Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Cu restul programelor nu am nici o problema,semnalul e bun.....
Răspunsuri
Salut! Verificam daca este vorba de o problema generala si revenim.
Nu..Sigur nu e o problema generala,caci am vorbit si cu cel care a instalat serviciul si a spus ceva de transmisie orizontala sau verticala caci nici el nu stia cum sa faca...Eu intreb daca exista vreo explicatie logica sau faptul caci eu folosesc o alta parabolica mai mare...Poate depinde de lnb?
Salut!
Pot să-ți confirm faptul că la mine funcționează foarte bine! Probabil că antena ta nu este foarte bine reglată sau îi mai trebuie ceva reglaje fine. Din câte știu eu, cele două canale emit pe o frecvență ( 11817V 27500) , diferită de celelalte canale din pachetele Orange România și de aici pot apărea și problemele. Adică emit probabil pe un fascicul mai îngust și recepția este ceva mai dificilă.
Ai detalii despre cum sunt poziționate cele două canale aici:
https://www.lyngsat.com/Astra-5B.html
Și poze care atestă că la mine funcționează.
Sper să se rezolve treaba și la tine cât mai repede! Reglează și elevația mai bine sau mai mișcă stânga-dreapta din lnb, mai uită-te pe la conexiuni și apoi dă-i o rescanare la canale. Trebuie să reușești!
Baftă!
Eh, acum, mare pierdere nu cred ca este.
Apare vreun mesaj pe ecran la cele doua posturi?
Salutare @ Geo_3,
Ai reușit să rezolvi ceva?
Inca nu am reusit...La scanare nu imi ies la numar....Oricum multumesc pentru raspunsuri...Nu sunt asa importante pentru mine cele doua canale dar e naspa ca nu le am ....
Verifică dacă îți apare frecvența aia la scanare!
Nici la mine nu mai functioneaza DW de ceva vreme !!... il am in lista dar apare Serviciu nevalid.
A fost scos din grila cumva?
Nu, nu a fost scos din listă. La mine este.
@atlantistm, canalul nu a fost scos din grilă și ar trebui să îl poți vedea.
Poți atașa o captură de ecran să vedem exact ce se întâmplă? Ce tip de abonament TV ai?
La mine tot invalid imi da. Mentionez ca am abonament satelit Family HD + MaxPack HD cu modul CI+ HD.
Am observat ca la voi apare DW Engish HD iar la mine doar DW.
Atunci trebuie să dai o rescanare la canale, pentru a actualiza grila.
Baftă!
Am facut si rescanare pe doua televizoare OLED LG 2020 si tot asa .
Uită-te dacă ai frecvența aceea, 11817 V 27500, scanată.
Salut, atlantistm!
Multumim pentru ca ne-ai scris in legatura cu problema intampinata! Vrem sa stii ca in grila TV prin satelit, canalul TV se numeste DW HD, nu DW English HD. Mai mult de atat, i-am rugat pe colegii din departamentul Tehnic sa ne ajute cu verificari tehnice. Prin urmare, am aflat de la colegii nostri faptul ca ai fost apelat in cursul zilei de astazi, urmand ca acum, in jurul orei 18:30 sa fii contactat, din nou, pentru a se efectua o noua verificare a situatiei. Suntem aici, daca mai ai nevoie de sprijinul nostru.
Orange Assistant a răspuns
Vio73 a răspuns
atlantistm a răspuns
Vio73 a răspuns
atlantistm a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
atlantistm a răspuns
Vio73 a răspuns
Geo_3 a răspuns
Vio73 a răspuns
queensoft a răspuns
Vio73 a răspuns
Geo_3 a răspuns
Orange Assistant a răspuns
Geo_3 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.