Întrebare fară răspuns

Chat Orange Money, funcționează ?

A fost lansat recent serviciul de chat Orange Money prin care poti contacta echipa Orange Money mai simplu decat prin apel telefonic.

Cand ai nevoie de asistenta, intra in aplicatia mobila Orange Money si selecteaza din meniu, sectiunea Contact / Scrie-ne.

Ai folosit acest serviciu de chat? Funcționează?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Încă nu l-am folosit că nu am avut nevoie de consultanță dedicată pentru cardul OM. Serviciile în acest moment funcționează, transferurile, totul este în regulă.

Funcționează.. dar, mai mult de reinstalare aplicatie, mie nu mi-a spus.. decat sa trimit mail cu eroarea.. si la mail, customerorangemoney@orange.com, nu am primit niciun raspuns..

Nu am OM, deci nu am incercat chatul, dar cred ca functioneaza ca/cand e activ si cel din MyOrange.

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

@Musicallro salut! Este un topic dedicat în comunitate în care am anunțat acestă nouă opțiune de contact și poți citi părerile altor membri: https://comunitate.orange.ro/questions/2643115-orange-money-messenger-optiune-contact-aplicatia-mobila

Ai avut nevoie de ajutor și ai încercat și tu această nouă opțiune?
@Jay nu poți scrie pe chat? Ce eroare îți afișează?

Nu l-am folosit, dar dacă e funcțional precum chat-ul de la Yoxo atunci e pe drumul cel bun. Și nu mă refer la da/nu, ci la "cum". Situațiile cele mai multe au fost cu mesaje antedatate și întârziate. Oricum, principiul rămâne același.

@MihaelaC Acum 10 zile, când am avut ceva probleme nu funcționa. Pagina respectiva de Chat era albă... Am fost nevoit sa sun la 300.

@MihaelaC, pe chat am putut sa scriu, n-am putut trimite o captură, nu știu de ce, dar, gândea prea mult și am renunțat.. drept urmare, răspunsul consultantului a fost sa reinstalez aplicația sau sa trimit mail..
A trecut o luna de când am trimis mail.. este posibil și sa nu existe rezolvare, la momentul asta, poate cer eu prea mult, fiind obișnuită cu aplicația băncii la care am cont.. dar, mi-ar fi placut o confirmare..
In asteptarea raspunsului, m-am gandit cum as putea rezolva.. si, m-am descurcat altfel..

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!