Întrebare fară răspuns

Inactivitate portare

Salutare!
Am portat un abonament Digi in YOXO. Totul online si simplu. De ieri ora 15.00 s-a dezactivat simul Digi, am bagat simul Yoxo asteptand sa se faca portarea efectiva. Stiam ca e vorba de maxim 3 ore in care numarul portat este indisponibil. Deja se fac 24 de ore si nimic. Ideea e ca astept un curier, astept ceva SMS de autentificare in aplicatia de homebank etc - numarul temporar nu ma ajuta.
Chatul din aplicatia YOXO este degeaba, am mai incercat sa-l folosesc si de pe un alt numar/cont - mesajele probabil ajung la soferi.
Ati mai patit sa se prelungeasca intreruperea mai mult decat ce scrie pe siteul ANCOM si anume:
"În ziua în care se va efectua portarea efectivă, serviciul de telefonie nu va fi disponibil pentru maxim 3 ore pentru serviciile de telefonie mobilă şi maxim 4 ore pentru serviciile de telefonie fixă."
Multumesc

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!
Ai incercat la Serviciul clienti 0374300300 sau pe Chat Djingo?

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

"Abonamentul tău YOXO devine activ imediat după efectuarea plății pentru configurația pe care ai ales-o. Inițial, serviciile vor fi disponibile pe numărul temporar, iar după finalizarea portării, acestea se vor transfera pe numărul tău. " https://www.yoxo.ro/help/cand-devine-abonamentul-meu-yoxo...
In aplicația Yoxo ce-ți spune, care e statusul portarii?
https://www.yoxo.ro/help/cum-stiu-in-ce-stadiu-se-afla-ce...
Aici ai cele mai multe detalii despre portare https://www.yoxo.ro/help/portare/
Aici ai detalii de contact, de evitat apelul la 300, costă mult. https://www.yoxo.ro/contact/

In aplicatia YOXO nu spune nimic referitor la stadiul portarii. La un moment dat, am avut de ales data portarii, dupa ce am primit si avtivat simul (am ales 17 iunie). In aplicatie apare numarul temporar si atat, fara referire la portare sau altceva. Am sa incerc sa sun la relatii clienti, ma gandeam ca YOXO este exclusiv online inclusiv la help.
Multumesc, revin cu un raspuns spre a fi de ajutor si altora.

Cu placere! Da, e bine sa spui cum ai rezolvat cazul, sa fie de folos si altora.
Pe messengerul aplicatiei nu ai putut vorbi cu un operator? Incearca si pe Facebook, sa le trimiti un mesaj privat, in care sa le expui problema ta.
Daca suni la 300, te costa 55 eurocenti/min

E weekend prelungit, deci pană marți slabe șanse de rezolvare. Oricum aventura portării la Yoxo e doar pentru curajoși și doritori de sezații tari.

Pe scurt e cam asa:
Mailul primit de la Orange ajunge pe gmail in Junk - in el era spus ca cererea de portare a fost respinsa.
Am vorbit la relatii clienti Orange, motivul fiind o neconcordanta intre factura pe numele meu (si cererea de portare facuta pe numele sotiei pentru ca numarul ii apartine). Faptul ca factura pentru mai multe servicii este pe numele meu si nu al sotiei a facut ca cererea sa fie respinsa, logic oarecum.

Am inchis abonamentul Yoxo cel facut pentru numarul temporar urmand sa reiau procedura facuta in numele meu. As zice sa mai incerc odata :)

Multumesc pentru raspunsuri!

@dreaq, trebuie sa ai in vedere ca daca numărul pe care vrei tu sa il portezi nu este pe numele tau ci al soției, cererea de portare trebuie făcută tot pe numele ei iar după ce se face portarea poți sa schimbi titularul, adică sa fie numărul pe numele tau.
In concluzie procedura(portarea) nu trebuie făcută in numele tau ci al soției.
Ti-a revenit semnalul pe DIGI?

Cererea de portare a fost respinsa tocmai pentru ca a fost facuta pe numele sotiei si nu pica pe factura Digi pe care era numele meu. Adica aia la Digi considera ca eu sunt titularul acelui numar (abonament) atata timp cat factura este pe numele meu.
PS: numarul sotiei a fost portat in Digi acum multi ani (din VDF) - actele de portare facandu-se cu datele sotiei (nici nu se putea face altfel intrucat era "pe numele ei".
In concluzie mai fac o incercare facand cererea in numele meu folosind, eventual, mailul sotiei.
Daca nu se inchide subiectul pana atunci revin cu un update.
Multumesc tuturor!

Solicitantul poate oferi si adresa de office a secretarei, cu condiția ca titularul numărului portat să aibă acces la acel email, iar solicitarea să se facă deccătre titular. Succes la încercarea 2.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!