Întrebare fară răspuns

Teapa magazin online

Salut,

Tocmai mi-am luat teapa de la ORANGE, mi-au anulat comanda platita

In cat timp se recupereaza banii?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 2

Cand ai facut comanda si cand ti s-a comunicat ca ti s-a anulat comanda?
Deranjanta situatia cu stocul, dar de ce esti asa panicat? Nu am auzit pe nimeni care sa se planga ca nu si-a recuperat banii dupa o comanda anulata la Orange.

@mihai_13

1. Lansarea comenzii 2520403 16-06-2021 14:38.
2. Prin acest e-mail iti confirmam efectuarea online a platii. Data si ora: 2021-06-16 14:38:23
3. ora 14:43 - Prin acest e-mail iti confirmam anularea comenzii tale online 2520403 din data 16-06-2021 14:38.
Motiv anulare: Reservations[SHS-PST2801201]: {code=20002, message=Nu sunt suficiente produse in stoc SHS-PST2801201}.
4.Lansare comanda noua ora 20:17 Nr. comandă: 2520642
5. Comanda validata - se asteapta plata
evident ca nu am mai platit-o si pe asta de frica
6. Urmeaza frustrarile cu chat / online / mail / telefonea - etc stii povestea
7. Dupa mai bine de 24 de ore imi raspunde cineva cu greu si imi spune ca voi primi banii inapoi, candva undeva

Deci intelegi? ori e stoc ori nu e, cunosc persoane care au cumparat si la ora 20:00

Un fel de harcea parcea marca orange

Feriti-va de ORANGE, e fail rau

Da, in mod normal, daca era in stoc cand ai facut comanda si plata, trebuia sa nu ti se anuleze comanda pt ca nu sunt ei in stare sa actualizeze stocul in timp real. Ar fi trebuit sa te anunte ca va interveni o intarziere in livrare si sa te intrebe daca doresti sa astepti sau sa ti se anuleze comanda, nu sa se faca asta unilateral.
Cat despre returnarea sumei... povestea e de ieri, proaspata. De unde panica asta, ca nu-ti vei primi banii?

@delfinas

Mai mult ca astept dupa ei, zile sau poate saptamani

Mai grav ca isi bat joc

Si nu rezolvi nimic cu ei decat cu amenintari si timp pierdut

Un comerciant foarte dificil

Nu recomand la nimeni sa treaca prin asa ceva

Pana in momentul de fata mesaje tale sunt pentru omenire sunt:

"Feriti-va de ORANGE, e fail rau"
"Evitati orice interactiune cu staful orange"
"Regret amarnic ca am facut plata cu cardul pe acest site"
"Nu doresc la nimeni sa pateasca ce am patit eu, evitati cumparaturile online de la ORANGE"
"SFATUL MEU - NU MAI CUMPARATI online de la ORANGE nimic"
"Evitati acest magazin"

Iar din punctul tau de vedere teapa este atunci cand trebuie sa astepti 48 ore dupa un raspuns si "Teapa sunt zilele sau saptamanile pana cand imi recuperez banii"

Ai avea si ceva concret sa ne spui? Adica inainte de a plasa comanda, te-ai documentat care este politica practicata de comerciant in privinta rambursarii sumei platite in caz de anulare comanda?

Din punctul meu de vedere tot acest topic este o mare teapa, placand de la titlul complet aiurea si irelevant si terminad cu noile definitii ale notiunii de teapa:
1. "Teapa ca trebuie sa astept 48 ore dupa un raspus"
2. "Teapa sunt zilele sau saptamanile pana cand imi recuperez banii"

Parca suntem in Kafka!

@FaraUnID

Cum de nu ai zis nimic de stocurile care apar si dispar din senin, iar ca sa faci comanda e un fel de loterie?

Ce zici de faptul ca sunt persoane au reusit sa faca comanda cu succes la 2 minute dupa mine?

Nici asa nu crezi? Sau tu defapt incerci sa scoti ORANGE basma curata (probabil lucrezi la ei si ai norma).

Un site facut in prestshop ar fi mers de 100 ori mai bine nu crezi?

