Întrebare fară răspuns

În cât timp se activează serviciile 5G la schimbarea abonamentului?

Salutare,

Am achiziționat acum 2 zile prin intermediul Orange un iPhone 12 pro max, alături de un abonament Smart Plus 30.

Telefonul este evident compatibil 5G, setările făcute corect (5G on, Allow more data on 5G), însă nu am încă recepție semnal 5G.

Locuiesc în București unde acoperirea ar trebui să fie 100%.
Nu au trecut încă 48h de la activarea abonamentului nou și nici serviciul Cronos nu e încă disponibil.

Durează de obicei mai mult până la activarea serviciilor sau ar trebui făcută vreo acțiune din partea mea (sunat în call center/support)?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Salut ! Sigur e abonament Smart Plus 30 ? Eu nu stiam sa existe un astfel de abonament la Orange. Doar Smart Plus de 20 si 25 ofera acces in reteaua 5G.
Oricum ar fi, serviciile abonamentului nou se activează in momentul achizitiei , imediat dupa ce a fost setat de catre personalul din Shop sau magazinul unde a fost facuta contractarea.
Suna la 300 si cere lamuriri suplimentare sau foloseste Chatul din aplicatia My Orange.
Succes!

Bun venit in Comunitate!!!
Poti suna la 300 sau sa intri pe chat, dar zic sa arunci un ochi si la discutiile pe aceasta tema, poate te lamuresti mai bine cum e cu 5G-ul. chiar si in Bucuresti:
https://comunitate.orange.ro/questions/2688516-iphone-12-pro-max-lipsa-5g-bucuresti
https://comunitate.orange.ro/questions/2516331-rezolvat-5g-nefunctional-iphone-12
https://comunitate.orange.ro/questions/2655071-semnal-5g-nefunctional-iphone-12-pro-rahova-bragadiru
https://comunitate.orange.ro/questions/2658501-rezolvat-semnal-5g-iphone-12-pro-max-brasov
In principiu, variantele ar fi sa iti updatezi sistemul de operare, sa fie minim ios 14.5.1 + resetarea configurarilor de retea si, daca nu merge nici asa, suni la 300, poate nu s-a activat in sistem/centrala accesul la serviciile 5G pt numarul/SIM ul tau. A, si ar fi bine sa ai un SIM recent, care sa suporte 5G.
Probabil mai ai de asteptat, fiind si weekend prelungit si mai dureaza pana se activeaza tot ce trebuie in cazul tau.

Salutare!
Ar trebui să intre în vigoare exact în ziua în care a intrat în vigoare noul abonament. Dacă nu s-a activat, sună sau ia legătura cumva cu suportul Orange, pentru că ar trebui să îți apară 5g pe telefon dacă ai telefon compatibil, ai abonament activat corect, acoperire 5g, etc.
Nu știu dacă ai profilul 5g activat sau poate fi chiar din telefon, care nu suportă anumite benzi . S-a mai discutat despre faptul că nu toate telefoanele suportă benzile 5g în care emite Orange.

Mai sunt cazuri în care spun că nu au semnal 5g! Uite aici:

https://comunitate.orange.ro/questions/2516331-rezolvat-5g-nefunctional-iphone-12

Sau aici:

https://comunitate.orange.ro/questions/2522832-rezolvat-iphone-12-pro-5g-nefunctional

Deci trebuie vorbit cu ei și sper să funcționeze 5g-ul până la urmă!

Baftă!

Buna @alexbohariuc. Acum depinde daca prelungirea a fost facuta cu implementare din ziua modificarii planului tarifar, sau de la data facturarii.
Daca s-a implementat din ziua modificarii ar trebui sa ai deja acces la noile resurse ale abonamentului. Daca se va implementa de la urmatoarea data de facturare, inca ai resursele vechiului abonament.

Atunci poate fi din faptul că unele telefoane nu sunt compatibile cu toate frecvențele 5g și se poate întâmpla ca prin locurile pe unde te învârți, să fie una dintre benzile care sunt incompatibile cu telefonul tău. Din păcate, este posibil ca oficial să nu se recunoască acest fapt! Eu cam asta bănuiesc și din câte văd, nu prea ești singura persoană în situația asta!

Ar fi regretabil ca Orange sa vanda terminale care nu-s 100% compatibile cu reteaua 5G Orange, dar vad ca sunt mai multe plangeri legate de acest model de iPhone.

Daca ai deja noul plan tarifar activ si nu ai acces 5G cel mai probabil nu ai flag-ul 5G pe cont, trebuie activat de un operator.

Daca ai la dispozitie un telefon cu Android poti vedea acest lucru, mai ales daca ai un Samsung 5G cu atat mai bine.

Cronos-ul incepe sa ofere informatii corecte dupa 2 - 3 zile.

Strict in cazul de fata, in ecuatie intra week-end-ul + sarbatoarea de astazi. Pe partea de acces 5G, cel mai probabil trebuie sunat la ei pentru ca un operator sa faca o bifa pe contul tau.

Am sunat la serviciul clienti, au activat 5G, nu-l aveam.
Abonamentul este activ deja, deci ar trebui să meargă. Am resetat network settings, 5G e ON. Cu toate astea încă nimic…

Voi da o tură prin alte zone ale orașului poate, poate. Între timp am trimis un mail la sercivii clienți, aștept.

Referitor la ce oferă abonamentul: nelimitat orice (internet, apeluri) + minute internaționale în afara SEE + aprox 40gb în roaming.

Daca ai nevoie lunar de resursele alea, merită prețul. Altfel, e scump. Unii spun că să mergi la Mall Promenada, că acolo ar fi miezul lui 5G. De fapt, peste drum e și sediul Orange și așa s ar explica de ce acolo e semnal 5G bun. Daca nici acolo nu prinde 5G, înseamnă că telefonul tau nu e compatibil cu frecventele 5G ale Orange, ceea ce e regretabil, ca să mă exprim eufemistic. Dacă situația te nemulțumește, poți returna telefonul și să reziliezi contractul, dacă nu au trecut mai mult de 14 zile de când l-ai încheiat.

Mi-a mai șoptit o păsărică să încerci in zona centrală, la Universitate, Unirii și la Gara de Nord, pe acolo sunt antene 5G, in rest ... mai vedem...

Am intrat pe subiectul celor care și-au comandat acest model de telefon și am întrebat dacă au sau nu semnal 5G și în ce zona sunt. Cineva din București zice că are peste tot în oraș... L-am întrebat dacă a avut semnal de la început sau a mai umblat la setări, aștept răspuns. Tu ai restartat telefonul după ce ți s a spus că s a activat 5G pe contul tău și ai resetat setările de rețea?
Aici e topicul de care îți scriam mai sus https://comunitate.orange.ro/questions/2511448-ajunge-cum...
Sa te uiți și la pagina anterioară a topicului, 25.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!