Întrebare fară răspuns

Teapa magazin online

Salut,

Tocmai mi-am luat teapa de la ORANGE, mi-au anulat comanda platita

In cat timp se recupereaza banii?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Salut!
Probabil este o erore sau a fost stocul neactualizat..
Gasesti mai multe informtii in topicurile asemanatoare de aici...
https://comunitate.orange.ro/questions/2683862-comanda-online-anulata-motiv-imediat-plata-cardul
https://comunitate.orange.ro/questions/2661285-anulare-comanda-online-status-validare

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

@eidos îmi pare rău pentru această situație. Ne poți da, te rog mai multe detalii? Ce produs ai comandat? Ai ales livrare sau ridicare din shop? Ai făcut și abonament nou sau prelungire?

Cred ca te grabesti cu afirmatii de genul asta. N am auzit pana acum sa nu primesti banii daca a fost anulata o comanda.Si daca te razgandeai tu sau dadeai retur iti primeai banii dar daca situatia aparuta nu ti se datoreaza cu atat mai mult vei gasi rezolvare
Ar fi ok sa revii pe acest topic sa ne spui si noua in cat timp s-a remediat ca poate mai sunt si altii in situatie si sa stim.

Cred ca tu percepi gresit notiunea de "a lua teapa".

O comanda anulata nu inseamna ca ti-ai luat teapa. Aplicand aceeasi unitate de masura, daca din diverse motive se intampla fix invers: Adica tu anulai comanda, comerciatul (indiferent de numele lui) ar putea sa aplice acelasi tratament si sa acuze faptul ca si-a luat teapa din partea lui Icsulescu ?!?!?!?

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Cea mai proasta experienta cu un magazin online!
Atentie mare cu Orange, foarte greoaie orice interactiune prin orice modalitate - chat / mail / online / telefonic
O doamna / domnisoara m-a tinut 25 minute la telefon ca in final sa nu se rezolve nimic
Nu raspunde nimeni la email
Motivul pentru care mi-a fost anulata comanda cica este lipsa stocuri ... ok nimic absurd pana aici ... dar surpriza la cateva ore de la comanda mea apare acelasi produs in stoc si alti cumparatori au cumparat si confirmat comanda ...

Absurd nu? adica in cateva ore s-a rezolvat stocul?

Nu doresc la nimeni sa pateasca ce am patit eu, evitati cumparaturile online de la ORANGE ... mai bine luati de la magazine adevarate online chiar daca e mai scump...

Am facut si reclamatie la ANPC sper sa imi recuperez banii cat mai urgent si sa nu trebuiasca sa astept saptamani intregi cum au patit altii

Am aflat prea tarziu ca ORANGE apeleaza la astfel de ticalosii ca sa blocheze banii cumparatorilor de buna credinta.

Evitati orice interactiune cu staful orange ... sunt incompetenti si nu te ajuta cu nimic, dar in schimb le place sa te puna in asteptare si sa asculti tampita aia de muzica de fundal pana iti iesi din minti

Site-ul merge foarte prost
Plin de bug-uri
Formularul de plata cu cardul e vechi si nu inspira incredere

Regret amarnic ca am facut plata cu cardul pe acest site

Cine stie cand imi voi recupera banii

Eu consider din plin ca este teapa ...

Cum iti explici ca la cateva ore stocul este actualizat si altii cumpara fara probleme si li se confirma comanda ???

De ce trebuie sa trec eu prin asta, sa imi fac o mie de nervi, timp pierdut, telefoane, mail-uri, chat-uri - toate fara rezolvare ...

Eu zic ca e o mare TEAPA ca am avut incredere sa cumpar de la ORANGE nu?

TEAPA este si faptul ca trebuie sa astept dupa banii mei, sa ma agit, fara ca cineva sa-mi dea un raspuns concret, fara ca cineva sa interactioneze sau sa rezolve

Teapa ca trebuie sa astept 48 ore dupa un raspus

Teapa sunt zilele sau saptamanile pana cand imi recuperez banii

Sa-ti mai definesc mai mult ce inseamna teapa ORANGE?

