Întrebare cu răspuns(uri)

Pot dezactiva esim de pe smartwatch când plec în afara SEE (Turcia) pentru a nu avea costuri suplimentare???

Am telefon Samsung Galaxy Note 20 și smartwatch Samsung cu abonament, respectiv esim. Pentru o vacanță în afara SEE am cartela pe payd pentru telefon, dar pe ceas am activat esim pe abonament. Cum procedez pentru a nu avea costuri suplimentare pe esim?

Mulțumesc!!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut @Valymatey,

Poti dezactiva eSIM, dar recomandarea mea e sa dezactivezi "Roamingul de date" de pe acel smartwatch si/sau "Datele mobile", astfel nu trebuie sa reiei procesul de activare eSIM.
Pentru a face acest lucru urmeaza pasii de mai jos:
‏‏‎ ‎

  • Cum sa activezi sau sa dezactivezi "Roamingul de date"
  • Din ecranul Ceas, apăsați butonul „Acasă” pentru a accesa ecranul Aplicații.
    Atingeți „Setări”.
    Atingeți „Conexiuni”.
    Atingeți „Rețele mobile”.
    Atingeți „Roaming de date” pentru a activa sau a dezactiva.
    Bifati casuta pentru a confirma (când activați funcția).

    Daca vrei sa fii sigur ca ceasul tau chiar nu se conecteaza la internet poti face urmatorii pasi:

    • Cum sa activezi sau sa dezactivezi "Datele mobile"
    • Din ecranul Ceas, apăsați butonul „Acasă” pentru a accesa ecranul Aplicații.
      Atingeți „Setări”.
      Atingeți „Conexiuni”.
      Atingeți „Rețele mobile”.
      Atingeți „Date mobile” pentru a activa sau a dezactiva.
      Bifati casuta pentru a confirma.
      Atingeți din nou „Rețele mobile”.
      Atingeți „Pornit / oprit automat”, „Pornite mereu” sau „Oprite mereu”.
      Bifati casuta pentru a confirma.
      ‏‏‎ ‎
      Sa ne spui daca ai reusit, iar daca te-a ajutat acest răspuns sau oricare altul oferit de colegii mei nu uita sa apeși ❤ sau sa il marchezi ca soluție.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (4)

100%

4 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Nu poți închide, din setările ceasului, accesul la date mobile? Mi-e că, dacă dezactivezi esim ul , când te întorci în țară, trebuie sa reiei tot procesul de activare a esim-ului. Sau, și mai simplu, lasă ceasul acasă, poți sta cateva zile fara el, nu e un capăt de țară, ai telefonul, e suficient.

Buna. Stiu ca de ceva vreme poti face modificari direct din contul tau My Orange in ceea ce priveste activarea unui esim. Nu stiu, nu am testat, insa ma gandesc ca poate exista si varianta de dezactivare? Poti incerca sa vezi daca ai varianta asta in contul tau.
A fost discutat un topic referitor la activarea (nu dezactivarea) unui esim din contul my orange, aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2465858-cum-activez-esim-pe-telefon-sau-tableta
Sau, varianta de rezerva, serviciul de relatii clienti care te pot indruma mai sigur, decat niste presupuneri, si daca gasesti o varianta ok, sa revii sa o impartasesti si cu noi.
O duminica frumoasa!

Anca07
Anca07

Anca07

User level
Nivel
3
4967 / 5000
puncte
Custom field 2
Anca07

Salut @Valymatey,

Poti dezactiva eSIM, dar recomandarea mea e sa dezactivezi "Roamingul de date" de pe acel smartwatch si/sau "Datele mobile", astfel nu trebuie sa reiei procesul de activare eSIM.
Pentru a face acest lucru urmeaza pasii de mai jos:
‏‏‎ ‎

  • Cum sa activezi sau sa dezactivezi "Roamingul de date"
  • Din ecranul Ceas, apăsați butonul „Acasă” pentru a accesa ecranul Aplicații.
    Atingeți „Setări”.
    Atingeți „Conexiuni”.
    Atingeți „Rețele mobile”.
    Atingeți „Roaming de date” pentru a activa sau a dezactiva.
    Bifati casuta pentru a confirma (când activați funcția).

    Daca vrei sa fii sigur ca ceasul tau chiar nu se conecteaza la internet poti face urmatorii pasi:

    • Cum sa activezi sau sa dezactivezi "Datele mobile"
    • Din ecranul Ceas, apăsați butonul „Acasă” pentru a accesa ecranul Aplicații.
      Atingeți „Setări”.
      Atingeți „Conexiuni”.
      Atingeți „Rețele mobile”.
      Atingeți „Date mobile” pentru a activa sau a dezactiva.
      Bifati casuta pentru a confirma.
      Atingeți din nou „Rețele mobile”.
      Atingeți „Pornit / oprit automat”, „Pornite mereu” sau „Oprite mereu”.
      Bifati casuta pentru a confirma.
      ‏‏‎ ‎
      Sa ne spui daca ai reusit, iar daca te-a ajutat acest răspuns sau oricare altul oferit de colegii mei nu uita sa apeși ❤ sau sa il marchezi ca soluție.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!