Doar te intreb

Oh, nu. Crede-ma. FaraUnID e unul dintre cei mai aspri si mai critici membri ai Comunitatii asteia. Crede-ma pe cuvant cand iti spun ca nu lucreaza pentru Orange. :))

De fapt, in comunitatea asta, majoritatea sunt clienti ca si tine, ca si mine, si multi altii. Sunt si angajati Orange, intr-adevar, dar ii poti numara pe degetele de la o mana. :))

Ideea e simpla: site-ul Orange are probleme. Iar motivul pentru care ti-a fost anulata comanda este tocmai din lipsa stocului. Mi s-a mai intamplat si mie la alte magazine online sa apara produsul "pe stoc" (nu "stoc furnizor" sau ceva, ci "pe stoc") sa dau comanda, si la ceva timp dupa aceea, sa primesc mail ca nu pot sa onoreze comanda din cauza ca produsele nu sunt pe stoc.

Iar reactia mea a fost foarte similara cu a ta. De ce? Pentru ca, in momentul ala, eu aveam banii blocati pe cont, iar produsul nu putea fi livrat pentru ca nu era. Evident ca a fost in momentul in care am facut comanda. Sau cel putin asa il vedeam eu. Dar din cauza problemelor de genul asta, eu eram in momentul ala cu banii blocati in cont.

A trebuit sa fac drumuri la sediul lor, sa imi fac un milion de nervi, astfel incat cei de la contabilitate sa deblocheze suma. Ce pot sa-ti spun e ca dupa aia eu n-am mai dat niciodata comanda de nimic de la ei. Nu-mi plac chestiile astea. Si consider ca atunci cand ai un site cu care vrei sa faci si bani, ai face bine ca acel site sa functioneze ireprosabil.

Asa ca, eu personal te inteleg. Iti inteleg frustrarea. Sunt chestii care, cu toate ca n-ar trebui sa se intample, mai ales la firme mari, se mai intampla. Sincer as vrea sa pot sa te ajut mai mult, dar..decat sa te sfatuiesc sa mai incerci sa iei legatura cumva cu cei de la Customer Care, sa urgenteze cumva cererea de deblocare a banilor, astfel incat sa poti sa dai comanda (eventual din alta parte), nu stiu ce sa iti spun. E nasol cand se intampla chestii de genul asta. Si sper din suflet sa se rezolve.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Un magazin online facut in Prestashop, OpenCart, Magento, Wordpess + WooCommerce. Joomla, Drupal, osCommerce sau ce mai vrei tu nu ar fi avut garantia ca functionat neaparat de 100 de ori mai bine pentru ca tine foarte mult de optimizarea platformei si mai putin de platforma in sine.

Poti avea cea mai platforma de ecommerce (ca sa vorbim in romana) de pe piata implementata pe server, daca din punct de vedere al optimizarii este zero, cam tot asa va functiona acel magazin online.

Cat priveste stocurile......

  • In momentul in care se plaseaza o comanda intr-o platforma online, aceasta nu este procesata in timp real. Adica acea comanda trebuie verificata si aprobata de o fiinta umana (cum ar spune unii).
  • In momentul in care s-a plasat acea comanda, produsul respectiv este scos din stoc. Pana la momentul in care acea comanda este validata de o fiinta umana produsul respectiv nu se mai afla in stoc. Daca acea comanda este respinsa produsul este reintrodus in stoc.
  • Daca sunt foarte multe comenzi in online, se creeaza o coada de asteptare, fiecare comanda asteptand validarea persoanei umane. In tot acest timp produsele respective sunt scoase din stoc.

Imagineaza-ti faptul ca tu ai 10 bucati din produsul X in stoc si sunt 20 de persoane interesate de acel produs. Primii 10 care apuca sa plaseze comanda, teoretic au asigurat produsul, pana la momentul in care comanda este validata. Pentru urmatorii este o loterie, daca din primele 10 comezi plasate unele sunt anulate atunci urmatorii 10 pot avea o sansa de a prinde un produs din cele anulate.

Acum vezi acest aspect la un nivel macro, intr-un magazin online in care se afla sute sau mii de produse diferite, cam la ce nivel ajunge acea coada de asteptare cu (,) comezile aflate in stadiu de validare.

Personal am propus aici https://comunitate.orange.ro/questions/2694410-sugestii-imbunatatire-magazin-online-experienta-navigare implementarea verificarii dispnibilitatii stocului exact ca la Altex: stoc sificient, catitate redusa, ultimile produse sigilate, lipsa stoc.

