Întrebare fară răspuns

Retur telefon prelungire abonament cu avans si rate

Buna seara,
Am achizitionat un telefon in rate si avans prin departamentul de ofertare. Am avut 3 convorbiri cu agentul respectiv pana sa iau o decizie specificand de fiecare data, ca doresc culoarea neagra si ca sunt disponibil sa astept pana apare in stoc. Ma anunta ca are telefonul in stoc pe negru face rezervare produs. Toate bune si frumoase pana azi 16.06.2021 cand primesc coletul pe care nu scrie ce contine constat ca telefonul este silver. Telefonul este inca sigilat.
Problema este ca returul in astfel de situatii este dificil, anevoios si de durata.
In call center am fost instiintat ca exista posibilitatea sa nu mai beneficiez de aceleasi conditii de pret, ceea ce nu mi se pare normal, ca nu este vina mea ca s-a gresit culoarea.
Culoarea este silver care defapt are reflexie de curcubeu, nu este deloc pe gustul meu.
Am platit un avans considerabil si voi platii si rate, consider ca am dreptul sa aleg.
Va rog sa ma ajutati cu un sfat pentru rezolvarea acestei situatii.
Va multumesc!

Axelrose
Axelrose

Axelrose

User level
Nivel
0
31 / 100
puncte
Custom field 2
Axelrose
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut!
Am patit o situatie asemanatoare acum 3 ani, insa era vorba de modelul telefonului, nu de culoare... am vorbit din nou cu acelasi reprezentant (conversatia s-a purtat pe mail), mi-a trimis telefonul care trebuia si, aceluiasi curier, i-am dat telefonul trimis gresit..
Din punctul meu de vedere, fiind vorba de o greseala, nu vad ce retur sa faci, daca tu ai semnat un contract unde spune ca ai achizitionat un telefon negru.. N-ar trebui sa fie un retur cu acte, daca actele spun ca telefonul este negru.. Ar trebui sa fie un schimb cu proces verbal si atat.. dar, bucataria lor..
Eu prefer telefoanele mai colorate, le evit pe cele negre, dar, oricum folosesc husa.. tu nu? Ca n-ar mai conta asa tare culoarea, avand in vedere ca, in ziua de azi, telefonul este vizibil dintr-o husa cam cat este si ecranul..

Exact, la husa neagra ma gandeam si eu! Culoarea telefonului e un element secundar pt mine, aleg varianta cea mai ieftina, pt ca uneori culoarea face diferenta la pret. Oricum telefonul ajunge intr-o husa, pt ca toate sunt alunecoase si nu vreau sa le crap din prima zi.
Daca ti-e la indemana un Orange SHOP, mergi cu telefonul acolo si le spui ca ti s-a livrat ce nu ai vrut si ca ceri variata dorita. Convorbirile sunt inregistrate, sa le asculte si sa vada ca s-a gresit livrarea.

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Suna la 300 și lasă un mesaj ca să te contacteze reprezentantul cu care ai discutat despre oferta inițială. Cu siguranță vei obține telefonul pe care ți l-ai comandat inițial. Succes!

Multumesc pentru rapiditatea raspunsului!
Pe factura si contract specifica ca este silver, dar ca sa vad acest lucru a trebuit sa desigilez coletul.
Corect husa poate rezolva partial situatia. Din ce am inteles problema este ca trebuie anulat contractul de abonament si de rate in caz de retur si refacuta o alta oferta + riscul de a nu mai beneficia de acelesi conditii de ofertare. Aici mi se pare ca sunt putin constrans sa accept situatia. Daca m-as fi razgandit eu in privinta culorii as fi inteles situatia si riscurile. Am cerut sa fiu contactat de agentul respectiv sa razolvam cumva dar nimic. Am cerut deasemenea sa se verifice inregistrarile pentru clarificarea situatiei.
Oricum multumesc inca odata pentru raspuns.

Axelrose
Axelrose

Axelrose

User level
Nivel
0
31 / 100
puncte
Custom field 2
Axelrose

Cu placere!!!
Deci ei s-au spalat pe maini... Cauta o husa care sa-ti placa si sa-l folosesti sanatos!

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Neplacuta situatia in care ceri ceva si primesti altceva, ca nah, banii tai, alegerea ta, chiar daca este vorba de culoare.. sper sa se rezolve, fara anulari de contracte.. daca nu, eu as merge pe varianta cu mai putini nervi :)..
Mie mi-au facut factura -/+ fara alte anulari.. am primit factura de stornare produs si factura de produs nou.. pentru linistea mea si gestiunea lor..

Salutare!

