoi 1 Optiunile mele active . Vei vedea afișate opțiunile active în contul tău în momentul respectiv.

1. Daca ai o optiune recurenta activa in cont, cu beneficii in perioada de valabilitate, selectează "dezactivează opțiunea si anuleaza reactivarea ei". Beneficiile neconsumate vor fi disponibile până la data lor iniţială de valabilitate. În cazul în care dezactivezi o opţiune de internet, vei pierde beneficiile neutilizate în momentul dezactivării.

2. Dacă ai o opțiune recurentă programata pentru reactivare lunara, fara beneficii in perioada de valabilitate, selectează « anulare reactivare opțiune » pentru a activa apoi opțiunea care te interesează."

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Daca s-a incarcat ca suma, ar trebui sa ai credit pentru data viitoare.
Citeste si aceste subiecte, sunt asemanatoare:
https://comunitate.orange.ro/questions/2700200-activat-optiune-gresita
https://comunitate.orange.ro/questions/2685965-optiuni-minute-simultan
Aici ai detalii despre activarea si dezactivarea unei optiuni:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-activa-sau-dezactiva-o...
Daca ceri info credit, ce ti se comunica?

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Eu nu am platit cu card de credit, ci am optat pentru plata pe factura, prin urmare cei de la Orange au anulat optiunea (intre cele 2 incarcari era diferenta de cateva secunde) si au scazut cei 5 euro de pe factura.

Ca sa nu ai un extracost, incearca sa vb cu un consultant pe chat, pe MyOrange.

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!