Ma bucur ca recunosti ca orange.ro are neajunsuri si mai bine eviti decat sa-ti para rau dupa

Eu cu siguranta voi evita orange.ro pe viitor

Salut @eidos,
‏‏‎ ‎
Eu lucrez la Orange! Glumesc, nu încă! :D
Daca compari orange.ro cu emag.ro(sau orice alt site) clar nu ai ales subiectul de comparație potrivit.
Alte magazine sunt specializate pe partea de eCommerce pentru ca asta fac zi de zi.
Orange mai are de lucru pe partea de magazin online si se lucrează la o noua versiune a acestuia.
‏‏‎ ‎
Te felicit ca ai scris tot ce ti-a trecut prin cap si ca te-ai descărcat. Orice feedback poate fi transformat in ceva pozitiv pe viitor.
E normal sa fii supărat pana când bani vor intra in posesia ta, dar iți pot garanta ca se vor întoarce la tine.
‏‏‎ ‎
Poți sa ne spui ce produs ti-ai comandat?

@eidos trebuie să ai în vedere faptul că banii sunt returnați/deblocați și în funcție de programul și procedurile băncii emitente a cardului pe care l-ai utilizat, dar și în funcție de regelemtările Visa/Mastercard.
Astfel că este posibil ca din cauza faptului că luni, 21.06.2021 fiind zi nebancară să mai dureze restituirea sumei în contul tău.
De curiozitate, ne zici ce produs ai comandat?
Și eu sunt de părere că dacă ți se returnează integral suma, nu cred că se justifică o supărare atât de mare din partea ta. Într-adevăr este neplăcut faptul că stai cu banii blocați și nici nu te bucuri de produs, dar poți reface comanda după ce primeștu banii, sau poți comanda produsul de pe alt site.
Poate că ar fi util ca cei de la Orange să ia modelul celor de la Emag și să returneze banii instant pe cardul salvat în cont la momentul anulării unei comenzi.

svetalex
svetalex

svetalex

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
svetalex

Prosteala marca Orange continua ...

Am refacut alta comanda fara a mai face plata de aceasta data, fara prea multe sperante ...

De aceasta data, surpriza, am fost sunat vineri de la Orange ca daca vreau imi vor trimite intr-un orange shop, la alegere in orasul de unde sunt, cu posibilitatea de a achita produsul la ridicare

Evident am ramas perplex, dar am acceptat ca nu avea nimic de pierdut, daca vine bine daca nu aia e ... macar nu mai stau nenumarate zile din nou dupa banii mei

Au trecut 4 zile lucratoare, desi mi sa spus telefonic ca imi va fi livrat produsul in maxim 1-3 zile, eviden nu s-a materializat nici o comanda ... execrabil nu???

Am sunat la magicul numar 300 sa incerc sa aflu o informatie ceva ...

Am dat peste o Dna / domnisoara, desi binevoitoare, dupa ce mi-am irosit 20 minute din viata cu coloana lor sonora punandu-ma pe hold, stiti polologia, nu s-a rezolvat absolut nimic

Ba mai absurd nu se stia nimic de comanda mea, ba chiar a insistat ca numarul de comanda nu exista (eram cu numarul de comanda in fata, din contul meu), am ramas tampit cum o companie cu pretentii, orange, care se presupune ca ar avea la nivelul asta international un sistem bine pus la punct ...

E bine nu, inca ma scarpin in cap si nu imi vine sa cred ca o astfel de companie poate exista pe piata in anul 2021 ...

Paradoxal cand a trebuit sa reinoiesc abonamenul la cele 3 numere ale mele ... mai mai ca nu am fost asaltat de atatea persoane gata sa ma ajute, incredibil de eficienti au fost

Deci da, imi mentin in continuare ca magazinul Orange online este o gluma proasta din toate punctele de vedere:
Comunicare client, rapiditate, eficienta, transparenta informatiilor legate de comanda aflata in curs, neprofesionalismul persoanelor de la call center ...

Sunt uimit doamnelor si domnilor

Foarte buna decizia sa dai comanda cu plata la livrare. Cat despre faptul ca nu gasesc comanda in sistem, dupa ce ai dat-o si confirmat-o....nu stiu ce sa zic. :)) Cred ca ori doamna/d-ra de la Call Center nu stia unde sa se uite, ooori...e un bug pe undeva. Pentru ca altfel nu-mi explic cum se poate ca o comanda data si confirmata nu doar sa nu ajunga, dar sa nu mai fie de gasit in sistem, ca si cand n-ar fi fost plasata niciodata. Aia e tare, trebuie sa recunosc. Nu mi s-a mai intamplat. :))

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!