Întrebare fară răspuns

Modificare termeni si conditii Orange Money, inclusiv comisioane noi

Hai ca a venit si asta, se modifica termenii si conditiile de furnizare si se adauga si niste comisioane, in niste situatii.

Frumos, probabil ca o sa ne spunem bye, bye la contul Orange in ritmul asta.
Tineti-o tot asa, sa nu ne spunem si la restul serviciilor. :)
O parte din mail-ul primit.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Hai ca astept cu nerabdare si alte noutati de la Orange pe anul asta, ce vor mai taxa, ce vor mai introduce pe bani? :)
Iti dai seama ca sunt cu ochii pe informatiile care ma impacteaza direct...

Vedem ce mai apare între timp, iar după caz, renunțăm! Era de așteptat să înceapă cu comisionele, dar vedem care ne afectează direct.
Mulțumesc de atenționare!

Eu când am spus că "gratuit" e o iluzie și că totul se plătește..... am fost ignorat și neînțeles. Aveți doar răbdare și surprizele nu vor conteni să apară. Ideea este: "noi" nu putem fără "ei" sau "ei" nu vor avea un bussiness profitabil fără "noi"??? Simplu...

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Iti spun eu, iti spun eu.. pentru un like, ce nu face omul?!.. :)))
Glumesc..
Când voi fi comisionata, contul OM se va închide..

Spuneai: @Clientii Orange Money Sa ne spuneti si noua momentul in care o sa fiti comisionati lunar pentru administrare cont.

Si dupa parcurgerea Contractului de servicii Orange Money reiese ca NU AI DREPTATE!

Modificarile aduse vizeaza:

  • Comision pentru alimentare cont prin card bancar (2%), dar dupa plafonul de 50.000 lei/luna calendaristica
  • Comision pentru procesarea platii popririlor
  • Notificarile pentru plati se trimit doar prin e-mail sau push. Dispare notificarea prin SMS

Acestea intra in vigoare dupa data de 19 august si, fara urma de indoiala, vor impacta un numar foarte mic de utilizatori in mod real.

@FaraUnID - deci, primesc un like?

observator
observator

observator

User level
Nivel
1
122 / 750
puncte
Custom field 2
observator

@observator, ti-am dat eu like si sunt de acord cu tine.
Am citit si eu mail-ul cu noile schimbări si ma așteptam la un astfel de articol aici in comunitate(chiar mai tragic decât cel de fata).
Ce face omul când se plictisește? Agita apele degeaba, ca doar la asta ne pricepem cel mai bine.

Am primit și eu emailul cu pricina, l-am citit cu atenție și chiar nu văd nimic ce mă poate împiedica să rămân client al acestui serviciu în continuare.

Eu am primit notificare in aplicatia OM cu noile modificari contractuale, dar nu voi fi afectata. :)

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Deocamdată noile condiții nu impactează cea mai mare parte a utilizatorilor OM, însă odată cu introducerea comisioanelor lunare sau la o sumă de bani pe care o alimentez pe card, atunci renunț la serviciu.

In momentul de fata Orange Money are sub 500.000 de conturi active, si asta ca sa fim extrem de indulgenti. Aceste informatii se pot obtine fie de la ROMCARD, fie de la VISA deorece sunt informatii statistice si nu implica GDPR-ul.

Daca in ultimii 20 de ani nu ai locuit intr-o pesterea, sub o piatra, o sa poti pocesa ideea ca acest Orange Money este un serviciu care a necesitat investitii substantiale la care se adauga garantiile reale depuse in seifurile BNR. Tot ceea ce insemna institutie financiara din Romania care este autorizata de BNR, trebuie sa depuna in seifurile BNR o garantie materiala, pentru situtiile in care se intampla nasoale.

Aceste investitii nu se pot amortiza peste noapte, la o baza de clienti atat de mica si doar din acel comision de conversie valutara in valoare de 1%. Procentul clientilor Orange Money care efectueaza tranzactii valutare este nesemnificativ.

Orange Money nu este Revolut si nici nu poate emite pretentii la a pune presiune pe Revolut sau pe un serviciu bancar cu traditie, din simplu fapt ca portofoliul se servicii di baza de clienti Orange Money sunt extrem de limitate.

Daca, in ultimii 2 ani cam toate aceste servicii din zona de fintech au evoluat oferind pachete de produse servicii diversificate, dublate de un program de loialitate sustinut de diversi parteneri, in cazul Orange Money lucrurile au stat fix invers. S-a renuntat la majoritatea bonificatiilor pentru ca acum sa aplice unele taxe si comisioane.

De unde credeti voi ca se va recupera si prin ce modalitate investitia in Orange Money? Evident ca din taxe, dobanzi, comisioane aplicate clientului.

Tot ce pot spune ar fi: Condoleante celor care inca mai cred in Mos Craciun si au muscat momeala cu zero comision pe toata durata contractului si membru fondator.

@observator Ai fost al 2-lea care a raspuns dupa mesajul meu initial. Like-urile mele sunt limitate!

Mare parte a utilizatorilor de OM , myself included, nu cred ca va fi afectata de aceste modificări. Acel comision de 2% , ca acolo pare sa fie deranjul pt miliardarii -utilizatori de OM, se aplica după pragul de 50.000 lei . Pai dacă rulezi lunar peste aceasta suma , doar pe cardul OM, comisionul ala e ultima ta problema, hai sa fim serioși!
Personal, nu rulez mai mult de 10.000 lei/ luna prin cont . Doamne ajuta sa sar de pragul comisionat , asta înseamnă că am bani extra de prăpădit pe achiziții, concedii, etc.
Iar celelalte 2 modificări sunt absolut neglijabile.
Probabil ca pe viitor vor urma și altele , dar sa nu uitam ca anul acesta multe alte bănci deja au anunțat diverse comisionari suplimentare sau creșteri ale celor existente . E un trend absolut firesc dat fiind faptul ca pandemia a stimulat rulajul banilor în mediul virtual , iar cashul pierde din ce în ce mai mult teren . Sa nu trăiți cu iluzia ca dincolo va fi mai ieftin.

Orice om zdravan la minte si care ruleaza lunar peste 50.000 lei se va orienta catre un serviciu bancar cu traditie.

Ca aceste comisioane sunt sau nu neglijabile, iarasi este irelevant. Discutam de un principiu, sau despre obraz. In momentul in care semnam un contract, devenim parteneri de business. Din punctul meu de vedere acel contract este sfant si ar trebui sa ramana batuit in cuie pe toata perioada derularii lui. Nu ma intereseaza ce conditii aplici urmatorului care incheie contract imediat dupa mine sau la 2 ani diferenta, contractul dintre noi 2 ramane batut in cuie.

Faptul ca dincolo este sau nu mai ieftin, iarasi este irelevant. Dincolo ai si unele beneficii, chiar daca esti comisionat: Asigurare de calatorie, asigurare medicala, reduceri rent-a-car, reduceri la anumite hoteluri, etc.

Aruncati un ochi peste parteneriatul Libra Bank & Radio Guerilla si vedeti cum ar trebui sa arate un program de recompensare al clientilor.

Comision la peste 50.000 lei/luna si la popriri. Te afecteaza pe tine cu ceva acestea?
Citi din clientii Orange MOney crezi ca vor fi afectati?
Cit de tare vor plinge cei de la Orange daca te pierd de client?
Cit de tare vor plinge cei de la Orange daca pierd inca 100 de clienti din cauza acestor modificari?!

queensoft
queensoft

queensoft

User level
Nivel
1
706 / 750
puncte
Custom field 2
queensoft

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!