Poate nu intelegi

@eidos: Cu regret am trecut recent printr-o experiență similară, deci nu scriu din povești. Fără a fi părtinitor și fără a ”lovi” după un fapt consumat, având în vedere că stocul online diferă de stocul magazinelor fizice, dacă nu ai de gând să prelungești un abonament cu telefon pe 24 luni (caz în care punctele online ar valora triplu), îți recomand să mergi DIRECT ÎN SHOP: ai produsul direct în mână, poți folosi punctele TY, iar stocul ai fi uimit să constați că este chiar mai mare decât în magazinul online.
”Paguba” ți-o recuperezi dacă iei legătura cu ei (telefonic sau chat): atât bani, cât și puncte. Ulterior poți comanda direct într-un Shop Orange cu aceleași puncte și bani.

Si unde-i teapa ???

Ceea ce spui tu legat de functionalitatea in sine a magazinului online nu este o noutate. Bun venit in reteaua #1 in anul de gratie 20-21! Daca ai fi citit cateva review-uri legate de experintele utilizatorului in magazinul online Orange, ai fi ajuns la concluzia ca exista Altex, Flanco, Emag. Inclusiv aici sunt N topicuri si mesaje legate de hibele din platforma.

Practic, acest topic nu vine cu nimic nou sub soare. Prin urmare, unde este teapa???

Ti-au disparut bani din cont? Cardul tau a fost clonat? Ai tranzatii pe magazinul online, pe care nu le recunosti? Ai tranzatii dublate? Ai facut negatie catre banca si nu ti-ai recuperat banii? Ai reclamat acest aspect catre entitatea care a emis cardul Visa sau Master si nu ai primit un raspuns? Ai discutat cu operatorul in privinta rambursarii sumei platite si nu ai primit raspuns in termenul legal sau ai fost refuzat?

Unde este teapa???

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

La orice plata online, banii sunt pusi pe hold. Nu sunt retrasi instant. Unul dintre motive este tocmai asta: stocul. Altul este clientul care se poate razgandi intre timp.

In general, banii se deblocheaza in 14 zile, daca nu sunt retrasi de comerciant, dupa care reintra automat in contul tau. Evident, lucrurile se pot accelera un pic cu putina bunavointa din partea Orange. Dar daca stocul e 0, sansele sunt foarte mari ca acel produs sa aiba foarte mare cautare, caz in care e destul de probabil ca si cei de la financiar sa aiba foarte multa treaba in perioada asta. Nu esti singurul care comanda, si nu esti singurul la care s-a intamplat sau se poate intampla asta.

E regretabil ca nu ti-ai putut lua produsul si ca sunt atat de multe probleme cu stocul, dar asa cum zicea si FaraUnId, teapa nu e. Iar optiuni “mai serioase”, cu toate ca si acolo se poate sa ramana cu stocul pe 0, exista.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

14 zile ... doamne fereste sa stau atat pentru niste incompetenti

Pentru un site care merge prost

Pentru o companie ORANGE care nici nu ar trebui sa faca comert online

Site-ul orange nu e pregatit tehnic / software / resurse umane si ce vreti voi ca sa fie un site online pentru comert

Site-ul orange este o gluma

Serviciile post comenzi sunt bataie de joc la adresa cumparatorilor

SFATUL MEU - NU MAI CUMPARATI online de la ORANGE nimic

Absolut nimic

Va pierdeti timpul si nervii

@eidos îți înțeleg supărarea, dar te rog să păstrăm un limbaj decent. Din moment ce ai discutat deja cu colegii mei, te asigur că situația este în atenția lor.

Salutare!

Îmi pare rău pentru situația prin care treci și știu cum este, dar nu o lua ca pe ceva personal, pentru că se mai întâmplă uneori.
Din nefericire, am pățit și eu, dar în 4-5 zile am avut banii în card și punctele înapoi! Dar pot spune că am avut experiențe din acestea și cu Emag, iar la ăia a durat și mai mult! Trebuie să te calmezi și să aștepți, pentru că altceva nu poți face, din păcate, dacă ai anunțat deja!
Baftă multă!

In sfarsit am primit un raspuns dupa o mie de nervi, o sa ma calmez mai mult cand vad banii in cont, dar totusi nu imi schimb parerea ...

Orange nu ar trebui sa faca comert online

Evitati acest magazin

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!