Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
A fost lansat recent serviciul de chat Orange Money prin care poti contacta echipa Orange Money mai simplu decat prin apel telefonic.
Cand ai nevoie de asistenta, intra in aplicatia mobila Orange Money si selecteaza din meniu, sectiunea Contact / Scrie-ne.
Ai folosit acest serviciu de chat? Funcționează?
Răspunsuri
Încă nu l-am folosit că nu am avut nevoie de consultanță dedicată pentru cardul OM. Serviciile în acest moment funcționează, transferurile, totul este în regulă.
Funcționează.. dar, mai mult de reinstalare aplicatie, mie nu mi-a spus.. decat sa trimit mail cu eroarea.. si la mail, customerorangemoney@orange.com, nu am primit niciun raspuns..
Nu am OM, deci nu am incercat chatul, dar cred ca functioneaza ca/cand e activ si cel din MyOrange.
La mine e ok! Nu îl folosesc, dar este funcțional!
@Musicallro salut! Este un topic dedicat în comunitate în care am anunțat acestă nouă opțiune de contact și poți citi părerile altor membri: https://comunitate.orange.ro/questions/2643115-orange-money-messenger-optiune-contact-aplicatia-mobila
Ai avut nevoie de ajutor și ai încercat și tu această nouă opțiune?
@Jay nu poți scrie pe chat? Ce eroare îți afișează?
Nu l-am folosit, dar dacă e funcțional precum chat-ul de la Yoxo atunci e pe drumul cel bun. Și nu mă refer la da/nu, ci la "cum". Situațiile cele mai multe au fost cu mesaje antedatate și întârziate. Oricum, principiul rămâne același.
@MihaelaC Acum 10 zile, când am avut ceva probleme nu funcționa. Pagina respectiva de Chat era albă... Am fost nevoit sa sun la 300.
eu cand am avut nevoie de rezolvat ceva a functionat
dar sunt chestii ce tin de operator si atunci trebuie sunat la 300
@MihaelaC, pe chat am putut sa scriu, n-am putut trimite o captură, nu știu de ce, dar, gândea prea mult și am renunțat.. drept urmare, răspunsul consultantului a fost sa reinstalez aplicația sau sa trimit mail..
A trecut o luna de când am trimis mail.. este posibil și sa nu existe rezolvare, la momentul asta, poate cer eu prea mult, fiind obișnuită cu aplicația băncii la care am cont.. dar, mi-ar fi placut o confirmare..
In asteptarea raspunsului, m-am gandit cum as putea rezolva.. si, m-am descurcat altfel..
@Musicallro, dacă ai folosit recent serviciul de chat Orange Money, te așteptăm aici cu feedback.
Am răspuns acum 6 zile lu @MihaelaC
Musicallro a răspuns
DanielaH a răspuns
Jay a răspuns
mariancirjau a răspuns
Musicallro a răspuns
FLo1 a răspuns
MihaelaC a răspuns
Vio73 a răspuns
delfinas a răspuns
Jay a răspuns
Razvan a răspuns
Musicallro a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.