Cred că poți să ceri, așa cum a zis și Răzvan, să fii recontactat de către persoana de la Ofertări, dar în același timp, și eu cred că dacă îi iei o husă frumoasă, în culoarea dorită, care îl acoperă și îl protejează foarte bine, ai rezolvat rapid problema. Rămâi totuși cu amărăciunea în suflet, pentru că nu te așteptai să se procedeze așa, după ce ai așteptat atât. Sincer, mi se pare destul de aiurea și nu mă gândeam că se poate face și așa ceva!
Orice decizie ai lua, sper să fie una înțeleaptă și care să nu complice și mai mult situația!
Succes!

”Ce-i în mână nu-i.... minciună!”... era o zicală românească. Și cum cei cu care ai încheiat contractul și/sau ai vorbit sunt tot români, ai de ales între a rămâne cu produsul actual în condițiile stabilite sau acontinua demersul pentru o carcasă neagră dar cu .... surprize de tarif/contract așa cum spuneai. Cu o carcasă în culoarea dorită rezolvi mai ușor problema, iar în fond important este să fie funcțional decât colorat și cu probleme. Cât privește înregistrările, acelea sunt pur și simplu ale lor (pentru studiu de caz), nu ale clientului pentru reclamații și răfuială ulterioară, adică le poți considera.... inexistente. Dar dacă vei considera că timpul și un preț mai mare merită schimbul culorii carcasei (chiar dacă nu e vina ta).... ai tot dreptul să mergi pe această cale. Un lucru e cert: ”Scuze și/sau bonificații pentru gafele angajaților proprii nu se vor oferi clientului”.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

inca te poti razgandi daca telefonul nu este desigilat.
iar daca nu vor accepta sa iti ofere ceea ce tu doresti poti schimba operatorul mai ales ca perioada ta se apropie de sfarsit. nu este ok daca ai cerut negru sa iti ofere alb sau in cazul tau silver.
eu unul nu folosesc husa si asa as proceda.

Buna dimineata,
Am acest obicei sa nu port husa cateodata. Nu doresc sa ajung la solutia aceasta sa schimb operatorul. Mi-ar placea sa cred mai degraba ca se poate rezolva aceasta problema simplu si fara rafuiala. Inteleg faptul ca se mai poate si gresi.
Am discutat la call center cu mai multe persoane si din pacate am primit mai multe raspunsuri contradictorii. Ba ca se pot pastra conditiile de ofertare, ba ca nu. Aici este o problema. Eu credeam ca se poate rezolva simplu cu un schimb 1 la 1, mai ales ca telefonul nu a fost desigilat.
Dar se pare ca nu exista aceasta cale si ca trebuie anulat actul aditional de prelungire abonament si angajamentul de rate+ restituirea avansului platit si reluarea intregului proces de ofertare.

Axelrose
Axelrose

Axelrose

User level
Nivel
0
31 / 100
puncte
Custom field 2
Axelrose

Eu insist sa mergi la un SHOP, daca nu e prea departe de tine. Poate acolo ai parte de mai multa intelegere si au in magazin culoarea pe care ti-o doresti, daca nu vrei sa-i pui o husa, Sau, pur si simplu, sa returnezi telefonul, sa anulezi actul aditional, fara teama. Nu e o chestiune de viata si de moarte, sa fii asa de speriat ca nu mai prinzi oferta vietii. Daca esti un client dorit, care poate zbura oricand la concurenta, cred ca o sa primesti o oferta la fel de buna sau si mai wow. Repet, nu e o oferta de care sa depinda viata ta, e doar un telefon!
Daca nu risti, nu castigi! Curaj!

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

”....acolo ai parte de înțelegere” :))))) Oare Orange e societate caritabilă??? Ați văzut voi personal de VÂNZĂRI cu caracteristică de bază = ”empatie”??? Dacă pui o persoană plină de empatie în pielea unui vânzător... s-a dus profitul societății. Pe de altă parte, standardele și marjele în care un vânzător poate ”jongla” sunt destul de limitate, mai ales în teritoriu. Deci speranța e soarta clientului final.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Am initiat retur si reluarea procesului de ofertare.
Aseara am fost in magazin pentru a afla mai multe detalii si pentru a vedea un telefon expus pe culoarea silver si din pacate nu este pentru mine aceasta culoare.
Telefoanele luate prin departamentul de ofertare nu pot fi returnate decat prin metoda care au fost livrate, asa am fost informat.
Va multumesc tuturor pentru sfaturi.

Axelrose
Axelrose

Axelrose

User level
Nivel
0
31 / 100
puncte
Custom field 2
Axelrose

Cu plăcere! Îmi pare rău că o să ai de așteptat puțin, dar felicitări pt curajul de a nu ceda "șantajului sentimental" și de a merge până la capăt pt ce îți dorești tu! Cred că vei primi o ofertă mai bună! Eventual să ceri ca ofertarea sa se facă și în scris, să ai dovada că ai cerut o culoare și nu alta. Succes!!!

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Flo, dacă nu au un pic de empatie, nu vor putea da oferte pe gustul clienților.

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!