Întrebare fară răspuns

Cum pot afla ce produs am cumparat prin rata?

Cum pot verifica ce produs contine rata mea?poate sa contina o rata mai multe produse?Multumesc

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Adica nu stii ce ai comandat?

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Salutare!

Poți face rate la mai multe produse, de exemplu la 2 telefoane, dacă ai prelungit două abonamente sau la o tabletă și un telefon, dacă ai prelungit un abonament de date și unul de voce.
Ratele îți vor apărea in My Orange la secțiunea ,,Facturi"/ ,,Rate Orange", pentru fiecare produs individual.
Eu am luat destule produse în rate până acum ( tv-uri, telefoane, tablete) și fiecare apare individual. Cred că știi ce produse ai achiziționat în rate.
Sper că au fost utile informațiile pe care ți le-am oferit!
Succes!

Am cumparat din Orange shop un Televizor pe rata,dar am impresia ca au mai bagat ceva pe rata langa televizor. Cand am fost prima data sa facem comanda la tv avea alt pret si cand a venit televizor avea cu 105 euro mai mult. S-au comportat foarte ciudati si asa simt ca m-au pacalit si au mai pus ceva pe rata mea. As dori sa verific ce contine rata acea, adica ce produse, doar televizorul sau mai este ceva? Nu doresc sa mai ma duc in magazinul acela, ori cum ar gasi ei o explicatie si daca m-au pacalit. Multumesc!

Nu ți-au dat o chitanță, factură, garanție? Poți compara ce ți-au dat ei cu ce ai în My Orange și dacă nu corespund, poti face o sesizare din My Orange, secțiunea Contact/ Contactează-ne sau prin email, la serviciul.clienti@orange.ro, unde să le explici neconcordanțele, eventual și cu poze!
Succes!

Fără a vedea hârtiile, factura și graficul de rate, n-avem cum ști, dar, diferenta nu este din dobândă? Achozitia nu a fost prin credit My Reserve?
Pentru liniștea ta ar trebui sa obtii documentele, sa te lămurești..
In comunitate nu se fac publice date personale și, doar serviciul clienți Orange poate face verificări în contul de client..
Daca s-ar fi putut face online comanda, ai fi găsit în cont și factura..

@Lorand2021

La orice achizitie de genul acesta trebuia sa primesti obligatoriu: un contract, o factura, un grafic de rambursare, o chitanta. Adica niste documente detaliate care sa ateste achizitia si conditiile imprumutului, perioada de rambursare, valoare creditului, valoare ratei, dobanzi, penalitati si costurile finale ale acelui credit.

Pe factura respectiva ce produse ai trecute? Adica pentru ce ai semnat?

Daca nu ai acele documente, desi trebuia sa le primesti la momentul semnarii contractului, poti solicita si primi un duplicat al acestora.

1. Este posibil ca televizorul respectiv sa fi fost intr-o promotie in momentul in care ai mers initial sa discuti despre achizitia lui. De atunci si pana la momentul in care s-a aprobat cererea de ceditare si implicit achizitia produsului, posibil ca TV-ul respectiv sa nu mai fi beneficiat de reducere, astfel ca fost facturat la pretul din ziua achizitiei si nu pretul initial cand era in oferta.

2. Posibil ca tu sa fi vazut pe online televizorul ca avand un pret, iar in magazinul fizic produsul sa fi fost listat la un cu totul alt pret. Sunt unele campanii promtionale care au loc exclusiv online, iar reducerile nu se aplica si in magazinul fizic. La Orange magazinul fizic si magazinul online sunt 2 entitati diferite si unde stanga nu stie ce face dreapta.

!!!DE BAGAT LA CAP PENTRU TOATA LUMEA!!!
Chiar daca achizitia a fost efectuata in magazinul fizic, fiind vorba de un contract de creditare, Ordonanta de urgenta 50/2010 Art . 58 Alineatul 1 este foarte clara si ofera condumatorului un termen de 14 zile calendaristice in care se poate retrage din contractul de credit fara a invoca motive si fara a fi obligat la plata unor daune / despagubiri / dobanzi.

Când l-ați achizițonat nu ați primit factura ? Ei trebuie sa va dea și factura la achiziție iar pe factura este specificat ce ai cumpărat .

@FaraUnID „termen de 14 zile calendaristice in care se poate retrage din contractul de credit fara a invoca motive si fara a fi obligat la plata unor daune / despagubiri / dobanzi”, însă va trebui achitată factura integral, dacă renunță la credit. De asemenea, condițiile de returnare ale unui produs, diferă în funcție de politica fiecărui comerciant.

@Lorand2021, ai clarificat situația cu produsul/ produsele achiziționat(e) în rate?
Te așteptăm să revii cu detalii. Mulțumim.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!